تئو که برای اروم کردنم اومد و از یه همسایه تبدیل شد به یه دوست خیلییی خوب که حرفامو میفهمید.🎀
مرسی مراقبم بودی اگوریپگوریِمن -بااینکه یه وقتایی گندزدم به همچی... بگذریم...-🤏🏻
ماه که بااینکه فقط همسایه بودیم، هرموقع حالم خوب نبود کنارم بود و حالمو میپرسید، مراقبم بود. و تکستاش که خیلی مودن:)
مرسی که هستی بوجیموج مننن🤏🏻
لاریسا که بااینکه وظیفش نبود ولی کنارم بود، مراقبم بود، حالمو خوب میکرد. مثل یه دوست پیشم بود.
مرسی که کنارم هستی جوجو🤏🏻
پارمیدا که با وایب اگوریپگوریای که انگار از پینترست کشیدنش بیرون خوراک و پایه غیبت و شیطنته. یه نسخه دمو از مریجین ریپورته.
مرسی که پایمی✨🎀
و مهمتر از همه کسی که جونم براش میره، بهار خودم، که برام مهمترینه، اصلا در وصفش نمیدونم چی بگم. این بشر همهچیز منه🤏🏻
بهار تاابد وایب این یه سال و همه ذوق هایی که براش داشتمو میده✨
واقعا مرسی که هستی🛐
درآخر همه کسایی که بودن و هستن و یادم رفت صداشون بزنم -چون آلزایمر دارم😊- از همتون ممنونم
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
❌پیشیا لطفا توجه کنین❌ #بدونیم حالا که فصل گرمه و اکثرا کولر و اینا دیگه راه افتاده، برین یه کاسه خو
ینی میگی اینجارو نخوندییییییی؟؟؟؟
هدایت شده از Dear Diary...
وای. الان نیازمند اینم یکی بیاد بهم اعتراف کنه، منم شروع کنم عر زدن
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی با هر آماری همسایه میگیرد✨
@ad_sepi🎀