اکوا که از اولش باهام بود و اصلا اگه نبودش پیشیتراپی و پیشی درحال فروپاشی بودن.✨🥺
اکوا تا ابد وایب سبز رو میده✨
مرسی که آرومم میکنی همیشه... -حالا چه با بوثبوثی کردنم چه با دمپایـ... اهم... چیز...-🩴
ریچل تا ابد بهم وایب میا رو میده؛ دختر تخسی که با سمجی شد از بهترین دوستام و باهمدیگه دیوونهتر شدیم برای کومان و اشناییمون هم با کومان بود✨🌚
مرسی که هستی بوجیموجی من...🤏🏻
تئو که برای اروم کردنم اومد و از یه همسایه تبدیل شد به یه دوست خیلییی خوب که حرفامو میفهمید.🎀
مرسی مراقبم بودی اگوریپگوریِمن -بااینکه یه وقتایی گندزدم به همچی... بگذریم...-🤏🏻