وقتی میبینم اونی ک ازش بدم میام به علایقم علاقه داره, خود ب خود اون چیز دیگه از چشمم میوفته🤌🏻🌱
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
وقتی به جای ریشههای یه نفر، عاشق گلهاش بشی، پاییز که برسه نمیدونی چیکار باید بکنی.
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
نمیدونم سریال بازنده رو دیدین یانه(ببینین خیلی خوبه)
پیمان توش یه دیالوگ داره، میگه بردن تو سکوت قشنگتره!
و من چقدر ازش خوشم میاد.