پـــــــِــتوس🌱
یه سری چیزا هم هست که خاطرات رو برات زنده میکنه مثل این نوحه .. تموم خاطرات سال ۹۶ و اعزام بچه ها
اون روز که این فیلم رو آپلود کردم
حتی فکرش رو هم نمیکردم
به امروز برسم
چقدر جای شهدا خالیه ..
چقدر جای حاج قاسم خالیه
چقدر جای سردار حاجی زاده خالیه ..
بزار پیروز بشیم ،میشینم زار زار گریه میکنم
ولی الان وقت انتقامه !
گریه بمونه واسه محرم
الان وقتشه که مثل زینب کبری(س) بگیم
"ما رایتُ اِلّا جمیلا"
هدایت شده از محبین
فكِدْ كيدَك، واسْعَ سعيَك، وناصِبْ جهدك، فوَاللهِ لا تمحو ذِكْرَنا، ولا تُميت وحيَنا، ولا تُدرِكُ أمَدَنا، ولا تَرحضُ عنك عارها، وهل رأيُك إلاّ فَنَد، وأيّامك إلاّ عَدَد، وجمعك إلاّ بَدَد!! يوم ينادي المنادي: ألاَ لَعنةُ اللهِ علَى الظالمين.
امروز رفتم نونوایی به شاطر میگم نون دارید؟ میگه نمیدونم
همه اطلاعاتی شدن ماشاءالله