eitaa logo
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
977 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
403 ویدیو
5 فایل
گفته شده گربه یه پا روانشناسه‌❩ ˖‌‌ 〈🌨〉 محل آرامش اشباح دوستدار گربه_🌱 کی میدونه؟شاید تو زندگی بعدی هممون گوربه شدیم،، [daigo.ir/secret/3812164308] صندق پستی اماده دریافت تمامی پیام های شماست𖥔
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید کجا میری ؟
📪 پیام جدید میخوام اد شم
📪 پیام جدید پیشی نمیخوام برم نرو اینا ولی واقعا دلم نمیخواد بری میدونی هرچجوری که راحتتری باش فقط من خوشحال میشم بمونی البته! اصلا الان مهم نی دیگران مثل خودم بگم خوشحال میشم یا مثلا نارحت میشم بری و خب راستش واقعا میشیم ولی اگه اذیت یا چیزی هستی که این کار باعث میشه راحتتر بشی بکنش اینکارو حتمی انجام بده اگه حالت بهتر میشه :)
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید پیشی نمیخوام برم نرو اینا ولی واقعا دلم نمیخواد بری میدونی هرچجوری که راحتتری باش فقط م
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم فقط بخاطر این هستم چون یکیو دارم که باید بمونم تا بدتر نشه. بهش بگین لطفا بهم پیام بده که دارم میمیرم. برید دعا کنید چون امشب دیگه طاقت نمیارم. نمیدونم چندبار باید بخورم تا بفهمم. تو بمون حتی فورهاتم بزن بخاطر لطفی که درحقم داشتی. ولی شاید حتی دیگه کلا برنگشتم.
فقط شاید مث قبل حوصله ندارم شاد باشم.
فقط شاید پیشیتراپی تبدیل شده به ماتم کده
شبتون بخیر. خوابای خوش ببینید.
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم
فور نمیزنم و اینکه باید برگردی اون بهت نیاز داره نمیتونم هیج جوره خوب رفتار کنم پس فقط این فکرو نکن چون تموم شد هر چی بود
اکوا حواسش هست بهتون