eitaa logo
پویش کتابخوانی شهید حججے
263 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
735 ویدیو
85 فایل
🍃امام عـلـے‌علیه‌السلام: هر كس با کتاب ها#آرامش یابد هيچ آرامشى را از دست نداده است. شهید حججے: اگہ ڪتاب بخونید معرفتتون زیاد میشہ؛ اون‌وقتہ ڪہ ایمانتون قوے میشہ! پویشی برای ترویج کتاب هایی که حال دل♥️شما را خوب می کند! @labbaik128
مشاهده در ایتا
دانلود
🗳 🔹چرا باید بدم؟! توی این ۴۵ سال قدرت خرید مردم روز به روز ضعیف‌تر شده... 📗برگرفته از کتاب _________ کتاب الکترونیکی یک صندوق شبهه ✅ جهت دسترسی سریع‌تر مخاطبین گرامی فایل الکترونیکی در کتابخوان منتشر شد. 🔹 علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب از لینک زیر اقدام نمایند: http://www.faraketab.ir/person/22953 __________ 🌸
🔸رأی دادن کافی نیست؛ همدیگر را به رأی دادن تواصی کنید🔸 🔻بعضی فکر می کنند همین که در شرکت کردند، رسالتشان انجام شده است. قرآن خلاف این را می گوید. چرا؟ چون قرآن می گوید: «ان الانسان لفی خسر، الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر». می گوید ایمان و عمل صالح، انسان را از خسران نجات می دهد اما نه به تنهایی! 🗳رأی دادن، مثل ایمان و عمل صالح است. اما «تواصوا بالحق» هم لازم است. رأی دادن لازم است، اما کافی نیست. 👈اگر کسی خانوادۀ خودش را توصیه به شرکت در انتخابات نکند، همسایه های خودش را توصیه نکند، دوستان خودش را توصیه نکند و برای این کار، تبلیغ نکند، طبق آیه قرآن از جملۀ است. ⛔️هم آن کسی که شرکت نکند و هم آن کسی که شرکت بکند و تبلیغ نکند، زیانکار هستند. 👤 💯 @pooyesh_hojaji
🔹شرکت نکردن در انتخابات گناه است⁉️ 🌷امام خمینی(ره): 🚨وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند.... چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است. 🤔پ.ن: اگر یکی از وظائف هر مسلمان نهی از منکرات است، پس باید در حد توان به دنبال مقابله و عدم تحقق این منکر بزرگ باشیم. ⛔️ 🗳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴: خداوند نخواهد گذشت!! 🔻تا الان شنیده‌اید که مقام معظم رهبری بگویند خدا از فلانی نخواهد گذشت؟!؟ 🔻پس مسئله خیلی مهمه که ایشان اینجوری صحبت می‌کنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عملیات تماس با نزدیکان.pdf
192.1K
🔻عملیات تماس با نزدیکان 💌 مردم «دعوت» را دوست دارند! 💡 ایده‌های ناب برای دعوت به «انتخاب» https://eitaa.com/nejaatt_ir
چت با حاج آقا.pdf
1.61M
🔻چت با حاج آقا 💌 مردم «دعوت» را دوست دارند! 💡 ایده‌های ناب برای دعوت به «انتخاب» https://eitaa.com/nejaatt_ir
✅ "رأی نمی‌دیم تا اصلاح بشید" یک استدلال رایج بین مخالفان شرکت در این است که: "رأی نمی‌دیم تا اصلاح بشید". البته این دسته از مخالفان با آنها که از بیخ و بن با نظام و کشور مشکل دارند فرق می‌کنند. چه بسا دلسوزانی هستند که می‌خواهند اصلاحات را از طریق قهر دنبال کنند، نه رأی. اما این استدلال و این نیت برای رأی ندادن کافی نیست. یعنی با قهر نتیجه نمی‌گیرند. به چه دلیل؟ 🔻دو دلیل در این رابطه وجود دارد. 1⃣دلیل اول خودزنی است. قدیم‌ها در تهران برخی بزن‌بهادرها ابتدای دعوا و جدل، خودزنی می‌کردند. همان ابتدا یکی به خود می‌زدند تا طرف مقابل بترسد و عقب‌نشینی کند. این استدلال برای رأی ندادن هم از این دست است. مثل اینکه شاگردی به معلمش بگوید اگر اصلاح نشوید، درس نمی‌خوانم. خب چه کسی ضرر می‌کند؟ 🔻اما این خودزنی دو ضرر دارد. 🔸الف/ ضرر اول را خود فرد می‌بیند. آنکه رأی نمی‌دهد، در اصل رأی می‌دهد. رأی به سه چیز. رأی برای وکالت به دیگری تا جای او انتخاب کند. دوم رأی به انتخاب او و سوم رأی به شرایطی که در آینده اتفاق می‌افتد. پس رأی ندادن، خودش رأی است؛ با این تفاوت که امکان اعتراض به آینده را از دست می‌دهد. 🔹ب/ اما ضرر دوم که مهم‌تر است، ضرر به جامعه‌ای است که خود فرد نیز در آن حاضر است؛ مثل ضرر فردی به یک کشتی که در آن مسافر است. دقت کنیم! کسانی که می‌گویند رأی نمی‌دهیم تا اصلاح شوید، یک نکته را دقت نکردند و آن اینکه رأی دادن خودش موضوعیت دارد، نه طریقیت. یعنی فارغ از نتیجه آرا شرکت در انتخابات دارای اثر است. این آثار چیست؟ مهم‌ترین آن تقویت قوای کشور مقابل دشمنی‌هایی که شب و روز برای تعرض به این خاک دندان تیز کرده‌اند. فراموش نکنیم که سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی، در سال ۸۸ و بعد از آن و ثمرهٔ جنگ‌های خیابانی و اغتشاش داخلی بود. یعنی هرجا دشمن احساس کند پشتوانهٔ مردمی یک کشور کم شده است، هر چه خباثت دارد، رو می‌کند؛ از تحریم تا ترور تا جنگ و ...  2⃣اما دلیل دوم فارغ از خودزنی فردی و جمعی، فرض کنیم فردای انتخابات نظام تصمیم می‌گیرد به‌خاطر قهر یک جماعتی خودش را اصلاح کند. حالا اولین سؤال ساده این است که خب؟ چه باید کند؟ دقیقا چه چیز را باید اصلاح کند؟ قهرکننده‌ها سلبا می‌گویند چه نمی‌خواهند، اما چه کسی قرار است ایجابا بگوید که چه می‌خواهند؟ آیا نباید یک نماینده‌ای با هر میزان اشتراک عقیده، ولو حداقلی، وجود داشته باشد تا مطالبات آنها را دنبال کند؟ خلاصه اینکه اگر فکر می‌شود با قهر می‌توان پروژهٔ اصلاح را جلو برد، باید به این نیت اصلاحی آفرین گفت، اما واقعیت این است که نتیجه‌بخش نخواهد بود. ✍محسن مهدیان