eitaa logo
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
982 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
401 ویدیو
5 فایل
گفته شده گربه یه پا روانشناسه‌❩ ˖‌‌ 〈🌨〉 محل آرامش اشباح دوستدار گربه_🌱 کی میدونه؟شاید تو زندگی بعدی هممون گوربه شدیم،، [daigo.ir/secret/3812164308] صندق پستی اماده دریافت تمامی پیام های شماست𖥔
مشاهده در ایتا
دانلود
بریم سراغ بوث‌بوثی‌هایی که خیلیییییی برام ارزش دارن؛✨✨
اکوا که از اولش باهام بود و اصلا اگه نبودش پیشیتراپی و پیشی درحال فروپاشی بودن.✨🥺 اکوا تا ابد وایب سبز رو میده✨ مرسی که آرومم میکنی همیشه... -حالا چه با بوث‌بوثی کردنم چه با دمپایـ... اهم... چیز...-🩴
ریچل تا ابد بهم وایب میا رو میده؛ دختر تخسی که با سمجی شد از بهترین دوستام و باهمدیگه دیوونه‌تر شدیم برای کومان و اشناییمون هم با کومان بود✨🌚 مرسی که هستی بوجی‌موجی من...🤏🏻
تئو که برای اروم کردنم اومد و از یه همسایه تبدیل شد به یه دوست خیلییی خوب که حرفامو میفهمید.🎀 مرسی مراقبم بودی اگوری‌پگوری‌ِمن -بااینکه یه وقتایی گندزدم به همچی... بگذریم...-🤏🏻
ماه که بااینکه فقط همسایه بودیم، هرموقع حالم خوب نبود کنارم بود و حالمو میپرسید، مراقبم بود. و تکستاش که خیلی مودن:) مرسی که هستی بوجی‌موج مننن🤏🏻
لاریسا که بااینکه وظیفش نبود ولی کنارم بود، مراقبم بود، حالمو خوب میکرد. مثل یه دوست پیشم بود. مرسی که کنارم هستی جوجو🤏🏻
پارمیدا که با وایب اگوری‌پگوری‌ای که انگار از پینترست کشیدنش بیرون خوراک و پایه غیبت و شیطنته. یه نسخه دمو از مریجین ریپورته. مرسی که پایمی✨🎀
و مهم‌تر از همه کسی که جونم براش میره، بهار خودم، که برام مهم‌ترینه، اصلا در وصفش نمیدونم چی بگم. این بشر همه‌چیز منه🤏🏻 بهار تاابد وایب این یه سال و همه ذوق هایی که براش داشتمو میده✨ واقعا مرسی که هستی🛐
درآخر همه کسایی که بودن و هستن و یادم رفت صداشون بزنم -چون آلزایمر دارم😊- از همتون ممنونم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شب بخیر پیشیکم🎀