سلام داوطلب گرامي
باتوجه به اختلال در ديتا سنترهاي كشور، آزمون ورودی حوزه در مقطع پايه نهم به سه شنبه يك تير ماه ساعت ۹ صبح منتقل شده است.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🆔 @pazireshkh
🔰آزمون کتبی مجازی پذیرش حوزه برگزار شد.
🔻آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان روز دوشنبه 31 خرداد و سه شنبه 1تیر 1400 با حضور حدود 5 هزار متقاضی برادر و خواهر به صورت مجازی برگزار شد.
💠 بیشتر بخوانیم👇
https://hozehkh.com/OneEntry?entryID=40649
🌐 اخبار و رویدادهای حوزه خراسان را در کانال روابط عمومی دنبال کنید.
🆔https://eitaa.com/joinchat/4281663544C83a47c9060
#آزمون_مجازی_پذیرش
💠 آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی برگزار شد و حدود ۸۰ درصد متقاضیان موفق به شرکت در آزمون شدند.
💠 بزودی زمان جدیدی توسط مدیریت پذیرش حوزه علمیه برای متقاضیانی که به علت اختلال در اینترنت نتوانستند در آزمون شرکت کنند اعلام خواهد شد. شرط پذیرش در حوزه علمیه خراسان شرکت و قبولی در آزمون و مصاحبه ورودی می باشد.
💠 با توجه به عدم امکان سفر تعداد زیادی از متقاضیان که در غیر استانهای خراسان ساکن بودند و همچنین تاخیر در برگزاری آزمون ورودی به دلیل مشخص نبودن زمان امتحانات نهایی دانش آموزان ، آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی برگزار شد تا زمان دوره تثبتی طلاب ورودی کوتاه نشود.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🆔 @pazireshkh
#آزمون_پذیرش_حوزه
💠مرحله دوم آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان برای متقاضیان محترمی که در آزمون قبلی موفق به شرکت نشدند برگزار می شود.
💠زمانبرگزاری آزمون مجدد شنبه ۵ تیر ساعت ۱۰ صبح
💠تلفن راهنما : ۰۵۱۳۲۰۰۸۳۳۶
💠لینک شرکت در آزمون :
http://lms2.hozehkh.com
💠 نتايج هر دو آزمون روز يكشنبه ۶تيرماه از طريق لينك زير قابل مشاهده خواهد بود:
https://hozehkh.com/Reception
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🆔 @pazireshkh
پذیرش حوزه علمیه خراسان
#آزمون_پذیرش_حوزه 💠مرحله دوم آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان برای متقاضیان محترمی که در آزمون قبلی مو
📣 اعلام نتایج آزمون پذیرش
⏰ از هم اکنون می توانید نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان را در نشانی زیر مشاهده فرمایید:
🌐 https://hozehkh.com/Reception
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🆔 @pazireshkh
26.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌مدرسه علمیه حضرت سید الشهداء (ع)
در سال جدید طلبه از مقطع سیکل می پذیرد.
✅ آدرس: مشهد، خ امام رضا، امام رضا ۴۶
مدرسه علمیه حضرت سیدالشهداء (ع)
✅05138518455
✅ 09151566432
@SayyedShohada
@nahvekarbordi
#مقاله
می خواهم از حوزه #انصراف بدهم
بررسی #عوامل_بی_انگیزگی طلاب برای ادامهمسیر طلبگی
پنج #راه_حل انگیزه بخش
اینمطلب را با حوصله و دقت مطالعه کنید.
https://b2n.ir/600453
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🆔 @pazireshkh
هدایت شده از mr.salehi😉
╭┅┅┅┅❀✍🗒✍❀┅┅┅┅╮
✍پیش ثبت نام
#مجموعه_مدارس_تعلیم_وتزکیه
💛 در کنار مضجع نورانی آقا علی بن موسی الرضا
در مقطع
✅متوسطه دوره اول پایه های
✅هفتم
✅هشتم
✅نهم
آغاز شد
جهت پیش ثبت نام نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی دانش آموز و شماره تماس خود را به آیدی زیر در پیام رسان ایتا
🆔@dtaalem_Secondary
ارسال بفرمایید
☎️ تلفن تماس :
۳۲۲۳۹۰۷۱
+۹۸۹۱۵۹۰۶۹۹۰۲
+۹۸۹۳۷۰۳۲۲۸۱۷
╭─═ঊঈ🍃💐🍃ঊঈ═─╮
eitaa.com/dtaalem
╰─═ঊঈ🍃💐🍃ঊঈ═─╯
═══✙❆🍃🌹🍃❆✙═══
instagram.com/dtaalem
═══✙❆🍃🌹🍃❆✙═══
#رسانه_باشید
╰┅┅┅┅❀✍🗒✍❀┅┅┅┅╯
هدایت شده از اسکندری
🦋 یک دوره تابستانه متفاوت 🦋
تابستان ۱۴۰۰ با حوزه علمیه سیادت
🌱 ویژه دانش آموزان و نوجوانان
در دو سطح 🌱
1⃣ پنجمی ها و ششمی ها
2⃣ هفتمی ها ، هشتمی ها و نهمی ها
❌ با کلی فوق برنامه خاص
زمان دوره از ١۵ تیرماه الی ١٠ شهریور ماه
♻️ زمان ثبتنام
از ٢٩ خرداد تا ١٠ تیر
#ظرفیت_محدود
❎ مکان برگزاری
هر روز بعدظهر ها در حوزه علمیه سیادت
🔺 شماره مسوول دوره
09369144457
راه ثبتنام ارسال نام و نام خانوادگی به شماره بالا
💫 نمازشب خواندن، نافله خواندن، متوجه خدا بودن، سازنده است؛ اینها شما را پولادین خواهد کرد. نمیشود یک حوزهی ایدهآل داشته باشیم، در حالی که اینها در طُلابش گُم است.
🗓 ۱۳۷۰/۱۲/۰۱
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝┛
پذیرش رشته تخصصی تبلیغ مدرسه علمیه حضرت بقیة الله (عجل الله فرجه) سطح۲و۳
🔶مزایا:
✅اعطای دانش نامه رسمی سطح 3 حوزه
✅بهره مندی از اساتید برجسته
✅عضویت در گروههای تبلیغی فعال
✅فضای آموزشی و پژوهشی مناسب
✅بهره مندی از خوابگاه جهت طلاب شهرستانی
✅برنامه های فرهنگی، پژوهشی و ورزشی متنوع
🔴زمان ثبت نام: تا 30 تیر ماه
🔵نحوه ثبت نام:به صورت تلفنی، مجازی و حضوری
آدرس مدرسه:مشهد، خیابان امام رضا (علیه السلام) 18، انتهای میلان، سمت راست کوچه اول
📞شماره تماس:
05138590100
09382416959
09156221650
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📚
💠الفبای طلبگی
🔺هر كه «الفباي طلبگي» را نداند، دچار جهل مركب ميشود.
و هر كه با زير و زبر «آيات علم» و «سورههاي معرفت» بيگانه باشد، قرائتش غلط خواهد شد.
پس باب اول كتاب حوزه، آموختن اين الفبا و آشنايي با حركات و سكنات اين فرهنگ است، تا «طلبه» از «طلبهنما» متمايز شود.
🔺طلّاب واقعي كه مطلوب خلق و محبوب خالقند، آنانند كه در مدرسة دين، ابجد يقين ميخوانند و در مدرس عترت، الفباي عزّت ميآموزند و در مكتب قرآن، مشقِ عرفان مينويسند.
زندگيشان عطف به مبدأ است و وصل به معاد.
با نفي خود اثبات خدا ميكنند و غرور را از نفس خويش جدا.
در محرمات، اهل توقّفاند و در شبهات، اهل احتياط.
ضمير خود را در افق تقوا ظاهر ميسازند، با شهر و نام، خود را گم نميكنند
وبا پست و مقام و چند سلام، پشت به حوزه و قم نميكنند و م«معاني» نخوانده به «بيان» نميپردازند.
🔺به جرح و تعديل نفس مشغولند و هر روز عمر خود را «تجزيه و تركيب» ميكنند.
افعالشان بي حرف علّه، به مصدر خلوص بر ميگردد.
اسمشان مبني بر فتح است و فعلشان لازم و حرفشان جازم.
نه در حرف، منفي بافند، نه در ادّعا اهل لاف و گزاف.
نه در جاي وقف، حركت ميكنند ونه در جاي حركت، اهل وقفند.
از معتكفان حجرة «لم و لمّا» بيزارند و از سايهنشينان «ليس و لا» بركنار.
مشتقّاند، امّا از علم،
جامدند، امّا بر دين.
اجوفاند، امّا از ريا.
ناقصاند، امّا از رذايل
مجرّدند، امّا از تعلّقات،
مزيدند، امّا در فضايل.
🔺قباي رياضت بر تن دارند و عباي عبادت بر دوش.
نعلين اراده در پا و زمزمة تهجّد در گوش.
با عينك بصيرت، كتاب نفس را مرور ميكنند،
با ذرّهبين محاسبه، عيوب خود را مييابند
و با قلم تهذيب، خطاها را اصلاح ميكنند.
به حجيّت ظاهر قائلند،
امّا از باطن خود غافل نميشوند.
حاشيه ميخوانند، امّا در متناند.
هم آشنا به اشاراتاند، هم كنايه،
هم اهل رسالتند، هم رساله،
هم صاحب كفايتاند، هم كفايه،
هم اجازة «جهاد» ميگيرند، هم «اجتهاد».
«ماهيت» را فداي «وجود» نميكنند،
بر متن دين حاشية دنيا نميزنند.
🔺فروع نفسانيات را به اصول الهيّات بر ميگردانند،
نه در عرصة جرّ و بحث، مجرور جدل ميشوند و نه از خطّ اصيل، نسخه بدل.
از محكمات دين، طفره نميروند و در متشابهات دل، سرگردان نميشوند.
نه «رسائل» را وسيلة دنيا ميكنند، نه «مكاسب» را دكان كسب ميسازند.
نه در شعر، قافية خلوص را ميبازند،
نه در خطابه، قول بلا عمل دارند،
🔺نه در تأليف، به تفرقه ميافتند و نه در تحقيق، از حق دور ميشوند، نه در فكر، دچار دور و تسلسلاند، نه در عمل، اسير جهل و تغافل.
صرفشان حرف از معاد ميزند. نحوشان، صرف آخرت ميشود. كلامشان تجريدي است و فلسفهشان صدرايي، فقهشان جواهري است و اصولشان رسائلي.
🔺منطقشان عاشورايي است و حماسهشان حسيني و عرفانشان سجّادي.
بديعشان بدعتستيز است و بيانشان شبههسوز و از بداية حكمت تا نهاية حكومت در خطّ امام و ولايتاند.
از مقدمات، فراتر ميروند، از سطح به عمق ميرسند و در خارج، به داخل ميانديشند.
همحجرة «حال»اند و همبحث «اشتغال».
بيش از «مدرك» به «درك» ميانديشند و بيش از «مدارج» به «معارج».
درسشان «تكليف» است و امتحانشان «جهاد» و قبوليشان «شهادت».
🔺اينها گوشهاي از الفباي طلبگي است.
خدايا ما را با الفباي اين كتاب، آشنا بگردان، «عَرَض»هايمان را «جوهر» كن و «مفرد»هايمان را «جمع» گردان. انقلابيون ما را «مقدّس» و «مفيد» كن و مدرّسانمان را چون «مدرّس» و «شهيد».
خدايا، تا ما را اهل «ضمير» نكردهاي «ظاهر» مكن.
آمين يا ربّ العالمين.
جواد محدثي، رمضان 1429- مهر1387
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝┛