📪 پیام جدید
کاش میشد هیچ غم و ناراحتی ای توی دنیا وجود نداشت ،کاش همه انسان ها اینو میدونستن که نباید دل همو بشکونن ، اگه اینطوری بود دنیا خیلی قشنگ میشد .
#پیشی_نرو_توروخدا_ما_دوست_داریم
#دایگو
📪 پیام جدید
**کش پدر ببینم با پیشی اینطوری میحرفی ننتو میگ***
منم بهارم نبینم گ** زیاد بخوری دیه
#دایگو
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید بنازممممم #دایگو
خرذوق دوعالمم🌚🤏🏻
📪 پیام جدید
عههههه پیشی خانوم برگشتییییی😭😭😭دیگه نبینم ناراحت باشی ها و گرنه خودت میدونی😭
#دایگو
📪 پیام جدید
من میخوام به پیشی ها کمک کنم اما مامانیم نمیزاره گوناه دارن 🥺❤️🩹❤️🩹
#دایگو