eitaa logo
دانلود
https://eitaa.com/pppppllllllpp/236 خب من ک شرکت میکردم ----- دورتم میگشتم
پس وایسید دوباره میزارمش
DYTIS! (فکر نکنم کسی شرکت کنه ولی خب) این پیامو فور کنید توی چنلتون و یکی یا جفت اوسیای منو بکشید!میتونید خونس و پال هم بکشید که اگه بخواید میتونید بیاید پیویم تا اطلاعاتشونو بهتون بدم(⁠ ⁠╹⁠▽⁠╹⁠ ⁠) •قوانین: °میتونید جنسیتشونو تغییر بدید،لباساشونو تغییر بدید ولی رنگ مو ،پوست و چشم رو بهتره تغییر ندید،پونی،چیبی و...قبول میکنم! °هم کاغذی میتونید بکشید و هم دیجیتال و محدودیت خاصی نداریم! °رابطه هر دو کاپل nsfw نیست پس لطفا نکشید قبول نمیکنمم °لطفا ازAIاستفاده نکنید‌(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)‌ (سمت راستی روی لبش خال داره و سمت چپی کک و مک) -نفر اول:یه آرت از اوسیش یا کارکتر موردعلاقش(قول میدم تمومش کنم) -نفر دوم:یه آرت هلف شات فول رندر از اوسیش یا کارکتر موردعلاقش -نفر سوم:یه چیبی از اوسیش ~مهلت:تا آخر شهریور موفق باشیدددد
Ricky's hospital
ریکی جان توضیح میدی ازشون یکم 😔؟
خب ببین اون سمت راستی ۲۹سالشه پروفوسوره قبلا رو خودش آزمایش انجام میشده الان یه موجود جدیدی که همون سمت چپی باشه رو اوردن بعد باید روش آزمایش انجام بده ولی دلش میسوزه ازش مراقبت میکنه