eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
330 عکس
563 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه اینترنشنال صدای مردمه، لابد این کلیپ رو هم پخش می‌کنه. پیرمرد اهل کوهرنگ که با تمام وجودش برای بسیجی‌هایی که زندگی‌شو نجات دادن دعا می‌کنه. (سال ۱۴۰۱) شما هم صدای مردم ایران رو برا من بفرستین تا در اختیار اینترنشنال قرار بدیم. ببینیم شرف داره پخش کنه یا نه. منتظر کلیپ‌ها،‌ عکس‌ها و خاطرات شما از امدادرسانی و کمک بسیجی‌ها، روحانیون، خدمت‌رسانی دولتی‌ها، کمک‌های سپاه، دستاوردهای منطقه خودتون و خلاصه مهربانی ‌ها و زیبایی‌های مردم‌مون هستم. مطالب خودتون رو برای من بفرستین تا در کانال منتشر کنم. شناسه من: https://eitaa.com/rasoolkeshmiri 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
🟤تحریم که شدیم، : به خاطر دشمنی‌تان با آمریکا است 🟤وقتی آمریکا از برجام خارج شد؛ : به خاطر حمله شما به سفارت عربستان بود! 🟤رئیسی بدون برجام، تحریم را بی اثر کرد، : پولش رو که نمی‌تونید بیارید چه فایده! 🟤 پول‌ها که آزاد شد، : همه رو دادید فلسطین! 🟤 به همت دانشمندان جوان‌مان واکسن ساختیم. : آب مقطره 🟤 واکسن را با پیگیری آقای رئیسی وارد کردیم، : چینیه به درد نمیخوره! 🟤 باعربستان جنگ دیپلماتیک داشتیم، : دیپلماسی بلد نیستید 🟤 با عربستان ارتباط برقرار کردیم، ناگهان : چی شد از شعارهای انقلاب عقب نشینی کردید؟! 🟤 هیئت‌ها رونق گرفت، : عزا بسه مردم نیاز به شادی دارند 🟤 جشن شادی چند کیلومتری غدیر برگزار شد، : امارات ماهواره فرستاده هوا شما ایستگاه صلواتی می‌زنید. 🟤 ماهواره فرستادیم هوا، ناجوانمردانه : وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، ماهواره چه فایده داره. 🟤 با چین قرارداد ساخت مسکن و با روسیه قرارداد همکاری بلند مدت نوشتیم، : کشور رو فروختید به چین و روسیه 🟤 روسیه اسلحه از ما خرید : در جنگ اوکراین دخالت کردید! 🟤اعلام بی طرفی کردیم: # گفتند: از اسرائیل ترسیدید 🟤 نزدیم : ایران ترسید 🟤 اسرائیل رو زدیم : مقصر مائیم، چون چوب کردیم لانه زنبور، ۹۲ درصد موشکاتون رهگیری شده به کوه و کمر زدین، جنگ طلبین و...🥴 ✅ نتیجه: اینکه ما در این کشور با آدم‌های غیر نرمال و دارای بیمارهای روحی روانی طرفیم که به تعبیر قرآن بخاطر گمراهی؛ حرام‌خواری و داشتن دلهائی پر از حسد و کینه نسبت به علما و مومنین؛ دچار افسون شیطان شده‌اند. آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چنین جانوری زنده بماند...
سخنگوی قرارگاه‌ خاتم: وضع تنگه‌، به قبل باز نمی‌گردد 🔹در گوش خود فرو کنید. به همان میزان که از طولانی‌شدن جنگ فراری هستید، مقاومتِ ملتمان و قدرت نیروهای مسلح ما، لحظه‌به‌لحظه که می‌گذرد، بیشتر می‌شود. 🔹خودتان با خودتان به نتیجه جنگ می‌رسید، و خودتان با خودتان به مذاکره تن‌ می‌دهید. گویا در سطح سیاست‌مدارانتان هم، دچار ضربه مغزی خفیف شدیده‌اید‌. 🔹بنگرید، در قلب ملت ما که در میدان حضور دارند، جز امید و جز اصرار بر نبرد هیچ نیست. 🔹آتش زیر قیمت نفت مدتیست شعله‌ور شده، میزان شعله دست ماست، و البته این فقط یکی از متغیرهای معادله چندمجهولی‌ای است که در این نبرد برای شما تدارک دیدیم. 🔹نه‌تنها شیشه ویترین‌ها و ساختارهای تسلیحاتی شما در منطقه شکسته، بلکه شیشه عمرتان هم در دست ماست. 🔹جمهوری اسلامی ایران، خود، طراح ساختارهاست، چرا که خود دارای تاریخ و جغرافیا، و البته دست‌نیافتنی است. در گوش خود فرو کنید. ایران، ایران است و ایران خواهد ماند. 🔹وضع تنگه‌، به قبل باز نمی‌گردد‌. اتفاقی می‌افتد که ما اراده کنیم. با توکل بر خدا، راه بر ظالمان و هم‌پیمانانشان، بسته است. 🔹بازنویسیِ قوانین تردد را استوار و محکم انجام داده‌ایم. قانون معلوم است، شفاف و روشن: شما و هر آن‌کس به شما مربوط باشد، حق عبور ندارد. تشخیص صدور مجوز تردد، با ماست. قانون تردد به‌طور شفاف مشخص است. 🔹زمین‌گیر شده‌اید و هر روز نشانه‌هایش آشکارتر می‌شود. آن‌چه از بین رفته، پایگاه‌هایتان نیست، نظم خودساخته‌تان است. 🔹سبز و سفید و سرخ، سه رنگ پرچمیست که با توکل بر اللهِ نقش بسته بر آن، بر شما فائِق آمده‌ایم. 🔹البته توقعی نیست که درک کنید. چون سرگذشتِ تاریخیِ کوتاه‌مدتِ توامان با جنگ و خون‌ریزی شما، غیرقابل‌قیاس با ایران است. 🔹درست مثل موج‌های تهاجمیِ ما، که از تعداد سال‌های غصب فلسطین توسط صهیونیست‌های کودک‌کشِ تروریست، بالاتر رفته. 🔹هر آزاده‌ای در جهان، امروز در دوگانه تاریخی حق و باطل، طرف درست تاریخ ایستاده. و چه هدایت ناپذیرند آنان که شکم‌هایشان از حرام پر شده است.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠إنا للّه.. این‌ ۲۸‌ ثانیه‌ رو با دقت‌ ببینید
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند قبل و بعد از تصمیم رهبری اینکه فردی حکیم ،شجاع ، باخدا و فقیه و حتی معصوم باشد به این معنا نیست که هر کاری دلش بخواهد بتواند انجام بدهد. بلکه او این توانایی را دارد در شرایطی که قرار دارد بهترین تصمیمی را که پیش خداوند برای آن پاسخی دارد را بگیرد و به آن وفادار باشد. برای همین در هر روز و هفته و ماه و حتی ساعت با عوض شدن شرایط و عوامل تاثیرگذار تصمیمش عوض می شود و اتفاقا این عوض شدن تصمیم حاصل همان حکمت و شجاعت و با خدا بودن و فهم عمیق دینی اوست نه ضعف او مولی علی ع ظهر همان روزی که حکم قاضی را صادر کرده بود دستور عزل او را صادر کردند. جان همه عالم به فدایش امام خمینی ره خودشان تصریح می کنند تا چند روز قبل از پذیرش آتش بس با عراق نظر قطعی شان ادامه جنگ بوده این عین عبارات ایشان است: « من تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و کشور و انقلاب را در اجرای آن میدیدم » ایشان ۱۴ روز قبل از اعلان پذیرش آتش بس می فرمایند « این روزها باید تلاش کنیم تا تحولی عظیم در تمامی مسایلی که مربوط به جنگ است به وجود آوریم باید همه برای جنگی تمام عیار علیه امریکا و اذنابش به سوی جبهه رو کنیم. امروز تردید به هر شکلی خیانت به اسلام است، غفلت از مسایل جنگ، خیانت به رسول الله (ص) است. این جانب جان ناقابل خود را به رزمندگان صحنه های نبرد، تقدیم می نمایم.» و همان امام خمینی ره بعد از ۱۴ روز می گویند هر آنچه گفتند را پس می گیرند آنجا که می فرمایند « شما می دانید که من با شما پیمان بسته بودم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس بجنگم، اما تصمیم امروز فقط برای تشخیص مصلحت بود و تنها به امید رحمت و رضای او از هر آن چه گفتم گذشتم و اگر آبرویی داشته ام با خدا معامله کرده ام» این به معنای محکم و شجاع نبودن ایشان نیست بلکه اگر فقط همین مورد در مورد ایشان بررسی شود می توان فهمید چه عظمت روحی و اخلاصی می خواهد این تغییر موضع ، رحمت خدا بر آن مرد بزرگ تحلیل رهبر شهید انقلاب از شرایطی که باعث شد امام خمینی ره مجبور شدند قطعنامه را بپذیرند را بخوانید ( دقت کنید کلمه اجبار تعبیری است که رهبر شهید انقلاب در مورد امام خمینی ره استفاده کردند ) « پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید آمریکا نبود؛ به خاطر این نبود که آمریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند. چون آمریکا، قبل از آن هم در امر جنگ دخالت میکرد. وانگهی؛ اگر همه دنیا در امر جنگ دخالت میکردند، امام رضوان الله علیه، کسی نبود که رو برگرداند. برنمی گشت! » «قطعنامه را هم که امام قبول کرد، به خاطر این فشارها نبود. قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسئولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ روی او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمیکِشد و نمیتواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد. امام مجبور شد و قطعنامه را پذیرفت.» پس می شود ولی فقیه در عرض چند روز با قرار گرفتن در شرایطی حتی از موضع اعلان شده عمومی قطعی خودش هم برگردد تا چه رسد به تصمیم اعلان نشده و غیرمعلوم ای مردم! بنده احساس می کنم جریانی در بین مسئولین دارد مذاکرات با واسطه ای را با طرف آمریکایی انجام می دهد. اعلان رسمی کردند که آتش بس و پایان جنگ را با شرایط ذیل می پذیریم. می گویند پول خسارات کل جنگ را باید آمریکا بدهد حال آنکه همه می دانیم آمریکا خودش بنویسد و امضا کند هم این کار را انجام نمی دهد. می گویند تجاوز و ترور هم پایان بگیرد و شرایط عینی ایجاد بشود که آمریکا بار دیگر جنگ را تکرار نکند ( کاش به جای شرایط عینی می نوشتند دقیقا منظورشان از شرایط عینی چیست؟ ) حال آنکه می دانند کل کشورهای دنیا هم بنویسند امضا کنند تمام مسئولین آمریکا هم زیر آن را امضا کنند باز هم هر وقت منفعت شان اقتضا کند به ما حمله خواهند کرد. می گویند آمریکا با هیچ یک از گروه های مقاومت نباید بجنگد. و نمی گویند فردای قرار داد حزب الله لبنان را بزنند و مسئولانش را ترور کنند شما دقیقا چه کاری ازتان برمی آید؟ جنگ را دوباره شروع می کنید؟؟ آنچه بنده حس می کنم دارند جنگی با این همه هزینه مادی و معنوی را با یک قرارداد بدون امکان عمل به هیچکدام از شرایط به پایان می رسانند مردم عزیز ایران! می نویسم تا روز قیامت از من نپرسند چگونه از خون رهبر شهیدت و دختران میناب و جوانان شهید جبهه اسلام بی تفاوت عبور کردی نگذارید این جنگ با این شرایط به ظاهر مقتدر و در عمل پوچ به پایان برسد. از دست هیچکسی برای جلوگیری از این امر کاری برنمی آید جز شما مردم متحد ، یک دست و هم نظر و شوریده برای اخراج آمریکا از منطقه
برخی افراد با استناد به وظیفه ما نسبت به اطاعت و مخالفت عملی نکردن با رهبری بعد از تصمیم ایشان ، وظایف ما قبل از تصمیم رهبری را کمرنگ می کنند. ۶ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
هدایت شده از جذبه عشق
47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 شیعیان در امان هستند 🎧 حضرت آیة الله حاج سید محمّد صادق حسینی طهرانی حفظه الله تعالی ⚪️ @jazbeh_eshgh
آقاجون و قلدرخان.pdf
حجم: 1.3M
آقاجون و قلدرخان 🔸 فایل کتاب «آقاجون و قلدرخان» کاری از واحد کودک اندیشکده راهبردی سعداء 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir •┈•••••●✾•🌿🌺🌿•✾●•••••┈• به کافه کتاب شهید صدرزاده بپیوندید: 🌱|@ketabsadr .