پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم
بخاطر همون یکی بخاطر این ۸۰۳ نفر.... ارزش داره بری و دیگه برنگردی؟....
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
نه. اون بهم نیازداره
الهی شکر که قصدت اون نیست ..
ولی که نیاز داری بری درکت میکنم ...
منم واقعا بعضی اوقات نیاز دارم دیلیت اکانت کنم و زندگیمو کنم
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
الهی شکر که قصدت اون نیست .. ولی که نیاز داری بری درکت میکنم ... منم واقعا بعضی اوقات نیاز دارم دیلی
اگر میبینی نیاز داری بری و احساس میکنی گوشی واقعا داره بهت ضربه میزنه کار خوبی میکنی ..
ولی دوستات واقعا دل تنگت میشن ..
پس نظرت چیه که فقط چند روز استراحت بدی به خودت و بعدش که حالت خوب شد بیای ؟؟؟
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
بخاطر همون یکی بخاطر این ۸۰۳ نفر.... ارزش داره بری و دیگه برنگردی؟....
نمیخوام نصیحت کنم... فقط میخوام بگم از روی عصبانیت تصمیم نگیرین.
📪 پیام جدید
کاش میشد هیچ غم و ناراحتی ای توی دنیا وجود نداشت ،کاش همه انسان ها اینو میدونستن که نباید دل همو بشکونن ، اگه اینطوری بود دنیا خیلی قشنگ میشد .
#پیشی_نرو_توروخدا_ما_دوست_داریم
#دایگو
📪 پیام جدید
**کش پدر ببینم با پیشی اینطوری میحرفی ننتو میگ***
منم بهارم نبینم گ** زیاد بخوری دیه
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید بنازممممم #دایگو
خرذوق دوعالمم🌚🤏🏻