میشه اون جمله ی بی ریخت "فور نزنین!" رو بردارید از سر در چنل؟
شبیه تراکنش ناموفق شده.💀🤌🏼
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید وای وای ترسیدیممممم #دایگو
دفعه اخرته درباره اکوا زرزر میکنی.
شانس اوردی بهار اینجا نبود وگرنه الان زنده نبودی😏
همتون بدونین. توهین به چندنفر از خط قرمز های منه.
بهار و اکوا و ریچل.
حدتونو بدونین. وگرنه یکاری میکنم پشیمون شین😏