5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کدام اسلام کدام مسلمان؟
#خیانت_اعراب
بمبافکن B1 آمریکا از بریتانیا بلند می شود مجبور است آسمان اروپا را دور بزند، حتی آسمان جزیرههای اروپایی را
چون کشورهای اروپایی که خیلی از آنها با اینکه عضو ناتو هستند نمی خواهند در جنگ با ایران مشارکت داشته باشند
ولی همان هواپیما با مجوز وارد آسمان اردن-عربستان-کویت می شود تا بمبهای ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ پوندی فوق سنگین را روی شهرهای ایران بریزد
و عجیب اینکه این حکومت های نجس می گویند ما در حمله مشارکتی نداریم.
منافق های کثیف
اگر بابت این خیانت ادب و تنبیه جدی نشوند سنگ بر روی سنگ بند نخواهد شد!
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر دقت بفرمایید من هرگز آسیب رساندن دشمن به مردم خودمان را بازتاب نمی دهم و این کار را در شرایط جنگی اشتباه محض می دانم اما این کلیپ را حتما ببینید
امدادگر ها هنگام بیرون کشیدن پیکر مطهر یک کودک آذری؛ بلند بلند گریه می کنند و یا حسین می گویند!
ما با همه آن حرامزاده هایی که از ترامپ و نتانیاهو می خواستند تا بمب های آزادی آور خود را بر سر مردم ایران بریزند کار داریم
این جنگ با پیروزی ما تمام می شود
ما می مانیم و آنها!
ما با همه آن سلبریتی هایی که لال شده اند کار داریم...
ما خائنان را رها نخواهیم کرد...
حالا که استخوانهای اربابانشان را خُرد کرده ایم شکستن دنده های سست اینها شوخی بیش نیست.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریشه ی ظلم یهود و بزن
هر چی بود و بزن
بود و نبود و بزن
هرچی میل ذوالفقاره بزن
بومبوم تلاویو...
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 اگر الان امام زمان بودند ایشون رو میزدند!
🚩 برای مسئولین جا نیافتاده است !
#رسولـاکرم
#امیرالمومنین
#یهود
#جنگـاعتقادی
@badeh_nab
*🔹 ایران برای دههها تنگه هرمز را بدون دریافت هیچ هزینهای (عوارض) باز نگه داشته است، آن هم در حالی که مورد بدگویی قرار گرفته، تحریم شده و منزوی گشته است.
🔹 مصر برای هر عبور از کانال سوئز بین ۳۰۰,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر دریافت میکند. هزینه عبور کشتیهای کانتینری بسیار بزرگ یا نفتکشها میتواند از ۱ میلیون دلار هم فراتر رود.
🔹 پاناما برای هر عبور ۱۵۰,۰۰۰ تا ۴۵۰,۰۰۰ دلار دریافت میکند. عبور کشتیهای بزرگ «نئوپاناماکس» از کانال پاناما تا بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار هزینه دارد.
🔹 ترکیه برای عبور از تنگه بسفر هزینه دریافت میکند.
🔹 کانادا برای مسیر آبی سنت لورنس هزینه دریافت میکند.
🔹 ایالات متحده برای مسیر آبی سنت لورنس هزینه دریافت میکند.
🔻 اما ایران کشور بدی است.*
آتیش بیار معرکه خودش اومد به میدون تا اقایی خودش را ثابت کنه.
خطر اصلی این حرومی ها هستن. اطلاع و مدد اولیاء الهی، ان شاءالله این
صاحبان جزیره بوزینهگان را به جای خود خواهد نشاند .
هدایت شده از تحلیلهای کوتاه صوتی
حامیان جنگ در آمریکا چه کسانی هستند؟!.mp3
زمان:
حجم:
4.1M
📌نقش مسیحیت در تقویت تفکر صهیونیسم چه بوده!
📌درباره مسیحیان انجیلی یا همان اونجلیستها بیشتر بدانیم!
🎙دکتر مسعود تقیزاده
عضو هیات علمی دانشگاه و عضو هیات موسس اندیشکده ردا
پاسخ به شبهات و تحلیل روزانه جنگ رمضان👇
https://eitaa.com/joinchat/1616446606Ce40cbae094
هدایت شده از تَبیینِ تِبیان | احسان شاهرخیان
دوران جدیدی آغاز شده است...
#ویراست
🆔 @TabyineTebyan_ir
متن بلند اما خواندنی «عبده فاید» تحلیلگر مصری:
معجزه ایرانی را درک کنید که جهان را تغییر خواهد داد…
امشب در جنوب اسرائیل ۱۱۹ نفر مجروح شدند… که حال ۳۰ نفر از آنها شدیدا وخیم است…
امروز نیروهای مسلح ایران به طور کامل ده ساختمان را نابود کردند… امروز ایران به خط قرمز خاورمیانه رسید! فقط چند متر فاصله تا تأسیسات اتمی دیمونا
به سرعت برق، موشکی با ۹۰۰ کیلوگرم مهمات شلیک کرد
۲۰۰۰ کیلومتر را طی کرد؛ مستقیم به یک محله فرود آمد… از گنبد آهنی دشمن و آمریکا عبور کرد که بیش از ۵۰ میلیارد دلار برای آن هزینه شده بود و تمامی ساختمانهای منطقه را نابود کرد…
این بریتانیا یا روسیه نیست… این ایران است… کشوری که چهل سال در محاصره است… از صادرات نفت به ۱۹۵ کشور منع شده؛ پولش فروپاشیده تا دلار به یک و نیم میلیون ریال برسد…
دشمن میلیاردها دلار سرمایهگذاری کرده بود تا عوامل نفوذی بسازد و برنامه هستهای ایران را نابود کند و با این حال ایران یک ساختار علمی عظیم ساخته است
دانش موشکی که زیرشاخههای فیزیک، شیمی و مهندسی را شامل میشوند… صدها دانشمند را ایران پرورش داده… و میداند آسمانش با هزاران ماهواره تحت نظارت است… اما به طور معجزهآسا توانسته شهرهای عظیم متصل به هم بسازد که هزاران موشک را حمل میکنند… شهرهایی که در کوههای سخت زاگرس ساخته شدهاند…
سه هفته بمباران دیوانهوار!
رئیس امپراتوری آمریکا با تمسخر ظاهر شد، پس از ترور یک رهبر دینی و سیاسی که مهمترین فرد در ایران بود؛ اما جمهوری اسلامی سقوط نکرد
دهها فرمانده نظامی به شهادت رسیدند و دهها هزار تُن مواد منفجره بر سر هر وجب از مساحت یک میلیون و پانصد هزار کیلومتری آنجا ریخته شد!
اما ایران تسلیم نشد…
ترامپ میخواست ایران را هدف تفریح خود قرار دهد و نیروهایش را در هفت کشور کامل مستقر کرد و کل جهان فکر میکرد جمهوری اسلامی به تاریخ پیوسته است
اما معجزه رخ داد…
ایران است که جهان را شوکه میکند… تنگهها را میبندد، قیمت نفت را بالا میبرد و یکپنجم نفت جهان را قطع میکند، تا جایی که آمریکا برای مقابله با سپاه پاسداران از جهان التماس کمک میکند و قدرتهای بزرگ از دخالت و سرشاخه شدن با ایران ترس دارند
ایران به همینجا اکتفا نمیکند… بلکه برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم یک ناو هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار میدهد، سپس یک هواپیمای F35، پیشرفتهترین در جهان را میزند و پس از آنکه نخستوزیر دشمن ادعا کرد تواناییهای ایران به پایان رسیده، جمهوری اسلامی ضربهای میزند که از زمان دستاوردهای قهرمانان فلسطینی، بیسابقه است… دیمونا و عراد
آنها میخواستند آسمان ایران بیدفاع باشد، اما ایران آسمان آنها را بیدفاع کرد و این، بهراستی، فقط از یک کشور بزرگ بر می آید نه یک کشور محاصرهشده…
این معجزه است…
این دست خداست…
و اراده او جاری میشود؛ این تنها جنگ را تغییر نمیدهد… نه… ایران خاورمیانه را تغییر میدهد
مستضعف میتوانند برخیزد و کسی که در محاصره است اگر کرامت داشته باشد، میتواند مقابله کند و ضربه بزند!
آیا حالا فهمیدی چرا آنها از ایران میترسند و وحشت دارند؟
علمی و فناوری که خودشان انحصار کرده بودند ناگهان از دستشان خارج شد و به جهان سوم منتقل شد
به ایران که ذخیره هستهای دارد و میتواند ظرف یک ماه بمب هستهای بسازد و موشکهایی که امروز دیدیم میتوانند اروپا را هدف قرار دهند نه فقط رژیم صهیونیستی را
تصور کن شوک آمریکاییها را
تصور کن توهم آنها را که میبینند نظامی از قلب محاصره با آنها مقابله میکند و فقط تصور کن چه فرصتی را کشورهای خیانتکار نفتی عربی از دست دادند در حالی که تریلیونها دلار صرف رقص و سرگرمی و هدایا به ترامپ میکردند
آیا امروز فهمیدی مستضعف چه کاری میتواند انجام دهد؟
آیا مطمئن شدی که ذلت ما نتیجه تصمیم ما برای تسلیم شدن تحت نام عقلانیت و سرسپردگی تحت پوشش نجات است؟
آیا حالا آیه خداوند را فهمیدی:
«ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن كنتم مؤمنين»؟
آنها برنامه داشتند نفت ایران را تصرف کنند؛ آرزو داشتند نظام را حذف کنند؛ ایران باقی است و این یک وعده است
48.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پژوهش سنگین «حکمرانی فضای سایبر» با ارائهٔ اینجانب.
در سایت مرکز تخصصی جهاد تبیین
دورهٔ کامل: ۳۲ جلسهای ان شاء الله به زودی
مشاهدهٔ دورهٔ فشرده در یک جلسه ۱۷۰ دقیقهای:
https://tabyinedu.ir/product/governance-of-cybernetic-space/
این محتوا بسیار مناسب این روزهاست.
🔍 پالایهنویس | عبدالرسول کشمیری
✐✎✐✎✐ ══════════
https://eitaa.com/palayenevis
🇮🇷 اینها تازه دارند به مفهوم «اسلام آمریکایی» که امام خمینی ۶۰ سال قبل فرمودند، میرسند!
🔴تمام کسانی که دین خود را از فرهنگ اموی گرفتهاند، در برابر آمریکا و اسرائیل تسلیم شدهاند و تمام کسانی که دین خود را از عترت پاک و فرهنگ علوی گرفتهاند، در برابر ظلم و آمریکا و اسرائیل ایستادهاند...
راز این موضوع چیست؟
🔴 توئیت اندیشمند اهل سنت الجزایری، یحیی ابو زکریا