اکوا که از اولش باهام بود و اصلا اگه نبودش پیشیتراپی و پیشی درحال فروپاشی بودن.✨🥺
اکوا تا ابد وایب سبز رو میده✨
مرسی که آرومم میکنی همیشه... -حالا چه با بوثبوثی کردنم چه با دمپایـ... اهم... چیز...-🩴
ریچل تا ابد بهم وایب میا رو میده؛ دختر تخسی که با سمجی شد از بهترین دوستام و باهمدیگه دیوونهتر شدیم برای کومان و اشناییمون هم با کومان بود✨🌚
مرسی که هستی بوجیموجی من...🤏🏻
تئو که برای اروم کردنم اومد و از یه همسایه تبدیل شد به یه دوست خیلییی خوب که حرفامو میفهمید.🎀
مرسی مراقبم بودی اگوریپگوریِمن -بااینکه یه وقتایی گندزدم به همچی... بگذریم...-🤏🏻
ماه که بااینکه فقط همسایه بودیم، هرموقع حالم خوب نبود کنارم بود و حالمو میپرسید، مراقبم بود. و تکستاش که خیلی مودن:)
مرسی که هستی بوجیموج مننن🤏🏻
لاریسا که بااینکه وظیفش نبود ولی کنارم بود، مراقبم بود، حالمو خوب میکرد. مثل یه دوست پیشم بود.
مرسی که کنارم هستی جوجو🤏🏻
پارمیدا که با وایب اگوریپگوریای که انگار از پینترست کشیدنش بیرون خوراک و پایه غیبت و شیطنته. یه نسخه دمو از مریجین ریپورته.
مرسی که پایمی✨🎀