eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
330 عکس
563 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
از مخاطبان 👆
غربگرایان، شَرِّ مطلق ↩️ واکنش حجت‌الاسلام راجی به پیشنهاد آتش بس توسط عباس آخوندی 🔸 فایل با کیفیت جهت نصب در مسجد، مدرسه، محل کار و... 🔻 ما را در ویراستی دنبال کنید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لیدر تجمعات شبانه تهران در لنز دوربین های مردمی شکار شد 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «اولین مستند تلویزیونی درباره جلسه حساس و تاریخی مجلس خبرگان برای انتخاب سومین رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای » 👈 «حدیث گمنامی» ⏱️ پخش از شبکه سوم سیما 🔹این مستند امروز چهارشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۵ از رسانه ملی پخش شد. 🔹خبرگزاری رسا پیش از این نیز نخستین مستند تلویزیونی درباره حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای را با عنوان « لطف بر مدار ۳۶۰ » تولید کرد که در روزهای اخیر از شبکه های مختلف سیما پخش و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با استقبال گسترده همراه شد. 📎مشاهده و دانلود نسخه با کیفیت
قبل از شروع جنگ رمضان رفتم به یک دبیرستان دخترانه. صحبت از رسانه و قدرت اون شد. به مناسبت از دروغ‌پردازی‌ها و لجن‌پراکنی‌های اینترنشنال گفتم. با کمال تعجب و تأسف، بیشتر بچه‌ها گارد گرفتن و از اینترنشنال دفاع کردن. و تقریبا همه‌شون یه جمله رو تکرار کردن. و اون اینکه این شبکه صدای مردم ایرانه و حرف مردم ایران رو به جهانیان منتقل می‌کنه. بعدا رفتم به سایتش یه سر زدم دیدم بله شعارش اینه که صدای مردمه. دو تا مطلب به ذهنم رسید ۱) آیا این پیرمرد باصفا اهل کوهرنگ که داره با سوز دل بسیجیا رو دعا میکنه،‌مردم ایران نیستن؟ آیا این صدا، صدای مردم ایران نیست که اینترنشنال منتشر کنه؟ واقعیت اینه که اینا هم مردم ایران و صداشون صدای مردمه،‌اما این شبکه بنا نداره جز بدی و نکبت و فقر و تیرگی و ظلم منتشر کنه. چون یک هدف داره و اون ناامید کردن مردم ایران از انقلاب‌شونه تا پشت‌شو خالی کنن و اونا بتونن با یه حمله ایران رو تجزیه کنن و همه‌مون رو لت‌و‌پار کنن. ۲) فرض کنید خانواده شما یه کشوره و اینترنشنال با همین سبک می‌خاد صدای اهل این خونه رو منتشر کنه. یعنی فقط بدی‌های این خونه رو جار بزنه. * یه روز یه عکس منتشر میکنه که نوزاد این خونه خودشو کثیف کرده و داره گریه می‌کنه و مامان و بقی بچه‌ها سرگرم کار خودشونن و اصلا به این توجه ندارن.‌(بالاخره این صحنه به سادگی تو خونه‌هایی که بچه کوچیک دارن ولو برای چند دقیقه پیضش میاد) * یه روز یه عکس میگذاره چاه این خونه گرفته و آب کثیف اومده تو خونه پخش شده * یه روز لباس بچه مدرسه‌ای این خونه رو میگذاره که پاره شده و ... * و صدها اتفاق منفی دیگه که به طور طبیعی حتی تو بهترین زندگی‌ها هم روزانه چندتاش ولو برای چند ثانیه پیش میاد. حالا شما فکر کن بچه‌های این خونه پای این اینترنشنال باشن. به نظرتون بعد از یه مدت از پدر و مادر خودشون متنفر نمی‌شن؟ حالشون از زندگی خودشون به هم نمی‌خوره؟ آرامش‌شون از بین نمی‌ره؟ دائم غرق در عصبانیت و اضطراب و ناامیدی نمی‌شن؟ و این دقیقا کاریه که اینترنشنال با روح و روان این مردم داره می‌کنه. 🧏‍♂️می‌خام یه چالش راه بندازم: اگه اینترنشنال صدای مردمه چرا این کلیپو پخش نمی‌کنه. مگه اینا مردم ایران نیستن؟ مشابه این کلیپی که من بارگذاری کردم شما صدای مردم ایران رو برا من بفرستین تا در اختیار اینترنشنال قرار بدیم. ببینیم شرف داره پخش کنه یا نه. منتظر کلیپ‌ها،‌ عکس‌ها و خاطرات شما از امدادرسانی و کمک بسیجی‌ها، روحانیون، خدمت‌رسانی دولتی‌ها، کمک‌های سپاه، دستاوردهای منطقه خودتون و خلاصه مهربانی ‌ها و زیبایی‌های مردم‌مون هستم. مطالب خودتون رو برای من بفرستین تا در کانال منتشر کنم. شناسه من: https://eitaa.com/rasoolkeshmiri 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه اینترنشنال صدای مردمه، لابد این کلیپ رو هم پخش می‌کنه. پیرمرد اهل کوهرنگ که با تمام وجودش برای بسیجی‌هایی که زندگی‌شو نجات دادن دعا می‌کنه. (سال ۱۴۰۱) شما هم صدای مردم ایران رو برا من بفرستین تا در اختیار اینترنشنال قرار بدیم. ببینیم شرف داره پخش کنه یا نه. منتظر کلیپ‌ها،‌ عکس‌ها و خاطرات شما از امدادرسانی و کمک بسیجی‌ها، روحانیون، خدمت‌رسانی دولتی‌ها، کمک‌های سپاه، دستاوردهای منطقه خودتون و خلاصه مهربانی ‌ها و زیبایی‌های مردم‌مون هستم. مطالب خودتون رو برای من بفرستین تا در کانال منتشر کنم. شناسه من: https://eitaa.com/rasoolkeshmiri 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
🟤تحریم که شدیم، : به خاطر دشمنی‌تان با آمریکا است 🟤وقتی آمریکا از برجام خارج شد؛ : به خاطر حمله شما به سفارت عربستان بود! 🟤رئیسی بدون برجام، تحریم را بی اثر کرد، : پولش رو که نمی‌تونید بیارید چه فایده! 🟤 پول‌ها که آزاد شد، : همه رو دادید فلسطین! 🟤 به همت دانشمندان جوان‌مان واکسن ساختیم. : آب مقطره 🟤 واکسن را با پیگیری آقای رئیسی وارد کردیم، : چینیه به درد نمیخوره! 🟤 باعربستان جنگ دیپلماتیک داشتیم، : دیپلماسی بلد نیستید 🟤 با عربستان ارتباط برقرار کردیم، ناگهان : چی شد از شعارهای انقلاب عقب نشینی کردید؟! 🟤 هیئت‌ها رونق گرفت، : عزا بسه مردم نیاز به شادی دارند 🟤 جشن شادی چند کیلومتری غدیر برگزار شد، : امارات ماهواره فرستاده هوا شما ایستگاه صلواتی می‌زنید. 🟤 ماهواره فرستادیم هوا، ناجوانمردانه : وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، ماهواره چه فایده داره. 🟤 با چین قرارداد ساخت مسکن و با روسیه قرارداد همکاری بلند مدت نوشتیم، : کشور رو فروختید به چین و روسیه 🟤 روسیه اسلحه از ما خرید : در جنگ اوکراین دخالت کردید! 🟤اعلام بی طرفی کردیم: # گفتند: از اسرائیل ترسیدید 🟤 نزدیم : ایران ترسید 🟤 اسرائیل رو زدیم : مقصر مائیم، چون چوب کردیم لانه زنبور، ۹۲ درصد موشکاتون رهگیری شده به کوه و کمر زدین، جنگ طلبین و...🥴 ✅ نتیجه: اینکه ما در این کشور با آدم‌های غیر نرمال و دارای بیمارهای روحی روانی طرفیم که به تعبیر قرآن بخاطر گمراهی؛ حرام‌خواری و داشتن دلهائی پر از حسد و کینه نسبت به علما و مومنین؛ دچار افسون شیطان شده‌اند. آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چنین جانوری زنده بماند...
سخنگوی قرارگاه‌ خاتم: وضع تنگه‌، به قبل باز نمی‌گردد 🔹در گوش خود فرو کنید. به همان میزان که از طولانی‌شدن جنگ فراری هستید، مقاومتِ ملتمان و قدرت نیروهای مسلح ما، لحظه‌به‌لحظه که می‌گذرد، بیشتر می‌شود. 🔹خودتان با خودتان به نتیجه جنگ می‌رسید، و خودتان با خودتان به مذاکره تن‌ می‌دهید. گویا در سطح سیاست‌مدارانتان هم، دچار ضربه مغزی خفیف شدیده‌اید‌. 🔹بنگرید، در قلب ملت ما که در میدان حضور دارند، جز امید و جز اصرار بر نبرد هیچ نیست. 🔹آتش زیر قیمت نفت مدتیست شعله‌ور شده، میزان شعله دست ماست، و البته این فقط یکی از متغیرهای معادله چندمجهولی‌ای است که در این نبرد برای شما تدارک دیدیم. 🔹نه‌تنها شیشه ویترین‌ها و ساختارهای تسلیحاتی شما در منطقه شکسته، بلکه شیشه عمرتان هم در دست ماست. 🔹جمهوری اسلامی ایران، خود، طراح ساختارهاست، چرا که خود دارای تاریخ و جغرافیا، و البته دست‌نیافتنی است. در گوش خود فرو کنید. ایران، ایران است و ایران خواهد ماند. 🔹وضع تنگه‌، به قبل باز نمی‌گردد‌. اتفاقی می‌افتد که ما اراده کنیم. با توکل بر خدا، راه بر ظالمان و هم‌پیمانانشان، بسته است. 🔹بازنویسیِ قوانین تردد را استوار و محکم انجام داده‌ایم. قانون معلوم است، شفاف و روشن: شما و هر آن‌کس به شما مربوط باشد، حق عبور ندارد. تشخیص صدور مجوز تردد، با ماست. قانون تردد به‌طور شفاف مشخص است. 🔹زمین‌گیر شده‌اید و هر روز نشانه‌هایش آشکارتر می‌شود. آن‌چه از بین رفته، پایگاه‌هایتان نیست، نظم خودساخته‌تان است. 🔹سبز و سفید و سرخ، سه رنگ پرچمیست که با توکل بر اللهِ نقش بسته بر آن، بر شما فائِق آمده‌ایم. 🔹البته توقعی نیست که درک کنید. چون سرگذشتِ تاریخیِ کوتاه‌مدتِ توامان با جنگ و خون‌ریزی شما، غیرقابل‌قیاس با ایران است. 🔹درست مثل موج‌های تهاجمیِ ما، که از تعداد سال‌های غصب فلسطین توسط صهیونیست‌های کودک‌کشِ تروریست، بالاتر رفته. 🔹هر آزاده‌ای در جهان، امروز در دوگانه تاریخی حق و باطل، طرف درست تاریخ ایستاده. و چه هدایت ناپذیرند آنان که شکم‌هایشان از حرام پر شده است.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠إنا للّه.. این‌ ۲۸‌ ثانیه‌ رو با دقت‌ ببینید