eitaa logo
پله پله تاخدا
773 دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
8.6هزار ویدیو
36 فایل
✍زندگی بدون طعم گناه💥 ✍گر درون تیره نباشد ..همه دنیاست بهشت...💥 ✍بیاد تمام شهدای عزیز..وتمام شهدای مدافعین حرم.... #تــــــــــــــــوجه👇👇👇 📚 کتاب هایی که قبل ازمرگ باید بخوانیم...👇✅ https://eitaa.com/joinchat/2373517458Cb099503ae7
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️جلسات امام حسین علیه السلام 🔹من معتقدم این خیمه های عزایی که در خانه ها و جاهای دیگر می زنند، حکم حرم امام حسین عليه السلام را دارد. این جلسات هم همان حکم را دارد. همان طور که حرم امام حسین عليه السلام جای استجابت دعا است این مجالس هم جای استجابت دعاست، ملائکه در این جلسات حاضرند و دعاها را آمین می گویند. 👤
چِ‌ڪسۍ‌گفت‌کہ‌در‌ عآلـم‌بالآسـت‌بهشت...💔 هـرکجآنـام‌‹حسیـن›است⛅️ همانجآست‌بهشت...!(: ​​​​👇 💟🇯‌🇴‌🇮‌🇳👇 cнαɴεℓ☞ @Ajaieb_Jahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📩 اباعبدالله علیه‌السلام یک ثروت است 🔺️
👤 شهید چمران می‌گفت: ✍ "من سخت‌ترین کار زندگی‌ام درس خواندن است! از درس متنفرم! اما چه می شود کرد که این درس خواندن تکلیف من است! و قطعاً همه تکلیف‌های انسان سخت و طاقت‌فرساست... پس من برای مبارزه با نفسم، می‌جنگم و درس می‌خوانم و این تلخی و سختی را تحمل می‌کنم تا تکلیفم را انجام داده باشم". این یعنی چی؟! یعنی قرار نیست از همه چی خوشت بیاد، خیلی از کارا وظیفته‌، دوست ندارم و اراده ندارم و . . همش کشکه چون وظیفته به خاطر خدا انجامش بده 💢 پس بیایم گناه نکنیم ┄┅┅❅💠❅┅┅┄
🔹️بزرگترین دارو 🌱امام صادق علیه‌السلام: 🍀فِي طِينِ قَبْرِ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِ‌السَّلاَمُ شِفَاءٌ مِنْ كُلِّ دَاءٍ وَ هُوَ الدَّوَاءُ الْأَكْبَرُ ☘️امام صادق علیه‌السّلام فرمود: در علیه‌السّلام درمان هر دردی است و آن، بزرگترین داروهاست. 📚 من لا یحضره الفقیه، ج2، ص599.
🔷اقامه یا خواندن ⚠️ از منکرات جلوگیری نمی‌کند ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️ ✨سُبْحانَ الدّائِمِ الْقائِمِ، سُبْحانَ الْقائِمِ الدّائِمِ، سُبْحانَ الْواحِدِ الاَْحَدِ، سُبْحانَ الْفَرْدِ الصَّمَدِ، سُبْحانَ الْحَىِّ الْقَيُّومِ، سُبْحانَ اللّهِ وَ بِحَمْدِه، سُبْحانَ الْحَىِّ الَّذى لا يَمُوتُ، سُبْحانَ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ، سُبْحانَ رَبِّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ، سُبْحانَ الْعَلِىِّ الاَْعْلى، سُبْحانَهُ وَ تَعالى. هر کس اين تسبيح را هر روز تا يک سال بگويد، از دنيا نمي رود تا آنکه جايگاه خويش را در بهشت ببيند . 📗بحار الانوار : ۸۴ / ۶
📚 تطهیر لباس با ماشین لباسشویی سؤال: آیا ماشین لباسشویی، لباس‌های نجس را پاک می‌کند؟جواب: اگر پس از برطرف شدن عین نجاست از لباس 🔹یک بار با آب متصل به کر شسته شود و نیز از داخل ماشین لباسشویی پیش از قرار دادن لباس پاک باشد و 🔹یا دو بار با آب قلیل شسته و به طور معمول آب آن گرفته شود لباس پاک می‌شود. 🏷 پی‌نوشت: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
📚 تنگ بودن وقت برای وضو سوال: اگر وقت برای وضوگرفتن نباشد، آیا می توان وضو گرفت یا باید تیمم انجام داد؟جواب: : اگر به گونه ای است که وضوگرفتن باعث می شود مقداری از نماز (حتی اگر كمتر از یک ركعت باشد) خارج وقت واقع شود، باید تیمم بگیرد؛ مگر اینکه تیمم با وضو از نظر صرف وقت يكسان باشد. 🏷 پی‌نوشت: ١. سیدمحمد حسن بنی هاشمی خمینی، توضیح المسائل مراجع، ج۱، مسئله ۲۸۰؛ سیدمحمدکاظم طباطبایی یزدی، العروة الوثقی، الوضوء، شرایط وضو، الشرط الثامن؛ آیت الله خامنه ای، رساله آموزشی، درس ۱۵.
💠 احكام نام امام حسين عليه السلام‏ 🔹 نام امام حسين عليه السلام مانند نام پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم و ساير امامان عليهم السلام از اسامى است كه احترام به آن لازم است و هرگونه بى احترامى به آن حرام است‏. (1) 👈 مانند: 🔸الف: سوزاندن ورقه‏اى كه نام ايشان بر آن نوشته شده است. 🔸ب: انداختن آن درجايى كه بى احترامى به آن باشد. مانند زباله دان. 🔸ج: نوشتن آن با چيزى يا بر چيزى كه بى احترامى به آن باشد. (2) 📌مسأله: دست زدن به نام امام حسين عليه السلام يا رساندن جائى از بدن به آن بدون طهارت حرام است پس كسى كه وضو ندارد يا غسل جنابت، حيض، نفاس بر او واجب شده است نمى‏تواند به اين نام مبارك دست بزند. (3) ✅مسأله: شخص بى‏وضو نبايد بدن خود را به نامهاى انبياء و ائمه برساند. (4) 💬پرسش: مسّ نامهايى چون عبدالحسين، غلام حسين، قربان على، رضوى چه حكمى دارد؟ ✅ پاسخ: مس اسامى مذكور اشكال ندارد مگر (رضوى) (5) كه اگر مقصود امام رضا عليه السلام باشد و مس موجت هتك باشد حرام است. 📚 پی نوشت: 1. توضیح المسائل مراجع م ۱۴۰ 2. استفتائات امام خمينى( ره)، ج 1، ص 115، س 311 و 312. 3. تحرير الوسيله، ج 1، ص 32؛ توضيح المسائل مراجع، م 319. 4. رساله منتخب ارسائل، محمد كاظم يزدى، ص 146. 5. هزار و يك مسئله، نورى همدانى، ص 16، ج 2، س 40.