📪 پیام جدید
از وقتی اومدم آه و ناله و گریه و اشک و بزن بزن و اعصاب خوردی
بسه تروجدتون به اندازه کافی زندگیم گل وبلبل هست که به دردای شما هم گوش کنم
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/21875
درکت میکنم گاهی حوصله نداری،ولی نباید اینجوری تو چنل هی بگی به ما
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید https://eitaa.com/pishiterapi/21875 درکت میکنم گاهی حوصله نداری،ولی نباید اینجوری تو چن
اره سر 700 تایی هم اینطوری شدم. یهو همچی کوفتم شد
📪 پیام جدید
من یه حرفی با اون افراد دارن که هعی میگن چرا مثلا ناراحت و اینا تو هم دیگه نگو
بس کنید جدا بس کنید
اصلا درک نمیکنم جای اینکه یکیو دلاری بدین مثل این میمونه که اون انقدر ناراحته که گریه میکنه و شما ها میگن گریه نکن ؟!
من واقعا نمیفهمتون
اون ناراحت بود و سعی کرد دل خودشو اروم و خالی کنه اما شماها دارین میگین اره من ناراحتم دیگه نمیدونم تو ناراحت نباش که من به اندازه کافی ناراحتی تو زندگیم هست؟!
-معذرت میخوام. فقط نمیتونم اینطور ادما رو تحمل کنم.
#دایگو