یه بیو از خودتون میدید؟
.....
من ویولتا هستم با روبین (میکی) اینجارو میگردونیم
راستش نمیدونم چی بگم اگه سوالی دارین بپرسین
+منم روبینم، میکی سابق
دونفریم کلا، اینجا قبلا فقط حول محور توباتو بود، الان هرچی دلو خوش بیاد میذاریم💔
دیگه همین، اگه سوال جزئی تر بود بپرسین 💕
「محفل ققنوس」
https://abzarek.ir/service-p/msg/4844887
من هستم اگه چیزی خواستین بگین، یا کلا هرچیزی،
💕