همهی مردم دنیا مارو میخونن دیوونه..اره ما دیوونه هستیم، بیخیال این زمونه..
هدایت شده از 𝕿𝖍𝖊 𝖓𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖇𝖗𝖎𝖓𝖌𝖊𝖗
من دو روز پیش ۵۲۰ عضو داشتم اکنون ۵۱۶ عضو دارم خیال کردید این یک پست انگسزشیست؟ خیر این یک درخواست کمک است