eitaa logo
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
982 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
401 ویدیو
5 فایل
گفته شده گربه یه پا روانشناسه‌❩ ˖‌‌ 〈🌨〉 محل آرامش اشباح دوستدار گربه_🌱 کی میدونه؟شاید تو زندگی بعدی هممون گوربه شدیم،، [daigo.ir/secret/3812164308] صندق پستی اماده دریافت تمامی پیام های شماست𖥔
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بریم سراغ بوث‌بوثی‌هایی که خیلیییییی برام ارزش دارن؛✨✨
اکوا که از اولش باهام بود و اصلا اگه نبودش پیشیتراپی و پیشی درحال فروپاشی بودن.✨🥺 اکوا تا ابد وایب سبز رو میده✨ مرسی که آرومم میکنی همیشه... -حالا چه با بوث‌بوثی کردنم چه با دمپایـ... اهم... چیز...-🩴
ریچل تا ابد بهم وایب میا رو میده؛ دختر تخسی که با سمجی شد از بهترین دوستام و باهمدیگه دیوونه‌تر شدیم برای کومان و اشناییمون هم با کومان بود✨🌚 مرسی که هستی بوجی‌موجی من...🤏🏻
تئو که برای اروم کردنم اومد و از یه همسایه تبدیل شد به یه دوست خیلییی خوب که حرفامو میفهمید.🎀 مرسی مراقبم بودی اگوری‌پگوری‌ِمن -بااینکه یه وقتایی گندزدم به همچی... بگذریم...-🤏🏻
ماه که بااینکه فقط همسایه بودیم، هرموقع حالم خوب نبود کنارم بود و حالمو میپرسید، مراقبم بود. و تکستاش که خیلی مودن:) مرسی که هستی بوجی‌موج مننن🤏🏻
لاریسا که بااینکه وظیفش نبود ولی کنارم بود، مراقبم بود، حالمو خوب میکرد. مثل یه دوست پیشم بود. مرسی که کنارم هستی جوجو🤏🏻
پارمیدا که با وایب اگوری‌پگوری‌ای که انگار از پینترست کشیدنش بیرون خوراک و پایه غیبت و شیطنته. یه نسخه دمو از مریجین ریپورته. مرسی که پایمی✨🎀
و مهم‌تر از همه کسی که جونم براش میره، بهار خودم، که برام مهم‌ترینه، اصلا در وصفش نمیدونم چی بگم. این بشر همه‌چیز منه🤏🏻 بهار تاابد وایب این یه سال و همه ذوق هایی که براش داشتمو میده✨ واقعا مرسی که هستی🛐
درآخر همه کسایی که بودن و هستن و یادم رفت صداشون بزنم -چون آلزایمر دارم😊- از همتون ممنونم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا