هدایت شده از تَبیینِ تِبیان | احسان شاهرخیان
دوران جدیدی آغاز شده است...
#ویراست
🆔 @TabyineTebyan_ir
متن بلند اما خواندنی «عبده فاید» تحلیلگر مصری:
معجزه ایرانی را درک کنید که جهان را تغییر خواهد داد…
امشب در جنوب اسرائیل ۱۱۹ نفر مجروح شدند… که حال ۳۰ نفر از آنها شدیدا وخیم است…
امروز نیروهای مسلح ایران به طور کامل ده ساختمان را نابود کردند… امروز ایران به خط قرمز خاورمیانه رسید! فقط چند متر فاصله تا تأسیسات اتمی دیمونا
به سرعت برق، موشکی با ۹۰۰ کیلوگرم مهمات شلیک کرد
۲۰۰۰ کیلومتر را طی کرد؛ مستقیم به یک محله فرود آمد… از گنبد آهنی دشمن و آمریکا عبور کرد که بیش از ۵۰ میلیارد دلار برای آن هزینه شده بود و تمامی ساختمانهای منطقه را نابود کرد…
این بریتانیا یا روسیه نیست… این ایران است… کشوری که چهل سال در محاصره است… از صادرات نفت به ۱۹۵ کشور منع شده؛ پولش فروپاشیده تا دلار به یک و نیم میلیون ریال برسد…
دشمن میلیاردها دلار سرمایهگذاری کرده بود تا عوامل نفوذی بسازد و برنامه هستهای ایران را نابود کند و با این حال ایران یک ساختار علمی عظیم ساخته است
دانش موشکی که زیرشاخههای فیزیک، شیمی و مهندسی را شامل میشوند… صدها دانشمند را ایران پرورش داده… و میداند آسمانش با هزاران ماهواره تحت نظارت است… اما به طور معجزهآسا توانسته شهرهای عظیم متصل به هم بسازد که هزاران موشک را حمل میکنند… شهرهایی که در کوههای سخت زاگرس ساخته شدهاند…
سه هفته بمباران دیوانهوار!
رئیس امپراتوری آمریکا با تمسخر ظاهر شد، پس از ترور یک رهبر دینی و سیاسی که مهمترین فرد در ایران بود؛ اما جمهوری اسلامی سقوط نکرد
دهها فرمانده نظامی به شهادت رسیدند و دهها هزار تُن مواد منفجره بر سر هر وجب از مساحت یک میلیون و پانصد هزار کیلومتری آنجا ریخته شد!
اما ایران تسلیم نشد…
ترامپ میخواست ایران را هدف تفریح خود قرار دهد و نیروهایش را در هفت کشور کامل مستقر کرد و کل جهان فکر میکرد جمهوری اسلامی به تاریخ پیوسته است
اما معجزه رخ داد…
ایران است که جهان را شوکه میکند… تنگهها را میبندد، قیمت نفت را بالا میبرد و یکپنجم نفت جهان را قطع میکند، تا جایی که آمریکا برای مقابله با سپاه پاسداران از جهان التماس کمک میکند و قدرتهای بزرگ از دخالت و سرشاخه شدن با ایران ترس دارند
ایران به همینجا اکتفا نمیکند… بلکه برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم یک ناو هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار میدهد، سپس یک هواپیمای F35، پیشرفتهترین در جهان را میزند و پس از آنکه نخستوزیر دشمن ادعا کرد تواناییهای ایران به پایان رسیده، جمهوری اسلامی ضربهای میزند که از زمان دستاوردهای قهرمانان فلسطینی، بیسابقه است… دیمونا و عراد
آنها میخواستند آسمان ایران بیدفاع باشد، اما ایران آسمان آنها را بیدفاع کرد و این، بهراستی، فقط از یک کشور بزرگ بر می آید نه یک کشور محاصرهشده…
این معجزه است…
این دست خداست…
و اراده او جاری میشود؛ این تنها جنگ را تغییر نمیدهد… نه… ایران خاورمیانه را تغییر میدهد
مستضعف میتوانند برخیزد و کسی که در محاصره است اگر کرامت داشته باشد، میتواند مقابله کند و ضربه بزند!
آیا حالا فهمیدی چرا آنها از ایران میترسند و وحشت دارند؟
علمی و فناوری که خودشان انحصار کرده بودند ناگهان از دستشان خارج شد و به جهان سوم منتقل شد
به ایران که ذخیره هستهای دارد و میتواند ظرف یک ماه بمب هستهای بسازد و موشکهایی که امروز دیدیم میتوانند اروپا را هدف قرار دهند نه فقط رژیم صهیونیستی را
تصور کن شوک آمریکاییها را
تصور کن توهم آنها را که میبینند نظامی از قلب محاصره با آنها مقابله میکند و فقط تصور کن چه فرصتی را کشورهای خیانتکار نفتی عربی از دست دادند در حالی که تریلیونها دلار صرف رقص و سرگرمی و هدایا به ترامپ میکردند
آیا امروز فهمیدی مستضعف چه کاری میتواند انجام دهد؟
آیا مطمئن شدی که ذلت ما نتیجه تصمیم ما برای تسلیم شدن تحت نام عقلانیت و سرسپردگی تحت پوشش نجات است؟
آیا حالا آیه خداوند را فهمیدی:
«ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن كنتم مؤمنين»؟
آنها برنامه داشتند نفت ایران را تصرف کنند؛ آرزو داشتند نظام را حذف کنند؛ ایران باقی است و این یک وعده است
48.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پژوهش سنگین «حکمرانی فضای سایبر» با ارائهٔ اینجانب.
در سایت مرکز تخصصی جهاد تبیین
دورهٔ کامل: ۳۲ جلسهای ان شاء الله به زودی
مشاهدهٔ دورهٔ فشرده در یک جلسه ۱۷۰ دقیقهای:
https://tabyinedu.ir/product/governance-of-cybernetic-space/
این محتوا بسیار مناسب این روزهاست.
🔍 پالایهنویس | عبدالرسول کشمیری
✐✎✐✎✐ ══════════
https://eitaa.com/palayenevis
🇮🇷 اینها تازه دارند به مفهوم «اسلام آمریکایی» که امام خمینی ۶۰ سال قبل فرمودند، میرسند!
🔴تمام کسانی که دین خود را از فرهنگ اموی گرفتهاند، در برابر آمریکا و اسرائیل تسلیم شدهاند و تمام کسانی که دین خود را از عترت پاک و فرهنگ علوی گرفتهاند، در برابر ظلم و آمریکا و اسرائیل ایستادهاند...
راز این موضوع چیست؟
🔴 توئیت اندیشمند اهل سنت الجزایری، یحیی ابو زکریا
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😭من چقدر این لحظه رو آرزو داشتم،چقدر این لحظه رو تصور میکردم
+حسرت ابدی💔
🔴 نخست وزیر ایتالیا خطاب به ترامپ:
تو باید بفهمی که فقط رئیسجمهور آمریکا هستی، نه ایتالیا، نه فرانسه و نه آلمان؛ و هیچ حقی برای تصمیمگیری درباره حاکمیت این کشورها نداری.
🔹این تو بودی که بهدلیل جنگت با ایرانیها، تنگه هرمز را ناامن کردی. ما وارد جنگ در کنار تو علیه آنها نخواهیم شد، و تو در برابر جهان مسئول هستی که امنیت این مسیر برای عبور نفتکشها را مانند گذشته بازگردانی.
🔹اروپا مسئولیت تصمیمات تو را _چه درست و چه غلط_ بر عهده نخواهد گرفت، و ایتالیا این جنگ را که جز شرّ چیزی برای ما ندارد، رد میکند.
🇮🇷 خروش مردمی جهان علیه رژیم تروریست آمریکا حالا به مسئولان کشورها رسیده است!!!
✍️این تغییر لحن اروپاست و در سیاست، تغییر لحن دلیلش تغییر موازنهست
تا همین دیروز، اروپا پشت آمریکا پنهان میشد و طوطی وار در چهارچوب امریکا حرف میزد.
اختلافی هم اگر داشت، در خلوت بیان میشد.
اما امروز چه میبینیم؟
جملهای صریح، بیپرده، حتی تحقیرآمیز:
"تو فقط رئیسجمهور آمریکا هستی،نه ما"
این شکستن یک هیبتست.
حالا چرا این اتفاق افتاد؟
چون آن تصویر قدرت مطلقی که آمریکا از خودش ساخته بود در جنگ با ایران نابود شد
وقتی جنگی را شروع میکنی و وعده کنترل سریع میدهی اما نتیجهاش نابودی پایگاهها و هواپیماها و کشتیها و ناامنی در تنگه هرمز و افزایش هزینه انرژی و گسترش بحران و تلفات سنگین خودت میشود، اولین کسانی که فاصله میگیرند، متحدان هستند.
اروپا دقیقا همین کار را کرده!
نه از سر شجاعت، بلکه از سر محاسبه.
این یعنی چه؟
یعنی پایان یک دوره از تبعیت کورکورانه.
یعنی شکاف در غرب
وقتی متحد، زبانش تغییر میکند،
یعنی قدرت تو در میدان، دیگر برایش قانعکننده نیست و این، آغاز یک شکاف بزرگست.
و این شروع همان پیچ تاریخیست.
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این توانمندی در انیمیشنسازی قبل جنگ کجا بود؟! آفرین!
✊🇮🇷@m_a_tavallaie
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️آغوش باز #مغزهای_کوچک_زنگزده برای عمو ترامپ!
📌حالوروز سگی بلاگر #اینستاگرام که با تزریق چندکیلو ژل، ۳شبه بیخوابی کشیده و رفته پشت بوم و منتظر حمله ترامپه!
✍«دشمن دنبال این است که بر مغزها تسلّط پیدا کند. تسلّط بر مغزها برای دشمن خیلی باارزشتر از تسلّط بر سرزمینها است. اگر مغز یک ملّتی را توانستند تصرّف کنند، آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم میکند»(رهبر معظم انقلاب ۱۴۰۱/۹/۵)
و این حالت انتظار نجات توسط دشمن، نتیجه سالها رهاسازی فضایمجازیول است که اینطور مغزها را فاسد و تسخیر کرده!
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️اینترنشنال اینطور آرامآرام مغز را فاسد میکند
زمان:
حجم:
1.2M
توضیحات مهندس ابراهیم نورمحمدی با تخصص نیروگاه سازی و برق در مورد تهدید ترامپ در قضیه برق و انرژی
📍بسیار خوب و شنیدنی...