eitaa logo
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
979 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
406 ویدیو
5 فایل
گفته شده گربه یه پا روانشناسه‌❩ ˖‌‌ 〈🌨〉 محل آرامش اشباح دوستدار گربه_🌱 کی میدونه؟شاید تو زندگی بعدی هممون گوربه شدیم،، [daigo.ir/secret/3812164308] صندق پستی اماده دریافت تمامی پیام های شماست𖥔
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
-اندر احوالات گربه لبخند میزند. از بی‌حوصلگی میو میویی میکنم، اما او برداشت دیگری میکند و محکم بغلم میکند! منظور من این نبود که دوستت دارم! همیشه پاپیون صورتیِ جیغ‌اش چشمانم را آزار میدهد، هر لحظه میخواهم بپرم بالای سرش و آن را با چنگال‌هایم بکَنم! از بس نوازشم کرده ریزش مو گرفته‌ام. هفته‌ای یک بار مرا به حمام میبرد. آزار دهنده است! از آب متنفرم، موهای بدنم را مور مور میکند این دختر... مدام مرا اذیت میکند،‌ فقط وقتی که پتو را رویش میگیرد و میخوابد در آرامش هستم.. متوجه جیغ‌ها و میومیوهایم نمیشود؟ وقتی میخواهد نازم کند خودم را عقب میکشم اما با دو دستش مرا میگیرد. اوایل خوشحال بودم که به این‌ خانه‌ی جمع و جور آمده‌ام، اما وقتی اینقدر به من محبت کردند، زده شدم. بیچاره آن گربه‌هایی که محبت بهشان نمیرسد. آخر دختر! ده‌ها گربه در خیابان هستند که از تنهایی افسرده میشوند... برو به آنها برس. ده دقیقه از شر تو خلاص شوم! زیاد مرا در آغوش نگیر. هرکس که بود، میگفت:«آه! تمام موهاش بهم چسبید. چِندش مزخرف!» کاش تو هم مثل آنها وسواسی بودی. برای راحتی من، حداقل آن کش‌موی صورتی غول‌پیکر را از سرت بردار! مغزم زیر و رو می‌شود. اتاقش کاااملا صورتی است. خداروشکر، جایی که برایم درست کرده نه صورتی است، نه در اتاقش گذاشته شده. در و نرده‌های خانه‌اش بلند است و اصلا نمیتوان فرار کرد. دارم شکنجه میشوم! ای دختر لوس! کمی بفهم، من تنهایی را بیشتر دوست دارم.. من رنگ زرد را بیشتر از دوست دارم.. و در آغوش نبودن را هم‌همینطور.. دلم برای آن گربه‌ای که در شب عروسی بیرون تالار گشنه مانده بود میسوزد. بیچاره پایش هم شکسته بود و میلنگید! از انسان ها متنفرم. آروزی منقرض شدن را برای شما دارم. _با تشکر، نامه‌ای از طرف پیشی زندانی! ❌𝑪𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒᷑᷍𝒐︪︩𝒑𝒚? 𝑵᷑𝒐 𝑨ꪳꪳ𝒖𝒕︪︩᷑𝒉᷑𝒐𝒓: 𝑴ꪳꪳ𝒊᷑𝒌︪︩𝒂 𝑳𝒊︪︩𝒕𑩒𑩒𑩒𑩒𝒕𝒍𑩒𑩒𑩒𑩒𝒆𑩒𑩒𑩒𑩒 𝑩᷍𝒍𑩒𑩒𑩒𑩒𝒐𝒔𝒔𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𑩒𝒐︪︩𑩒𑩒𑩒𑩒𝒎𑩒𑩒𑩒𑩒: @hbdueuw
پیشی خانوم میدونستی آیکیو گربه از سگ بیشتره؟
گربه‌ها واقعا نفرین میکنن؟
میاین یه گپ بزنیم اکیپ شیم؟ حوصلمون پوکید https://eitaa.com/joinchat/4052223264C6e94a089af