eitaa logo
آرشیوکنفرانس اتحادیه عماریون
10 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
371 ویدیو
592 فایل
💮در شــــام شــــوم خــــواص کـــــور نــور بصیــــــرت عمـــــــارم آرزوست💮 🌐#مجری_طرح_اتحاد_گروه های_ولایی 🇮🇷#عمــــــاریون_رهبـــــریم 🆔 @ammareyon 🚫#کپی برداری از #طراحی گپشن ها و#تنظیمات کنفرانس ها بدون اجازه مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
┄┅✼❁﷽❁✼┅┄ همه شما گرامیان دعوتید به👇 ( 🌺🍃ظهر دلنشین با آیات نور🌺🍃) ┅❅❥♻️❥❅┅ حديث عشق و ايمان است قرآن صفا بخش دل و جان است قرآن گلی از گلشن فيض الهی نه تنها گل ، گلستان است قرآن ┅❅❥♻️❥❅┅ 🔆(طرح حافظان عماریون)👇👇 ♻️حفظ و تفسیر آیات قرآن کریم ⛳️همراه با مسابقه کتبی آنلاین🔛 ⏰زمان:هر روز بعد از اذان ظهر 📮اجرا:گروه اتحادیه عماریون (1393) http://eitaa.com/joinchat/1402798098Ca9059909e5 ─═इई💠✨💠ईइ═─ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❥✺ ﷽ ✺❥ ⏰ساعت:22/00 📆تاریخ:98/03/19 📚موضوع:(ارتش سری روشنفکران*قسمت اول ) 🕹ارائه:جناب استاد ابومهدی 📌اجرا:گروه فرهیختگان تمدن شیعی http://eitaa.com/joinchat/2124742667C534e43564f ┅❅❥❈❥❅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯 ✺ ﷽ ✺ عرض سلام ودرود ودعا خدمت "جناب استاد ابومهـــدی " وشما دوستان گروه های ولایی 🔮با کنفـــــرانس: (ارتش ســـــری روشنفکران ) با "جناب استاد ابومهــــدی " وشما گرامیان همراه خواهیم شد ... "جناب استاد ابومهـــدی " ضمن سپـــــاس فراوان لطفا در صورت حضور شروع بفرمائید .. 🗯🗯🗯🗯🗯
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله جعلنی من المتمسکین بولایة علی ابن ابیطالب ع و اولاده المعصومین 💥ارتش سری روشنفکران 🌑ارباب حلقه ها ☂جاسوسان در تهران 1
رویای آمریکایی ، ایدئولوژی انگلیسی روزهای پایانی دهه 1370، هنگام تب‌وتاب برگزاری هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید حجاریان به ملاقات محرمانه‌ای با سیدمحمد خاتمی رفت. گرچه او همچنان از عوارض ترور نافرجامش در اسفند 1378 رنج می‌برد، با این حال به محض دیدن رییس جمهور با لحنی گزنده و کلماتی بریده بریده گفت که اصلاحات به سبب «فقدان نیروی اجتماعی» در حال فروپاشی است؛ چون شما از رهبری اصلاحات امتناع کردید و این چنین «جنبش، بی سَر شد» و به زودی «اصلاحات» در ایران خواهد مُرد. (1) 1⃣
حجاریان از رئیس کابینه یک درخواست فوری داشت؛ این که خاتمی همزمان «نقش رهبر اپوزیسیون» را نیز بازی کند تا «جنبش نمیرد.» اما، او بی‌درنگ به حجاریان پاسخ داد که «از سرنوشت بنی‌صدر می‌ترسد» و گفت: «من نمی‌خواهم مثل بنی‌صدر شوم. چون بنی‌صدر می‌گفت در دنیا فقط من هستم که هم رئیس جمهورم و هم رئیس اپوزیسیون.» (2) 2⃣
پروژه اصلاحات یک « ایدئولوژی انگلیسی» و « رویای_آمریکایی» بود که در کمتر از نیم دهه خاکستر شد و. حجاریان خبر مرگز آن را به رئیس جمهور. خاتمی داد، اما اسفند 1375 وقتی که. جیمز بیسکاتوری و ریوا ریچموند، معاون وزارت امور خارجه آمریکا و دستیار ارشدش مقدمه‌ی گزارش شورای روابط خارجی را پیرامون رابطه‌ی «اسلام با علوم انسانی سکولار» و «ارزیابی پروژه جامعه مدنی در ایران» می‌نوشتند، (3) گویی خبری درباره‌ی پشتوانه‌ی نازل معرفتی و سرگشتگی‌های سیاسی فعالان این پروژه نداشتند. آنان آن‌قدر مجذوب مبالغه‌های تحلیل‌گران مثلث سرویس‌های جاسوسی CIA,MI6 و موساد از قدرت فزاینده‌ی گروهی موسوم به روشنفکران دینی با محوریت عبدالکریم سروش و سیدمحمد خاتمی بودند که با اشتیاقی وصف‌ناپذیر نتیجه گرفتند: 3⃣
بر مبنای آموزه‌های معرفتی مدرنیته (مانند «هرمنوتیک» و «تاویل» و «تفسیر» متون دینی) سروش مدعی بود که کسی نمی‌تواند به عنوان متکلم یا فقیه، ادعای فهم حقیقتِ شریعت را بکند. (7) چون شریعت همان «کلام وحی» است و تجربه غرب مدرن در مواجهه با «الهیات مسیحی» نشان داده که دانستن «معنای وحی» برای انسان ممکن نیست. از این رو، کلام وحی (قرآن کریم) را باید شریعت صامت دانست که ثابت و تغییرناپذیر و غیرقابل فهم است، اما هریک از آدمیان می‌توانند «برداشت شخصی» خود را از این شریعت صامت ارائه کنند. بنابراین، معرفت دینی همان برداشت و تلقّی ما از دین است که معرفتی عصری است که با پیشرفت علم و تحول در معارف متحول می‌شود. این چنین نظریه عصری شدن دین یا سکولاریسم دینی در ایران بازتولید گشت. (8) 4⃣
سروش می‌گفت عصری شدن دین به معنای هماهنگ شدن فهم دینی با دیگر فهم‌ها، معرفت‌ها و مبانی قرن حاضر است. (9) دین باید خودش را با جغرافیای معرفتی جهان مدرن سازگار کند و اکنون که جهان ایدئولوژی مدرنیته را در همه شئون پذیرفته است، بنابراین سازگاری اسلام و مدرنیته پروژه‌ای است که باید دنبال شود. 5⃣
فرجام سیاه این پروژه به دفاع بی‌پرده‌ی روشنفکران دینی از همجنس‌بازی رسید؛ چنان‌که آرش نراقی، عضو انستیتو هوور و از شاگردان برجسته‌ی سروش با نگارش رساله‌ی درباره اقلیت‌های جنسی مدعی شد همجنس گرایی را ناسازگار با اسلام نمی‌یابد و آن را پدیده‌ای طبیعی و اخلاقی معرفی کرد. (10) 6⃣
سروش تلاش کرد تا بر مبنای اصول فلسفه علمِ سِر کارل پوپر و سر توماس کوهن یک فلسفه دین جدید بسازد: کوشیدم که چنگال‌های تحلیل‌های «فلسفه علم» را در تن «معرفت دینی» فرو ببرم و آن را خاضع تحلیل‌های فلسفه علم بکنم و بتوانم تحلیل‌های خود درباره معرفت علمی را درباره معرفت دینی هم به کار ببرم. (11) 7⃣