#ادمین_نوشت
سلام خدمت همه عزیزان وهمراهان کانال
دیشب بنده دوتا تبادل داشتم ویکی از عزیزان اعتراض داشتن .
البته براشون توضیح دادم اما خوب قانع نشدن ...
یکی از کانالها عاشقانه های حلال بود که ایشون به شدت نسبت به این کانال نقد داشتن البته من عرض کردم که مطالب کانال را اول چک کردم وبعد تبادلشو قبول کردم
درست یک سری مطالب وخوندیم در مورد نقد به کانالهای عاشقانه های مذهبی وهمه هم درست هست
اما این کانالی که من تبادل زدم اصلا مطالبش با اون چیزی که درمورد این کانالها خوندیم یکی نبود من خودم بشدت در این باره متعصب وحساسم
وباهر کانالی تبادل نمیزنم وبرای اعضای کانالم ارزش قائلم
دومین کانال هم که کانال پیچ آخر بود ایشون نقد داشتن که چرا با کانال غیر مذهبی تبادل کردم
آیا کانال مذهبی فقط باید ادعیه باشد؟؟
آیا لازم نیست مخاطبین ما آگاه شوند از غرب بدون سانسور
آیا لازم نیست جوانان ما بفهمند پایان راهی که غرب رفت به کجا ختم میشود
آیا نباید پاسخ این هجمه هایی که میگویند غربی ها چشم ودل سیرند را داد
اتفاقا به نظر من ارتباط مستقیم با کانال ما دارد
چون نداشتن حجاب و ارتباط آزاد پایانش این خواهد بود
عزیزان بهتراست ذهنمان را باز کنیم
دنیای امروز دیگه جایی برای سانسور حقایق نیست 🙏🙏🙏🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا اینقدر گیر دادیم به مصی ؟؟؟
کاپشن زیر را مطالعه کنید👇👇👇
⛔️چرا اینقدر گیر دادیم به #حجاب؟؟؟
شايد باورتون نشه
اما مسئله حجاب
به اقتصاد ربط داره
به خانواده ربط داره
به فرهنگ ربط داره
به سياست ربط داره
به پيشرفت ربط داره
و ...
تو وقتي مشغول شهوت
و شهوت پرستي و
مشغول مسائل مبتذل بشي
ديگه نه حال كاركردن داري
يا اگه كارهم بكني درامدتو خرج شهوتت ميكني
خانواده نميتوني تشكيل بدي
يا خانوادت متلاشي ميشه
فرهنگ جامعه سقوط ميكنه
و مبتذل و سطح پايين ميشه...
ديگه برات مهم نيست
كي ميبره ، كي ميخوره،
كي...
دشمن اگه حمله كنه
حال دفاع نداري...
و...
خود به خود از حال انساني
به حالت حيواني نزول پيدا ميكني
و كرامت انسان ها صفر ميشه...
و يه جايي ديگه كم مياري...
اونقد تو لجن و كثافت و ...
دست و پا ميزني تا غرق بشي...
چون كسي نمونده تا نجاتت بده...
مگر اون بالايي...
🌸🍃🌸🍃🌸
#از_لاک_جیغ_تا_خدا
@banomahtab
سلام خدمت اعضای محترم دوستانی که تمایل دارند در جمع آوری مطالب یا نوشتن
یا مشاوره و پاسخ به شبهات حجاب و...
مارا یادی دهند
آمادگی خود را اعلام کنند
@rahane20
👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«نجاح محمدعلی»، کارشناس منوتو در واکنش به خبر کذب خدمات جنسی در مشهد: اگر من در ایران بودم اتهام زنندگان را محاکمه میکردم
🔶اربعین پاسخ این توطئه را خواهید گرفت
از لاک جیغ تا خدا
@banomahtab
عشـ∞ـق یـعـنے یـه پـلاڪ
🔴«نجاح محمدعلی»، کارشناس منوتو در واکنش به خبر کذب خدمات جنسی در مشهد: اگر من در ایران بودم اتهام
این کلیپ ونشر حد اکثری کنید تا مردم به این آگاهی برسند دشمن چون از وحدت کشورهای شیعه میترسه چطوری با پخش شایعه میخواد تفرقه بندازه مردم باید بدانند وآب به آسیاب دشمن نریزند
اجرتون با امام زمان نشر بدین🌸🌸🌸
عشـ∞ـق یـعـنے یـه پـلاڪ
این شبهه ذهن جوانهای ما را درگیر کرده به امید خدا فردا پاسخ بسیار کامل در این رابطه خواهم گذاشت مطل
همانطور که قول دادم امروز پاسخ این شبهه را میگذارم
مطالب ما اکثرا کوتاه است اما این مطلب مقداری طولانی هست
اما اهمیت بالایی دارد
حتما مطالعه بفرمایین
باما همراه باشید👇👇👇
مثل غرب حجاب نداشته باشیم تا مردان چشم و دل سیر باشند
حجاب و حرص مردان🍁🍁🍁
پرسش👇👇👇🍁🍁🍁
حجاب و پوشیدگی زن باعث افزایش عطش جنسی در مردان می شود همانگونه که گفته می شود «الانسان حریص علی ما منع منه»، آیا بهتر نیست مانند غرب ما هم حجاب نداشته باشیم تا همه چیز عادی بشه؟
پاسخ👇👇👇🍁🍁🍁
اگر گفته شود، نصب چراغ قرمز محدودیت ایجاد میکند و رانندگان به تخلف حریصتر میشوند. طبیعی است که منطقی نخواهد بود و برای انسانهای فرهیخته و دوراندیش که از خطر تصادفات اطلاع دارند قابل پذیرش نیست.
بدیهی است اگر مسیر مجاز و در چارچوب قوانین مانند ازدواج مقرر شود، اینگونه محدودیتها و خطرها به حداقل میرسد.
اما جهت توضیح بیشتر خوب است این نکته را یادآوری نماییم که سرمنشأ چنین سؤال هایی خواسته یا ناخواسته از برخی نظریهپردازان غربی همچون فروید و راسل به جامعه اسلامی ما رسوخ نموده است.
اما پاسخ این سؤال در چند بخش قابل ارائه می باشد:
الف. بررسی جمله«الانسان حریص علی ما منع»
«انسان بر هر آنچه منع شود حریص است» مطلبی صحیحی است که در روایات نیز بدان اشاره شده کما اینکه پیامبر خد(ص) فرموده اند:
«إِنَّ ابْنَ آدَمَ حَرِیصٌ عَلَی مَنْع »[۲۲۲]؛
«به درستی که بنی آدم حریص است بر چیزی که از آن منع کرده شود».
اما این جمله نیاز به توضیح دارد که در قالب چند نکته بدان خواهیم پرداخت:
اول: انسان موجود پیچیده ای می باشد که در ذات او ویژگی ها و خصلت های گوناگونی نهفته است، بیان چنین جملاتی از سوی پیامبر اکرم(ص) خبر از یک خصیصه ذاتی در وجود انسان می دهد مبنی بر این که افراد برای رسیدن به آنچه که منع شده اند از خود تمایل بیشتری نشان می دهند.
در قرآن کریم نیز آیاتی دیده می شود که همین نقش را ایفا نموده و انسان ها را نسبت به وجود برخی از صفات و ویژگی های ناپسند در نهادشان با خبر می نماید، همانگونه که فرموده:
«إِنَّ الْإِنْسانَ لَکَفُور»[۲۲۳]؛
«امّا این انسان بسیار ناسپاس است».
«إِنَّ الْإِنْسانَ خُلِقَ هَلُوع»[۲۲۴]؛
«به یقین انسان حریص و کم طاقت آفریده شده است.»
«إِنَّ الْإِنْسانَ لِرَبِّهِ لَکَنُود»[۲۲۵]؛
«که انسان در برابر نعمتهای پروردگارش بسیار ناسپاس و بخیل است»
هدف از بیان چنین جملاتی از سوی خداوند متعال و پیامبر اکرم(ص) مطلع نمودن انسان ها از وجود چنین صفاتی در نهادشان می باشد تا با شناختن این صفات پیچیده در درون خویش، با راهنمای عقل و دین بتوانند آنها را در مسیر درست قرار دهند، نه اینکه چون این صفات در انسان ها وجود دارد، آنها هم حق دارند مطابق با همان صفات عمل نمایند.
دوم: تعبیر فوق گرچه گویای واقعیت حریص تر شدن انسان در مقابل ممنوعات است ولی آیا عقل و شرع اجازه میدهد که انسان ها را در مقابل هر واقعیتی رها ننمود و نسبت به اشتباهات و خطرات پیش رویشان منعی قرار نداد؟
اگر چنین باشد تمامی هشدارهایی شرعی که از سوی خداوند متعال و فرستادگانش به انسان ها ابلاغ گردیده و یا هشدارهای عقلی که در قوانین بشری همچون راهنمایی و رانندگی به کار گرفته شده و یا منع هایی که از سوی پزشکان صورت می پذیرد، دیگر معنایی نخواهد داشت.
چرا که مثلاً اگر خداوند متعال انسان ها را از دزدی منع نماید مردم بیشتر به سراغ دزدی می روند لذا نباید چنین دستوری صادر نماید و یا در جاده ها تابلوی سقوط از پرتگاه نصب نشود چون مردم حریص شده و خود را به پرتگاه خواهند انداخت و یا پزشکان بیماران خود را آنچه بر بیماری آنها ضرر دارد پرهیز ندهند چون نسبت به آن حریص شده و به سراغ آن می روند.
چنین برداشتی را هیچ تفکر الهی وحتی تفکر بشری قبول ندارد وحتی در قوانینی که منشأ آسمانی نداره و زاییده تفکر بشر می باشد چنین چیزی یافت نمی شود. چون آزادی مطلق یعنی عین بی قانونی، عین هرج و مرج که عقل آن را نمی پذیرد.
👇👇👇👇ادامه
این که برای حریص نگردیدن انسان باید جلوی او را بازگذاشت نتیجه نمیدهد؛ اتفاقاً هشدارهای شرعی همه برای مقابله و کنترل این خصیصه انسانی است که انسان به دلیل حریص بودن گرفتار اشتباهات و خطرات نشود.
سوم: ممنوعیت ها و محدودیت ها اگر با شناخت و معرفت باشد و انسان حکمت آنها را بداند، هیچ دلیلی ندارد که انسان نسبت به حرص خود کنترل نداشته باشد بلکه با حاکم بودن عقل راه حرص و کنجکاوی بسته می شود. کسی که می داند سم چیست یا فلان ماده شیمیایی چه اثر مخربی بر بدن انسان می گذارد، نسبت به خوردن آن هیچ گاه حرص نمی ورزد و حتی تصور یک بار تجربه آن را نیز نمی کند؛ چون می داند این تجربه برای او گران تمام می شود.
درباره محدودیت روابط زن و مرد نامحرم نیز وضع به همین گونه است. اگر کسی بداند که نگاه به نامحرم و رابطه نامشروع با او در هر حدی گناه است و این گناه مانند سم کشنده، اثر نامطلوبی بر فرد و جامعه دارد و آنها را آلوده می کند، بهطور طبیعی سعی می کند از این گونه روابط ناسالم و بی حساب بپرهیزد.
ب. پیامدهای پذیرش چنین دیدگاهی در خصوص حجاب
در صورت پذیرش چنین دیدگاهی با اشکالات متعددی مواجه می شویم که در اینجا به برخی از آنها اشاره می نماییم:
اول. غریزه جنسی از این نظر تا حدودی شبیه به اعتیاد است. ممکن است کسی تصور کند برای ریشه کن کردن اعتیاد باید مواد مخدر را به مقدار زیاد، در دسترس معتادان قرار داد. این فرضیه ظاهراً عاقلانه به نظر می رسد، اما در عمل نتیجه اش این خواهد شد که معتاد در اثر مصرف زیاد حساسیت خود را نسبت به مواد مخدر از دست می دهد و مقادیر زیاد برای او عادی می شود و برای نئشه شدن مقدار زیادتری طلب خواهد کرد و آن مقدار زیادتر نیز پس از چندی عادی می شود و دوباره مقداری باز هم بیش تر لازم می آید و این افزون طلبی تا آن جا ادامه پیدا می کند که بالاخره معتاد جان خود را از دست می دهد.[۲۲۶]
امروز در دنیای غرب می بینیم، در پی برداشتن محدودیت ها، عطش غریزه جنسی نه تنها کاستی نگرفته، بلکه روز به روز افزون تر و شعله ورتر می گردد و طبیعت تنوعطلب بشر در پی کشف راه های جدید برای اشباع این غریزه بر می آید.[۲۲۷]
دوم. بر فرض بپذیریم که نبود حجاب باعث شود چشم و دل مردان سیر شده و نسبت به زنان حرص و ولعی نداشته باشند یعنی همان گونه که راسل گفته است؛ برهنگی در مرحله اول سبب تحریک و اشتهای جنسی نوبالغان شده ولی سرانجام به سرد مزاجی جنسی منتهی شود. اما آیا چنین روندی به نفع زنان و مردان جامعه و بنیان خانواده می باشد؟ آیا این روند ظلم به زنان و مردان نیست؟ چرا نباید زن برای مرد آنقدر جذابیت داشته باشد که عاشق او گردیده و از او دلربایی ننماید؟
لذا برداشته شدن حریم از زنان و مردان، عشق به مفهوم واقعی را می میراند ولی طبیعت را هرزه و بی بند و بار می کند و نتیجه ای جز به رکود کشاندن کانون گرم خانواده نخواهد داشت.
سوم. حاجت های طبیعی بر دو قسم است: یک نوع حاجت های محدود و سطحی است؛ مثل: خوردن، خوابیدن. در این نوع حاجت ها همین که ظرفیت غریزه اشباع و حاجت جسمانی مرتفع گردد، رغبت انسان هم از بین می رود و حتی ممکن است به تنفر و انزجار مبدل گردد. ولی یک نوع دیگر از نیازهای طبیعی، عمیق و دریاصفت و هیجان پذیر است مانند: پول پرستی و جاه طلبی.
غریزه جنسی دارای دو جنبه است: از نظر حرارت جسمی از نوع اول ولی از نظر تمایل روحی دو جنس به یک دیگر چنین نیست. این غریزه از جنبه جسمی محدود است. از این نظر یک زن در صورت ازدواج برای اشباع مرد کافی است، ولی از نظر تنوع طلبی و عطش روحی آنی که ممکن است به وجود آید (چنین نیست).
این نوع از عطش که هوس نامیده می شود، ارضا شدنی نیست. اگر مردی در این مجرا بیافتد، فرضاً حرم سرایی نظیر حرم سرای هارون الرشید و خسروپرویز داشته باشد که سالی یک بار نوبت به هر یک نرسد، باز اگر بشنود که در اقصی نقاط جهان یک زیباروی دیگر هست، طالب آن خواهد شد. نمی گوید بس است، سیر شده ام.
چهارم. از دیگر پیامدهای پذیرش چنین دیدگاهی بالا رفتن آستانه رضایتمندی مردان در مسائل جنسی می باشد.
اگر در جوامع غربی مردان ظاهرا به نوع پوشش زنان بی توجه هستند در واقع غریزه (سیری ناپذیری) مردها اشباع نشده، بلکه آنچه رخ داده این است که آستانه رضایتمندی آنها بالا رفته است در واقع رابطه جنسی برقرار می شود بدون اینکه فرد کاملاً ارضا شود.
انسان غربی هرچه در ارضاء این غریزه پیش رفت، این میل متوقف نشد؛ به جایی رسید که دیگر زن برای مرد کافی نبود و به همجنس گرایی روی آورد تا آنجا که این کار وجهه قانونی نیز پیدا کرد. پس از آن به ارتباط جنسی با حیوانات روی آوردند سپس به ارتباط جنسی با اشیاء، و اکنون نمی دانند با این غریزه سرکش چه کنند، یعنی در واقع روز به روز آستانه تحریک پذیری انسان غربی بالاتر رفت ولی به آرامش نرسید.
👇👇👇👇ادامه