هدایت شده از چنل محدوده ،انا لله و انا الیه راجعون
واسه عید قربان فامیلاتونو قربونی کنید نه گوسفندای بی گناه رو.
یسریام، میان تظاهر میکنن. که فلان دردو کشیدن. تظاهر میکنن ناراحتن. دستشونو خط میندازن. حرفشو میزنن. به قول ینفر، خسته اونی نیست که همش گلایه میکنه، خسته اونیه که دیگه حوصله نداره. حوصله شلوغی نداره. حوصله خنده نداره. تظاهر نکنید که دردی رو کشیدید. دردی که ما کشیدیم خیلیا در اثرش جون دادن...:)
درد با دیدن یه تکست نیست. درد با شنیدن یه حرف نیست. درد اونجاست که اون تکست، اون حرف، میره میشه نمک و با بیرحمی پاشیده میشه رو زخمت. درد اونجاست. اونجا که نمک پاشیده میشه.