سُقوطِسَرد؛
اگه یکیو دوست داشته باشم ساده بگم… قشنگ دیوونهش میشم همش بهش فکر میکنم وسط روز یهو لبخند میزنم چون
یکیازبچههاتوگپگفتهبود..
خیلیمنبودگذاشتم؛
Novan-Ajab Baroonieh (128).mp3
زمان:
حجم:
3.6M
توی چشم بودیم آخر چشممون زدن آدما ..