میدونی مشکل ما چیه؟
لذت بردن رو یاد نگرفتیم .
از گرما غر میزنیم از سرما فرار میکنیم .
از جمع کلافه ایم تو تنهایی بغض میکنیم .
کل هفته منتظر آخر هفته ایم،آخر هفته ام به بهانه ی غروب جمعه بی حوصله ایم .
همیشه منتظر تموم شدن روزایی هستم که بهترین روزای عمرمونن.
مامانم همیشه میگه از سختی های زندگی لذت ببر اگه سختی نبود خوشی به چشم نمیومد .