براتون اون لحظه ای رو آرزومندم که
خودتو با شتاب میندازی رو تختت, ریلکس میکنی, چندتا نفسِ عمیق میکشی , یه لبخند از ته دل میزنی, نگاه سقف میکنی, و با خودت میگی آخییش:))بالاخره شد؛ خداجونم ممنونم ازت...
هدایت شده از 𝒂𝒃𝒔𝒖𝒓𝒅𝒊𝒕𝒚
باحالترین چیزِ زندگی اینه که میتونی بهجای واکنش نشون دادن، خیلی ساده طوری رفتار کنی که انگار یه نفر اصلاً وجود نداره.
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
🍀 تم ماهِ نو
برایِ جمنای، لیبرا، آکواریس
➼ یه چرخه عاشقانه جدید شروع میشه
➼ وقتشه انرژی منفی رو رها کنی
➼ اعتمادبهنفس کلید موفقیته
➼ یه دوره سخت داره تموم میشه
➼ شجاع باش و تو اولین قدم رو بردار
➼ خود واقعیتو به دنیا نشون بده