به نظر من...
دهنو میتونه نهنگ قاتل باشه.
زیبا... ولی خب خطرناک.
به نظر من...
ادوارد میتونه خارپشت دریایی باشه.
صرفا جهت وایب پروفش.
به نظر من...
هیکاری میتونه اسب دریایی باشه.
-صرفا بخاطر وایبش گفتم-
به نظر من...
نبات میتونه صدف باشه.
-صرفا بخاطر وایبش گفتم-
به نظر من...
آنجلینا میتونه ماهی آنجل باشه.
هم به اسمش میاد هم خوشگله🤏🏻