#ولایت
💢مقام معظم رهبري:
آن کسانى که سعى کردند اسلام را از مسائل اجتماعى و از مسائل سیاسى برکنار بدارند و آن را منحصر کنند به مسائل شخصى و مسائل خصوصى زندگى افراد و در واقع نگاه سکولار به اسلام داشته باشند
📌 جوابشان مسئلهى #غدیر است.
۱۳۹۳/۰۷/۲۱
📜۱۱ روز تا اتمام نعمت و اکمال دین الهی
عید سعید #غدیر خم
📌تبلیغ غدیر واجب است.....
#پای_ولایت_ایستاده_ایم
🔺️🔻#معاونت_فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان
باما همراه باشید....
◽@payame_adineh
🔴رهبر معظم انقلاب در حکمی حجتالاسلام ربانی را به نمایندگی ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند
♦️ امام خامنهای در حکمی حجتالاسلام ربانی را به نمایندگی ولیفقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجتالاسلام آقای حاج سیدحسن ربانی دامت توفیقاته
با توجه به پایان یافتن مأموریت جناب حجتالاسلام تقوی در وزارت جهاد کشاورزی و با تقدیر از خدمات ایشان، جنابعالی را که بحمدالله از سوابق مدیریت جهادی و کارآمد برخوردار میباشید به نمایندگی در آن وزارت منصوب میکنم. شرح وظائف قانونی در احکام مربوطه آمده است. امید است با نشاط کاری و ابتکاری که در جنابعالی هست حضور جنابعالی به پیشرفت مطلوب امور کمک کند.
والسلام علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنهای
۲۶ تیر ۱۴۰۰
📌متن #خطبه_اول
ایراد شده توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان
حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی
حفظه الله
در تاریخ۱۴۰۰/۴/۲۵ به شرح ذیل است :
#تصویر_آرشیو
👇👇👇
السلام عليكم و رحمة الله
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ وَ جَعَلَ الظُّلُماتِ وَ النُّورَ ثُمَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِرَبِّهِمْ يَعْدِلُونَ لَا نُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئاً وَ لَا نَتَّخِذُ مِنْ دُونِهِ وَلِيّاً .
اللهم صل علي رسولك و بشيرك و نذيرك و خاتم سفرائك و افضل انبيائك ابي القاسم المصطفي محمد صلی الله عليه و علي آله الطيبين الطاهرين المعصومين المكرمين و اللعن الدائم على أعدائهم أجمعين، من الان الى يوم الدين
📜 عباد الله اوصيكم و نفسي بتقوي الله.
خودم و شما را توصيه ميكنم به رعايت تقوا
از آنجا كه هفتم ذي حجه در سال 114 قمري آقا باقرالعلوم عليه صلوات و السلام به وسيله ابراهيم بن وليد به دستور هشام بن عبدالملك در سن 57 سالگي مسموم شد و به شهادت رسيد زيبنده است كه در خطبه اول به مقدار بضاعت و فرصت به گوشهاي از زندگي اين امام همام اشاره كنيم، البته اشارهي ما به زندگي اين امام بزرگوار نقش علمي او نيست، نقش اقتصادي او نيست، نقش عرفاني او نيست، نقش سياسي او نيست، نقش اخلاقي او نيست، نقش اعتقادي او نيست، فقط به گوشهاي از نقش اجتماعي اين امام همام اشاره داشته باشيم، برادران و خواهران توجه داشته باشيد در بين همهي اعمال عبادي، حج هم از احكام فراوان و هم از فروعات فقهي بسيار برخوردار است، اما مناسبترين حلقهي اتصال در بين امت اسلامي به حساب ميآيد، و جامعهي اسلامي و امّت مسلمان در لواي حج پيوستگي بيشتري و وحدت سترگي پيدا ميكند، با همهي اختلافاتِ مرام و مسلك و قوم و نژاد و با همهي ددمنشي برخي از حاكمانِ جوامع اسلامي، اما كنگرهي حج امّت مسلمان را دقيق در صف واحد قرار داد. و چون ايام هم ايام مناسك حج است، بايد اين نكته را به شما عرض كنيم كه
حج ما به بركت امام باقرعليه السلام است،
حج ما به يمن وجود امام باقر عليهالسلام است...
اگر ما مبدأ طوافمان و پايان طوافمان،
اگر ما جهتگيري بيت الله به سمت چپ بدنمان،
اگر ما مسئلهي مقدار اصوات طواف و سعيمان،
اگر ما حدود اربعهي مواقيتمان
و اگر ما مسئلهي حد عرفات و مشعر و مناي ما،
اگر ما زمان وقوف در اين اماكن را داريم به بركت امام باقرعليه السلام است،
چطور؟ همهي علماي درشت اهل سنت ميگويند ما حج را از زبان امام باقر عليه السلام، از اعمال پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم فهميديم:
حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ عَمَّارٍ، قَالَ: حَدَّثَنَا حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ، عَنْ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ، حَدَّثَنَا عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: دَخَلْنَا عَلَى جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ فَقُلْتُ أَخْبِرْنا عَنْ حَجَّةِ رَسُولِ اللَّهِ
▪️ادامه خطبه اول:
علماي اهل سنت سنن ترمذي، سنن دارمي، صحيح مسلم، سنن ابي داوود، سنن ابن ماجد، مُسند احمد بن حنبل، سنن نسائي، سنن الكبري بيهقي، موتع مالك، طبقات الفقهاء واحدي، جامع ترمذي، مستدرك حاكم نيشابوري، البداية و النهايه ابن كثير، همه و همه، اين حديث را آوردند، گفتند:
آقاي هشام بن عمار از حاتم بن اسماعيل و حاتم ابن اسماعيل از امام صادق عليه السلام و امام صادق عليه السلام از امام باقر عليه السلام نقل كرد، فرمود: من وارد بر جابربن عبدالله انصاري شدم و به او گفتم: اخبرنا عن حجة رسول الله، حج پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم را براي من تعريف كن، جابر تعريف كرد، امام باقر توصيف كردف دنياي اهل سنت حجّي كه دارند تمام حركات و سكنات ميغات و مواقف هر چه در حج است، به بركت اين بيان امام باقر عليه السلام، ما چطور؟ در منابع ما كافي، جلد2، ص24 ؛تهذيب الاحكام، ج5، ص454؛ من لايحضر، ج2، ص 153، دقيقا همين روايت را آورد، كه حج ما به بركت باقر العلوم عليه السلام ، اگرحج كانون وحدت است،
اگرحج نماد وجلوه امام امت اسلامي است،
اگر حج مواقيت پنجگانه يكنواخت داريم،
اگرحج وقوف در عرفات يكنواخت داريم،
اگرحج وقوف در مشعر يكنواخت داريم،
اگر حج مسئله ي بيتوته يكنواخت درمنا و قرباني دارم، به بركت امام باقر عليه السلام است،
منتهي توجه كنيد، از نگاه ما فرمودهي امام باقر عليه السلام را هيچ نيازي به انتصاب به جابر نميبينيم، چرا؟ براي اينكه از نگاه ما امامان ما مهبط وحي هستند، همانجور كه پيامبر مهبط وحي بود، امامان ما مهبط وحي هستند، از نگاه ما جايگاهي كه اين بزرگواران دارند
انهم رأيهم عِلْمٌ وَ حِلْمٌ وَ حَزْمٌ كلامشان كلام پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم است، منطقشان، منطق پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم است، مثل اينكه امروز رهبري معظم انقلاب يك چيزي بخواهند بگويد، بگويد تا منتسب به اما نكني قبول نداريم، حرف غلطي است، او هرچه ميگويد از امام ميگويد، او مصدر امام است، اما در نگاه اهل سنت، كه اين جايگاه را براي امام ان معصوم قائل نيستند، به امام باقر عليه السلام حج را كه نسبت ميدهند، ميگويند چون از جابر نقل كرد و جابر معاشر پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم بود، چرا خود امام باقرعليه السلام از جابر نقل ميكند؟ رسم امامان ما نيست كه از يك محدث و از يك صحابي نقل كنند، امام باقرعليه السلام به خاطر اين كه همهي امت اسلامي به اين شيوهي حج پيامبر تن در بدهند، تمكين كنند، تسليم بشوند، حرف را خودش را به جابر نسبت داد، پس حج ما مرهون كي هست؟ حج ما مرهون باقر العروم است، اين يك نكته
▪️ادامه خطبه اول:
نكتهي دوم اجتماعي:
تا زمان عبدالملك مروان پنجمين خليفهي اموي، سكههاي رايج در بازار امت اسلامي به وسيلهي دولت روم، سكه ضرب زده ميشد، آنجا سكههاي جامعه اسلامي را توليد ميكند، منتها فرهنگ بومي را برروي سكههاي بازار اسلامي حك ميكردند، چطور امروز فرهنگ غربي بر روي برخي از كالاهاي جوامع اسلامي حك ميشود، آن زمان هم همين شيوه را داشتند به عيادت يك جانباز رفتم، يك ساعت ديواري نصب شده ديدم، ديدم صليب است، دقيق يك صليب است، وسط يك ساعت كوچك است، گفتم خودت خريدي، گفت: نه، گفتم از كجا پيدا كردي، گفت كسي به عيادت من آمد هديه آورد، گفتيم تبليغ صليب است،
امروز در بين هيآت كه عَلَمها گردانده ميشود و به حمدالله كاشان از اين ضايعه مبرّا است، عَلَم را به شكل صليب درست كردند، چون ريشه اش در اصفهان است و فرهنگ حاكم بر اين عَلَم درست كردن هم ارمني هاي مقيم اصفهان بود، اينها سكه زدند براي بازار اسلامي، اما روي سكه بازار اسلامي فرهنگ مسيحيت حكبود، عبدالمك به غيرت افتاد، گفت بايد اين فرهنگ را از اين سكهي بازار اسلامي برداريم، روم تهديد كرد، گفت اگر نمي گذاريد ما فرهنگ رومي را روي سكه شما حك كنيم يا براي شما سكه توليد نميكنيم، يا روي سكه ناسزا به پيامبرتان حكم ميكنيم، حاكم اموي در باتلاق فرو رفت، گيركرد، عرضه نجات نداشت، مجبور شدند دست به دامن باقر العلوم عليه السلام بشوند، اينهايي كه ميگويم از اين باب كه ما نقش امامانمان را بفهميم، بدانيم والله سر به بالا بگيريم افتخار كنيم، امام باقرعليه السلام سكهي نظاماسلامي را ضرب كرد، ضرب زد، با فرهنگ اسلامي و دولت اسلامي و بازار اسلامي و امت مسلمان را از وابستگي به روم نجات داد. حاكمان اموي تشنهي خونشانند، اما عزت اسلامي غير از دشمني حاكمان اموي با امامان است مگه بين اميرالمؤمنين عليه السلام و خليفهي دوم اختلاف وجود نداشت؟ اما خود خليفهي دوم در اين قصه با صراحت اعتراف كرد بيش از 70 مورد اگر علي دست ما را نمي گرفت لولا عَلِىٌ لَّهَلَكَ عُمَر، من خط راستم، حكومت خط چپ، من خط چپم، دولت خط راست، اينها نبايد مانع از مشاوره دادن و كمك دادن ما به دين ما و انقلاب ما و كشور ما باشد، بايد درس بگيريم از امام باقر عليه السلام، براي اينكه كشور از وابستگي به روم نجات پيدا كند اولين سكهي اسلامي را باقرالعلوم عليه السلام توليد كرد .نقش اجتماعي يك جمله اي از امام عرض كنم و عرضم را تمام كنم، حضرت فرمود:
يَا مَعْشَرَ شِيعَةِ آلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمُ السَّلَامُ كُونُوا النُّمْرُقَةَ الْوُسْطَى إِلَيْكُمْ يَرْجِعُ الْغَالِي وَ بِكُمْ يَلْحَقُ التَّالِي فرمود،ايا شما شيعه ما باشيد، واقعا ميخواهيد شيعه باشيد، نميتوانيد باشيد بيخود ميگوييد، لقلقهي زبانتان است، ميخواهيدشيعه باشيد، نمرقهي وسطي باشيد، براي چي نمرقهي وسطي، حرف عجيبي است، معمولا درضيافتها به خاطر احترام به مهمان يك بالشت پشت او ميگذارند يك بالشت زيردستش، كه به بالشت زير دست تكيه بدهد به قول ما لم بدهد راحت باشد، اما باقر عليه السلام فرمود: شيعهاي؟ واقعا شيعهاي؟ يا به شناسنامه به غلط شيعه يادداشت شد، شيعه اي بايد نمرقه باشي، يعني چي؟ فرمود: بايد تكيه گاه باشي، به قول علامه مجلسي، كه هم افراد تندرو افراطي شما را ملاك كار قرار بدهند، و هم افراد كندرو تفريطي به شما تقليد كنند، و شما را تكيه گاه بدانند، شيعهي من افراط و تفريط نميكند، شيعهي من معتدل است، شيعهي من حد وسط است، شيعه من ملاك براي زندگي ديگر بشريت است تا چه برسد مسلمان، در اين خود نظام جمهوري اسلامي، والله امروز نمرقهي وسطي براي امت اسلامي است، امامين انقلاب به مأموريت شيعه گريشان از سوي امام باقر عليه السلام دارند اين كارا را انجا م ميدهند، ايجاد گفتمان اسلام ناب محمدي در مقابل اسلام امريكايي:
▪️قسمت پایانی خطبه اول:
1- ابتكار كنفرانس وحدت اسلامي
2- تقويت و گسترش رويكردهاي تقريبي
3- ابتكار نام گذاري هفتهي وحدت
4- ابتكار مراسم برائت از مشركين در حج، گرچه امسال پاي ما رو از حج قطع كردند
5- دفاع تمام عيار از آرمان فلسطين و قدس
6- مقابله با جريانهاي مسلح تكفيري
7- نفي رسمي تشيّع انگليسي و وهابيّت امريكايي
اينها نمونههايي از تعادل تفكر شيعي است به خاطر همين والله شيعه در جهان اسلام نرمترين، ملايمترين، معتدلترين و وسطيترين جريانات امت اسلامي است،
انهايي كه روح تكفيري دارند،
روح افراطي گري دارند،
روح پرخاشگري دارند،
روح گستاخي و بي ادبي دارند،
روح به كارگيري الفاظ ركيك و زشت و پست و بي ادبانه كه به ديگران واژهي مشرك به كار ميبرند شيعه نيستند. شيعه ملايم است ف شيعه نرم است و نرمخو است به بركت تبعيت از امامان معصوم و نقش باقرالعلوم عليه السلام در اين بخش هم نقش محوري و كليدي است .
إِنَ أَحْسَنَ الكلام وَ أَبْلَغَ الحديثِ- كِتَابُ اللَّهِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
إِنَّا أَعْطَيْناكَ الْكَوْثَرَ *فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَ انْحَرْ *إِنَّ شانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ
با ما همراه باشید....
🔳@payame_adineh
📌متن #خطبه_دوم
ایراد شده توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان
حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی
حفظه الله
در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۵ به شرح ذیل است :
#تصویر_آرشیو
👇👇👇
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله و الصلواة و السلام علي رسول الله حَبِيبِ إِلَهِ الْعَالَمِينَ أَبِي الْقَاسِمِ المصطفي مُحَمَّدِ. اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم،
اللهم صلي علي اميرالمؤمنين و صل علي فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ سَيِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ وصل علي سبطي الرحمة و امامَيِ الهُدي الحسن و الحسين وصل علي ائمه المسلمين علي بن الحسين و محمد بن علي و جعفربن محمد و موسي ابن جعفر و علي ابن موسي و محمد ابن علي و علي ابن محمد و الحسن بن علي وحجة ابن الحسن المهدي صلواة الله و سلامه عليهم اجمعين اللهم انا رضينا بهم ائمه فرضنا لهم انك علي كل شيء قدير
🗒با توصيهي مجدد به تقوا مناسبتها را يادآوري كنيم:
جمعه 25 ذي حجه آغاز هفته بهزيستي و روز تأمين اجتماعي
شنبه سالروز تأسيس نهاد شوراي محترم نگهبان در سال 59 كه جزء بركات وجودي امام امت در واقع به عنوان ايجاد يك صفاف اطمينان براي فعاليتهاي همهي صحنهها، شورا و مسئلهي مجلس و رياست جمهوري بود، و باز هم شنبه به عنوان 4 ذيحجه شهادت زائرين خانهي خدا در حرم امن الهي توسط سعوديهاي مزدور و خود فروخته در سال 1407 قمري و 11 مرداد 1366 شمسي،
يكشنبه شهادت اقا باقر العلومعليه السلام و پذيرش رسمي قطعنامه 598 شوراي امنيت از سوي جمهوري اسلامي ايران در 1367 و تأسيس نيروي محترم انتظامي جمهوري اسلامي ايران و بركاتي كه اين نيرو براي امنيت در مرزها و داخل كشور ما به حمد الله از خود به يادگار گذاشت
دوشنبه روز ترويه، يعني روز ذخيرهسازي آب براي حجاج
وسه شنبه روز عرفه و روز نيايش و روز تصويب قطعنامه 598 شوراي امنيت سازمان ملل متحد دربارهي لزوم پايان جنگ ايران و عراق در سال 66 و سالروز شهادت سفير اباعبدالله حضرت مسليم بن عقيل عليه الصلوات و السلام و
چهارشنبه عيد سعيد قربان اگر شرايط ايجاب كند انشاءالله نماز عيد هم اقامه خواهد شد و قيام مردم مسلمان ايران به رهبري آيت الله كاشاني اين مجاهد نستوه و به قدرت رسيدن مجدد مصدق در سال 1331 و در واقع روز بزرگداشت ايت الله، آيت الله مجاهد مرحوم سيد ابوالقاسم كاشاني است،
خوب برادر عزيزمان، نماينده عزيز ما درمجلس شوراي اسلامي افتخار دادند و در جمع شما نمازگزاران به ايشان هم خير مقدم عرض ميكنيم،
درجمعهي قل ما 5 -6 نكته را ياد آوري كرديم، نكته اول اينكه عرض كرديم امام امت توانست بيشترين نقش مستقيم را در انقلاب اسلامي به مردم
نكته دوم اين بود كه اين نقش را فقط براي حدوثي انقلاب به مردم واگذار نكرد بلكه براي بقا و دوام انقلاب اين نقش را به مردم سپرد، و نكتهي سوم اين بود كه امام توانسته تقسيمات جهان را بين دو قدرت مادي شرق و غرببه هم بريزد و نكته چهارم اين بود كه امام جهان را متأثر از ارزشهاي معنوي و الهي و مكاتب آسماني كرد، و نام دين را به معني وسيع كلمه در جهان كنوني در همهي محافل و همهي مجالس مطرح ساخت و نكتهي پنجم امام اين دستاورد را به بركت عزم و اراده و ايمان خود و امت شريف به دست اورد
▪️ادامه خطبه دوم:
نه در لواي ساز و برگ نظامي، و نه در لواي زر و زور و تزوير وچون با عزم و اراده و ايمان به خدا و تكيه و باور به مردم توانست اين دستاورد را داشته باشد، توانسته خون را بر شمشير ومشت را برطرف پيروز كند و قرن بيستم به نام او قلمداد ميشود، قرن بيستم يعني عصر خميني (ره) چون در اين ستيز بي امان با استبداد داخلي و با استعمار خارجي بدون وصل به هيچ قدرتهاي حاكم در زمان توانسته به جنگ بپردازد، تبر به دست گرفت و بر فرق همهي قدرتهاي و بتها كوبيد، او بود كه فرمود امريكا از انگليس بدتر است، انگليس از امريكا بدتر و شوروي از هر دو بدترو همه از هم پليدتر، اما امروز سرو كار با اين خبيثها است، با آمريكاست، به قدرتي وصل نبود جز قدرت الهي، نه اينكه به آمريكا وصل شود با شوري جنگ كند يا با شوروي وصل باشد به آمريكا جنگ كند، همهي قدرتهاي ** را نشانه گرفت، چه قدرتهاي داخلي وچه خارجي، چه استبداد و چه استعمار، همين بزرگوار بود كه نسبت به استبداد داخلي فرمود: فقط خدا ميداند كه سلطنت ايران از آغاز پيدايش خود چه جنايتها كرده است، جنايات پادشاهان، تاريخ ما را سياه كرده است، اصول اسلامي با سلطنت مخالف است، كاخهاي استبدادي شاهنشاهي ايران را ويران كنيم، سلطنت يكي از شرم آورترين وپست ترين ارتجاعها است، اقاي شاه، با پذيرش كاپيتولاسيون خودت را از يك سگ امريكايي هم پست تركردي، پس به قدرتي وصل نبود، جز قدرت خدا، به هيچ كس باور نداشت، جزبه مردمش، به هيچ كجا تكيه نداشت، جز توكل به خدا، اينها را ميگوييم كه اين سرمايهها را بفهميم چي داريم، كه درگام دوم انقلاب چگونه بايد متكي به خودمان باشيم، امام با اين سرمايه توانست اصل آزادي را از سلطه و تصرف و نفوذ قدرتهاي بزرگ براي ايران و ايرانيان به ارمغان بياورد، امام توانست اصل استقلال را و اصل عدالت اجتماعي را به مردم هديه كند، امام توانست حركت به سمت جامعهاي مبتني بر پايههاي ارزش انساني را پيش بگيرد، اينجا بود كه عناصر گمراهي و ستم و شياطين بزرگ و كوچك و چپ وراست مدرنيته با تظاهر به نشنيدن صداي امام كردند، و يا تلاش گسترده براي خفه كردن اين صدا را انجام دادند تا بتوانند از كارايي و قدرت تأثير بر روي ملتها جلوگيري كنند، امام صدور انقلاب را شعار قرار داده بود و آنها ممانعت از نفوذانقلاب را، دشمنيها شروع شد،
از جمله اين دشمنيها جنگ تحميلي بود،
از جملهي اين دشمنيها محاصره اقتصادي بود،
▪️قسمت پایانی خطبه دوم :
ازجمله ياين دشمنيها تلاشهاي ضد امنيتي در داخل صفوف اقشار مختلف ملت بود، يك قطعه گوشت شهيد دستغيب پرتاب شد به پشت بام خانه، بدن تشييع شد دفن شد، زن همسايه فردا بيايد بگويد آقا اجازه ميدهيد پشت بام خانهي شهيد را ببينيم، براي چي، ديشب شهيد را زيارت كردم، گفت قطعهاي از بدنم پشت بام است، رفتند نگاه كردند ديدند تكهاي گوشت از بدن شهيد دستغيب پرتاب شده پشت بام، مسجد علي ابن ابيطالب ايام فاطميه به سوگواري دختر گرامي پيامبر منفجر شد، من درمسجد جامع در حال اقامه نماز مغرب و عشا بود به من امام جماعت زنگ زد به داد ما برس، سريع رفتم از كف تا گنبد 15 متر فاصله است والله قطعات گوشت ابدان شهداء را من زيرگنبد يعني با 15 متر فاصله ديدم، كم جنايت نكردند، كم خيانت نكردند، چه مزدوران داخلي وچه هم ستمگران خارجي، آن وقت سعي كردند انقلاب اسلامي را در افكار عمومي بي ثبات نشان بدهند، عربده قدرت سر دهند و به نوعي به قشرهاي جامعه بر خورد اغواگري و فريبكاري داشته باشند، مسعود روجوي سركردهي منافقين گفته بود نزديكترين نقطهي مرزي به تهران كرمانشاه است، از آن به بعد بر اساس تقسيمات انجام شده 48 ساعت ديگرما به تهران خواهيم رسيد آن 48ساعته هنوز هم تحق پيد نكرده است. صدام تكريتي، رئيس جمهور سابق عراق گفت ظرف يك هفته تهران را فتح خواهيم كرد، ظرف يك هفته، و اين جنگ به پايان نخواهد رسيد مگر اينكه رژيم حاكم بر ايران، به طوركلي منهدم شود، وقتي اين آرزوش عملي نشد و اگه توانستهايد خرمشهر را پس بگيريد، يا به تعبير خودشان شهر محمره، اگرپس گرفتيد من بدون مقاومت كليد بغداد را در اختيار شما ميگذارم، خرمشهر هم پس رگفته شد، قريب به 20 هزار اسير هم از آنها گرفته شد، مرديكه به حرفش عمل نكرد كليد بغداد را تحويل نداد، چي شد؟ ته دل ما خالي نشود با تبليغات مسموم دشمنان، والله شما قدرتيد، شما شكوه و جلال و عظمتيد، شما نماد استقلال به معني واقعي كله د طول قرون متأخر اين عالميد كشورهاي ديگه وابستهاند، يا به اين قدرت يا به آن قدرت، يك نهيب به اينها زده شود، سراغ موش را با قيمت گران ميخرند، شماييدكه مردانه ايستاديد، شماييد كه در وسط ميدان با قدرت هرچه تمامتر فرياد ميزنيد به تأسي از امام امت آمريكا هيچ غلط نمي تواند بكند.جان بلتون مشاور سابق امنيت ملي ترامپ گفت حكومت خميني در سال 1979 به وجود آمد و چهل سالگي خود را هرگز نخواهد ديد، سال آينده قبل از شروع سال 2019 ميلادي ما در تهران كريسمس را جشن خواهيم گرفت، اغوا افكار عمومي، چي شده؟ اين عربدهها چي شده؟ يادم هست بعضي از اين نمازگزارها، به ما مي گفتند حاج آقا ميگفتيم بله، گفت تو را خدا به اين مردم بگوئيد كه اين مرگ را بر صدام را سر ندهند چون هر چه مامي گوئيم مرگبر صدام، اين گردن كلفتتر دارد ميشود، زماني كه طناب دورگردنش تاب خورد، اندام پشمالو رفته به بالاي چوبه گفتيم حالا اين نفرينها اثر كرده، يا نكرد؟ ما نميدانستيم اينها هست پشت پرده، حالا ما عالم حساب داره، كتاب داره، نظم داره، ترتيب دارد، خداجاي حق نشسته، و اين جمله زينب كبري است در كاخ يزيد، گفت يزيدعربده بكش، هر چه دلت ميخواهد با چوب دستي به اين لب و دندان بزن، البته اگر پيش بچهها نزني بهتر است، ولي ميخواهي بزني بزن، ولي والله عذاب خدا دركمين است، و لا مهلتها را سبك نشماريد، خدا مهلت ميدهد اما آثار عمل را از بين نمي برد، امروز جمهوري اسلامي با اقتدار هرچه تمامتر دارد ميدرخشد، رئيس جمهور فعلي به تبريك با رئيس جمهور منتخب مثل دو برادر كنار هم ولي هنوز يارو درصدد الغاء مسئلهي باطل بودن انتخابات است، ميگويد تقلب شد، طبل تقلب را در آمريكا هنوز كه هنوز است، ترامپ دارد ميكوبد، اونهايي را ميخواستند عيد كريسمس را در تهران به پا كنند،
گر نگهدار من آن است كه من می دانم شيشه را در بغل سنگ نگه خواهد داشت
فقط بايد خودمان ايمانمان را قويتر كنيم
اخلاقمان را بهتر كنيم، وحدتمان را بيشتر كنيم و توكلمان را به خدا را قويتر كنيم و اطاعت و امتثال از فرامين رهبري را مهمتر قرار دهيم ان شاءالله
إِنَ أَحْسَنَ الْحَدِيثِ وَ أَبْلَغَ الْمَوْعِظَةِ- كِتَابُ اللَّهِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ*اللَّهُ الصَّمَدُ *لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُولَدْ *وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً أَحَدٌ
اَللَّهُمَّ انْصُرْ اْلإِسْلَامَ وَالْمُسْلِمِيْنَ و انصر من نصر الدين
وَاخْذُلْ مَنْ خَذَلَ المؤمنين
اللهم ايد حماة الدين لا سيما زعيمنا و قائدنا الامام خامنه اي
با ما همراه باشید....
🔳@payame_adineh