ریچل اینطوریه که وایب اینو میده انگار دارم با میا حرف میزنم🤏🏻
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
ریچل اینطوریه که وایب اینو میده انگار دارم با میا حرف میزنم🤏🏻
😭این حرفت خیلی برام با ارزش بودددد😭😭😭
📪 پیام جدید
بابا بزرگم خیلی مریض بود خیلی میترسیم فوت شه باهاش خوب بودیم بعد آرزو کردم برا عید پیش هم باشیم ولی اون برا عید از پیشم رفت و من تا دو ماه با اون خواب که چطور اون اتفاق افتاد بیدار میشدم و روانی شدم واقعا دیگه تحمل نداشتم
#دایگو
اوکی من میگم؛
اول سال یا بچه های کلاسمون بردنمون باراجین، تازه بارون زده بود چمنا خیس بودن، خیلی حس خوبی بود. همش دوست دارم به اون روزا برگردم. وایب اهنگ تا ابد رو میده اونروز برام:)
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
اوکی من میگم؛ اول سال یا بچه های کلاسمون بردنمون باراجین، تازه بارون زده بود چمنا خیس بودن، خیلی حس
اونجا رو چمنا نشسته بودیم با بهار و دوستاش. چت ناشناس میرفتیم. اونجا برگشت بهم گفت خیلی ازت خوشم اومد بچه خوبی هستی.:)
📪 پیام جدید
چرا خاطرهی قشنگی ندارم که به یاد بیارم
#دایگو
📪 پیام جدید
انگار همین دیروز یک مهر بود و تو صف مدرسه با دوستام عکس میگرفتیم. ولی الان از اون خاطرات چیزی جز چنتا عکس نمونده🙂
#دایگو