هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
نمیدونم سریال بازنده رو دیدین یانه(ببینین خیلی خوبه)
پیمان توش یه دیالوگ داره، میگه بردن تو سکوت قشنگتره!
و من چقدر ازش خوشم میاد.
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
من قبل از اینکه از دستت ناراحت بشم اول از دست خودم ناراحت میشم که اصلا چرا اجازه دادم تو انقدر مهم بشی که من رو ناراحت کنی.
هدایت شده از عُمري.
آدما میتونن شما رو از زنده بودنتون پشیمون کنن، از نفس کشیدنتون، از امید داشتنتون، حتی ممکنه عذاب وجدان بگیرید بابتش درحالی که تقصیر شما نیست.
براتون اون لحظه ای رو آرزومندم که
خودتو با شتاب میندازی رو تختت, ریلکس میکنی, چندتا نفسِ عمیق میکشی , یه لبخند از ته دل میزنی, نگاه سقف میکنی, و با خودت میگی آخییش:))بالاخره شد؛ خداجونم ممنونم ازت...
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
باحالترین چیزِ زندگی اینه که میتونی بهجای واکنش نشون دادن، خیلی ساده طوری رفتار کنی که انگار یه نفر اصلاً وجود نداره.