eitaa logo
دانلود
حسی که داره وقتی پی امارو تند تند رد میکنی تا برسِ اخرش 😔🤣
یه خاکستریِ مطلق:))
وقتی میبینم اونی ک ازش بدم میام به علایقم علاقه داره, خود ب خود اون چیز دیگه از چشمم میوفته🤌🏻🌱
- از بِ یاد اوردن بعضی خاطرات بیزارم 🙏🏻
- کاش هیچوقتِ هیچوقت اینجوری ک الان هست, نمیشد . . .
آواره ی خیابان‌های مشهد بودنم آرزوست🥲😂
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
-
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
-
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
‌وقتی به جای ریشه‌های یه نفر، عاشق گل‌هاش بشی، پاییز که برسه نمی‌دونی چیکار باید بکنی.
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
‌ما درونگرا نیستیم؛ در بیرون چیزی ارزش گراییدن نداشت.
- 𝑻𝒂𝒂𝒏𝒅𝒐𝒃:)
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
نمی‌دونم سریال بازنده رو دیدین یانه(ببینین خیلی خوبه) پیمان توش یه دیالوگ داره، میگه بردن تو سکوت قشنگ‌تره! و من چقدر ازش خوشم میاد.