و حاام بده و حال خودشم بده و نمیتونم چیزی بگم. قراره دوباره همچیو بریزم تو خودم
📪 پیام جدید
پیشی نمیخوام برم نرو اینا ولی واقعا دلم نمیخواد بری
میدونی هرچجوری که راحتتری باش فقط من خوشحال میشم بمونی
البته! اصلا الان مهم نی دیگران مثل خودم بگم خوشحال میشم یا مثلا نارحت میشم بری
و خب راستش واقعا میشیم ولی اگه اذیت یا چیزی هستی که این کار باعث میشه راحتتر بشی
بکنش
اینکارو حتمی انجام بده اگه حالت بهتر میشه :)
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید پیشی نمیخوام برم نرو اینا ولی واقعا دلم نمیخواد بری میدونی هرچجوری که راحتتری باش فقط م
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم فقط بخاطر این هستم چون یکیو دارم که باید بمونم تا بدتر نشه. بهش بگین لطفا بهم پیام بده که دارم میمیرم. برید دعا کنید چون امشب دیگه طاقت نمیارم. نمیدونم چندبار باید بخورم تا بفهمم. تو بمون حتی فورهاتم بزن بخاطر لطفی که درحقم داشتی. ولی شاید حتی دیگه کلا برنگشتم.