eitaa logo
تقویم بیداریِ #استغاثه_مقدس
546 دنبال‌کننده
311 عکس
197 ویدیو
1 فایل
🇮🇷﷽🇮🇷 اللهم عجل لولیک الفرج جهت تبادل،اشتراک نظربه کانالهای مختلف انقلابی، فرهنگی،محرومیت زدایی،مهدویت و...باادمینهامرتبط باشیم شیخ هادی بکشلو👇 @poyeshe312 استادرنجبر👇 @poyeshe45 استادحسین زاده(نابودی اسرائیل)👇 @bashir1336
مشاهده در ایتا
دانلود
سال محضر جمیع عزیزان و مردم شریف ایران ، تبریک و تهنیت ویژه عرض می شود خصوصا از محضر جهادگران حوزوی و مردمی در شهرستان ها و استان های همجوار برادران و سروران معزز تلاشگر در استان قزوین ؛ حضرت حجت الاسلام حاج شیخ حسن محمدی و استاد ارجمندم حجت الاسلام خداوردی و استاد سخن ؛ حجت الاسلام مایانی ( زیدَ عزهم مع المؤمنين و دامت برکاتهم ) متشکر و سپاسگذاریم . هادی بکشلو @zorofemesi313
امروز با کمک اقشار مختلف مردم در مجاهدت فرهنگی و اقتصادی و نظامی برای پیشبرد محسوس جهش تولید درکنار تضعیف یا شکست تحریم ها هستیم. ان‌شاالله به یاری خداوند متعال هميشه موفق و پیروز باشید . با تشکر از زحمات و پیگیری های جهادی و انقلابی جمیع بزرگواران به ویژه برادران عزیز در بخش نمایندگان و فعالین حوزوی و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام جناب استاد سید باقر سادات پور زنجانی و حاج آقای کلامی و استاد عینی فرد و حجت الاسلام شیخ منوچهر داوری و حجت الاسلام شیخ علی اکبر بیگدلی و حجج الاسلام حاج آقا خدابنده لو و تقی پور در اداره تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام نادی و آیت الله شیخ جواد جعفری و دکتر مصطفی طاهری و دکتر منصور علیمردانی و حجج الاسلام شجاعی در تبلیغات اسلامی و نمایندگی و حجت الاسلام ملکی و حجت الاسلام شیخ مهدی باقری و حجت الاسلام عسگری و حجت الاسلام ولایتی و فرمانداران محترم قیدار و خرمدره و ابهر و زنجان و جناب آقای سید علی حسینی و آقای ابوالمعصومی بخش همیاران شورای انقلابی و آقای عزیزی بحث دهیاران فعال شهرستان ابهر و آقای مظفری خبرنگار برجسته و حجت الاسلام اصلانی و حجت الاسلام زاهدی پور و همچنین حجت الاسلام مرادی و مهندس ملکمحمدی ( زید عزهم مع المؤمنين اجمعین ) و بسیاری از دوستان دیگر که بخاطر ناتوانی و قصور حقیر از نام بردن آن عزیزان ، کسب حلالیت دارم و آرزمند موفقیت وپیروزی و سربلندی در سنوات جاریه برای همه بزرگواران هستم. اجرکم عند الله اجمعین کلکم سعیکم مشکور و من الله التوفیق شیخ هادی بکشلو اللهم عجل لولیک الفرج @zorofemesi313
بسم‌الله الرحمن الرحیم وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا ... (٧٥نساء) شماراچه شده"دنبال چه هستیدکه در راه خدا وبرای نجات مردان و زنان و کودکان [که از ترس فشار وتهدید ناجوانمردانه ستمکاران] مورد ضعف و ناتوانی شده اند،مجاهدت نمیکنید؟ آن بیچاره گانی که می گویند: پروردگارا!ما را از این منطقه ای که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار... آيه درباره‌ى مسلمانانى است كه زير فشار سیاسی و شكنجه‌ى صاحب نفوذان مكّه قرار داشته و از كسانى كه جهاد در راه نجات آنان،بی اعتنایی میکنند، سرزنش و توبیخ مى‌كند. امام باقر عليه السلام فرمود: مقصود از مستضعفانى كه در تحت حكومت ظالمانند، ما هستيم. و امام صادق عليه السلام در پاسخ به اينكه مستضعفان چه كسانى هستند؟ فرمود: آنها نه مومن " یعنی كسانى كه از فشار و خفقان موجود نه جرات اظهار ایمان واقعی دارند و نه كافرند (یعنی علنا هم با ستم و زورگویی بیعت نکرده و در تقیه و فشار سیاسی مضطرانه ، دینداری و زندگی می کنند).«1» اشاره به چند تاویل و پیام تفسیری ؛ 1- اهل ایمان نباید به بهانه امیال دنیاطلبانه و سود بیشتر و هر توهمی ، در برابر آه مظلومین و ناله‌ها و استغاثه‌ها ، بى تفاوت باشند . ما لَكُمْ‌... 2_ به ایها الرسول یا منکم نیست بلکه خطاب به تک تک آحاد و گروه های مردم نهاد است که طبق منویات خاصه ای مظلومین مستضعف هستند و آیت وظیفه دفاعی از کیان ایمان و اسلام ، نیازمند دستور مفتی خاص یا نبوده و گاه مثل جریان فرماندهی چوپان مسلکانِ گله دار روستانشینِ حضرت طالوت علیه السلام، ممکن است فرضا ، رهبر زمانه حتی اگر اشموئیل نبی علیه السلام هم باشد در زمینه سازی این نجات و فرج موعود ، منتظر اجتماعات عظیم جهادگران و تحرکات مردمی برای پویش جهادگران انگشت شمار، در پاسخ به نهضت استغاثه مستضعفین باشد . 3_ جهاد در راه خدا و در این باره، مبحثی است که حد و مرز نمیشناسد و ، مبارزه با طاغوت زمان برای نجات مظلومین جهان است «فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ» 4- ارتش های اسلامی تمام محرومان جهان را دارند اما نفوذ داخلی و خارجی کنار احتیاط و بعضی مصلحت انگاری های غیر موجه یا محتاطانه و یا نبود پشتوانه خودجوش جهادگران ، حتی می تواند مانع از حرکت چند کاروان انگشت شمار استغاثه آزادی بخش زمینه ساز فرج در شکست جالوت صهیونیستی باشد . «ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ» 5- شيوه‌ى دعوت به جهاد، گاهی از عواطف مردمی انسانها كمك گرفته و می گوید صحبت یکی دوتا مظلوم نیست که کوچ کنند بلکه عقلا جمعیت کثیر مستضعفین هست که فریاد دادخواهی می زنند و خواستار نجات و رهایی بخشی هستند . الْمُسْتَضْعَفِينَ‌ ... الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنا ... 6- مشخص است در طول تاریخ۱۲۴هزار انبیائی و ۱۲۴هزار اوصیائی ، دستیابی به سرپرست نجات بخش با رای گیری به سرانجام نمی رسد بلکه کنارش پشتوانه خودجوش و جنبش خودگردان جهادی ولایی با عنایت الهی مشابه نهضت استغاثه انقلابی امام خمینی رحمت الله" نیاز است که با کمک پرچم موعود دادخواهی و عنایت خاصه ایشان ، نجات بخش باشد که البته جمله «مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا» با واو عطف جداگانه از نصیرا ذکر شده که هر ولی زمینه ساز ولایتِ حرکتی ایشان خواهد بود و بحث بودن یک ولی" بعنوان اشموئیل نبی علیه السلام، هیچ تناقضی با ولایت ثانوی استمدادیِ چوپان مسلکان روستا نشین مشابه حضرت طالوت علیه السلام ندارد . 7 _ بحث مالکم لا تقاتلون که تک تک آحاد مردم را از دهکده نشین ها تا آبادی های بزرگ ، مورد سرزنش و توبیخ شدید قرار می دهد با واژه صریح قتال و جنگ ، نشان می دهد کسانی می توانند در راه واقعی نگرش خاص بسطه ی علمی و جسمانی حرکتی موعود نجات بخش مستضعفین، قدم بردارند که هیچ ترس و واهمه ای از بذل جان و مال و سرزنشِ سرزنش گرانِ غیر خدایی نداشته باشند و لحظه ای " وابسته جاه و جلال و مقام و عناوین ریاستی نبوده و همچون حضرت وهب چوپان مسلکِ گله دار به ظاهر مسیحی عشایر ده گرد و بیان گرد ، بخاطر عشق به کاروان عاشوراییِ نجات مستضعفین ایمانی، بی هیچ توقعی ، سر از پا نشناخته و همچون حرّ ریاحیِ لشگر مخالف ، با لبیک به ندای مستضعفین، در مقابل هر قدرتی به قیمت جانش هم که باشد ایستادگی می کند . اللهم عجل لولیک الفرج @zorofemesi313
23.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰چگونه محل زندگی خود را قرآنی کنیم؟ ✅10 ایده برای به پایگاه تبیین قرآنی در منطقه 🔹پیشنهاد حجت‌الاسلام زمانی " برای قرآنی کردن محله 🔸باید را یکی از محور های اصلی قرآنی شدن مسجد منطقه قراردهیم. زندگی با آیه های قران کریم کنار تفسیر روشن و شفاف ، نیازمند شرح صدر و تفکر خیرخواهانه و مصلحانه است . اجرکم عند الله اجمعین و من الله التوفیق
اللهم عجل لولیک الفرج ان‌شاالله به حق مظلومیت و غریبی حضرت سلام الله علیها خورشید حمایت اسلام و شهاب نورانی شجاعت ایمان در سنگر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم همه زنان مسلمان و مومن ، خیر النساءِ یگانه مادرِ بهترین زنان عالم ، پیروی نموده و در راه اسلام تلاشگر و پیشتاز باشند . روح مطهره این یگانه مادر ایمانیِ امت اسلام ، شاد و بحار انوار ، رحمت و نور باد . آجرکَ الله فی هذه المصیبه یا صاحب الزمان . ناله ها و استغاثه های عظیم ما مردم آخر الزمان و مدعیان منتظر ، شاید دست کمی از نامه های کوفیان نداشته باشد عجِّل علی ظهورِک . شهادت و تحقیر روحانیت انقلابی به دست رژیم ستم شاهی برای ما همیشه گرانبار است و امروز هم این جریان را ، ساحت قدسی امام عصر عجل الله فرجه الشریف هرگز به هیچ نحوی ، . به امید جهانی پر از عدل و داد و فارغ از تبعیض نژاد با استقرار پرچم موعود در نماز با رفع تحکم نژادی از . @zorofemesi313
‍ بسم الله الرحمن الرحیم وقتی  امام علی (عليه السلام) ، مالک اشتر را به حکومت مصر گمارد، نامه ای به او نوشت که عهدنامه حکومتگری است. این نامه، حاوی اصول حکومت و مدیریت است و خواندن آن به هر که مسوولیتی در هر سطحی اعم از مناطق خُرد و کلان دارد - از عالی ترین مناصب حکومتی تا مدیریت یک شرکت کوچک - افق بازتری می دهد. بخشی ازخلاصه ی فرمان امام علی علیه السلام به مسولان ؛ به نام خداوند بخشاینده مهربان: این فرمانی است از بنده خدا، علی امیرالمؤمنین به مالک بن حارث اشتر نخعی در پیمانی که با او می نهد، هنگامی که او را فرمانروایی مصر داد. ای مالک! مهربانی به مردم و دوست داشتن آن ها و لطف در حق ایشان را شعار دل خود ساز.( یعنی از ته قلب آنها را دوست داشته باش که دستی بگیری و مشکلی از آنها اصلاح کنی نه اینکه مشکل سازشان باشی و دشمنی کنی ) چونان حیوانی درنده مباش که خوردنشان را غنیمت شماری، زیرا آنان (مردم) دو گروهند یا هم کیشان تو هستند یا همانندان تو در آفرینش ( یعنی با همه آنها با صرف نظر از رنگ پوست و فامیل بودن و نبودن و هر چه که هستند برادری و مثل غریبه بیگانه با آنها رفتار مکن ) 🖍باید که محبوب ترین کارها در نزد تو، کارهایی باشد که با میانه روی سازگارتر باشد و با عدالت دم سازتر و خشنودیِ همه مردم را در پی داشته باشد زیرا خشم توده های مردم، خشنودی نزدیکان را زیر پای بسپرد و حال آن که، خشم نزدیکان طرفدارات، اگر توده های مردم از تو خشنود باشند، ناچیز گردد. وقتی که به مردم بی توجهی و اهمال کاری داشته باشی بالاخره جز خشم در آنان نخواهی یافت . با سهل انگاری در امورات مردم با واکنش های متفاوتی روبروی میشوید باید که بهترین مایه شادمانی والیان، برپای داشتن عدالت در بلاد باشد و پدید آمدن دوستی در میان افراد مردم. و این دوستی پدید نیاید، مگر به سلامت دل هاشان ... 💢قابل توجه مسئولان محترم 💢 @zorofemesi313
" اولین روز ماه مبارک رمضان مصادف با روز ۲۲بهمن ۱۴۰۲ با اقامه نماز جماعت در مسجد جامع امام حسن عسکری علیه السلام همراه با کلیب سخنرانی مربوطه توسط امام جماعت جهادی و انقلابی؛ شیخ هادی بکشلو به دلیل طولانی بودن حجم اینترنتی سخنرانی، در صورت نیاز به کلیب های سخنرانی مربوطه لطفا پیامک درخواستی خود را به شماره 09035450356 ارسال فرمایید . اجرکم عند الله اجمعین و من الله التوفیق @zorofemesi313
در اصول كافي، ج‏۲، ص۲۷۲ از امام باقر (علیه السلام) نقل شده که می فرماید : هیچ سالى كم باران‌تر از سال ديگر نيست ولى خدا آن باران را هر جا خواهد قرار می‌دهد؛ هرگاه مردم نافرمانى خدا كنند، خدا آنچه از باران براى آنها در آن سال مقدّر كرده، به جانب ديگران بر گرداند و به جانب دشتها و درياها و كوهها می‌فرستد … ( یعنی نزول باران رحمت و به تعبیری بارشِ علوم آسمانیِ زندگی بخش،با توجه به عمل انسان و ظرفیت خالصانه جامعه بشریت در اطاعت ازخدا،نازل می شود) ۲) شیخ بهایی نموده: ابن عبّاس (از اصحاب پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و شاگرد امیرالمومنین علیه السلام " در تفسیر قرآن ) «ماء» را در «آيه أَنْزَلْنا مِنَ السَّماءِ ماءً» به علم تفسير كرده است‏. توضیح بیشتر ؛ ،نجات بخش و زندگی بخش جانداران روی زمین است و آب حیات،تعبیر می شود می توان گفت که بارش علم الهی بر قلوب مؤمنین و اثبات آن در مراحل زندگی انسان‌ها، طبق ضوابط خاص خداوند با توجه به ظرفیت هاو اعمال انسانها صورت می گیرد و بدون علم و معرفت لازم باشد یک جامعه محسوب میشود که آب ظاهری حیات نتیجه بخش نبوده وتاریخ نشان داده که با خون ریزی،مواجه میشود و میشود جمع تفسیر ظاهری و تعبیر دلهاي مؤمنین در تفسیر بطن قرآنی مذکور از شاگرد ناطق قرآن که صاحب بطن قرآن علی علیه السلام باشد،تناقضی نیست زیرا چه بارش آب حیات و چه علم،هر دو حیات بخش زندگی بشری هستند و تعبیر علم در رشد عقول آخرالزمانی،بسیار مهم و مورد استدعاست و عاقبت است.