eitaa logo
حجت الاسلام علی قهرمانی
890 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
535 ویدیو
55 فایل
اخبار، دیدگاه‌ها، ارائه‌ها و مقالات حجة‌الاسلام والمسلمین علی قهرمانی پژوهشگر و نویسنده معاونت پژوهش سابق انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه مدیر موسسه فرهنگی و گروه تبلیغی ندای فطرت ارتباط با ادمین @qahramaani
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️بصیرت آخرالزمانی و سواد رسانه‌ای به بهانه ویروس منحوس کرونا 📌برای گذر از گردنه‌های سخت امتحان‌های آخرالزمانی و با نزدیک‌تر شدن به قله هرچه امتحان سخت‌تر می‌شود نیاز به روحیه و امید نیز بیشتر خواهد بود. دوران نه چندان طولانی که از شناسایی ویروس کرونای جهش یافته جدید می‌گذرد کافی است تا انسان منصف جبهه دوست و دشمن و خودی و غیر خودی را تشخیص دهد. ملاک نیز ساده است. گرچه صداقت ارزشی ذاتی و ملاکی همیشگی است و می‌تواند راهنمای همگان باشد اما در کنار این ملاک، با توجه به نوع صف آرایی رسانه‌ها و نیروهای خودی و غیرخودی نشان ساده دیگری را می‌توان ملاک تشخیص دوست و دشمن معرفی کرد و آن ملاک چیزی جز امید نیست. جبهه حق و باطل در این جنگ تمام عیاری که شروع آن بیولوژیکی بوده است را می‌توان به جبهه امید و ناامیدی شناخت. تمام کسانی که در این دوران سخت در تلاش بودند تا به مردم روحیه ببخشند، ناامیدی و یأس را از آنها دور کنند و در جامعه نشاط را دوباره زنده کنند جزو جبهه حق هستند. اما در سوی دیگر عده‌ای هستند که هرچه در توان داشته و دارند را صرف ناامید کردن مردم می‌کنند. این دسته به ویژه در دوران کنونی جزو لشکریان باطل و شیطان هستند. اگر می‌خواهیم دوستان و خیرخواهان خویش را بشناسیم نگاهی به نوع فعالیت ایشان و میزان امیدی که به ما می‌دهند کنیم و الا تزریق ناامیدی و نشر ربات گونه مطالب راست و دروغ کار سختی نیست. ✅ 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani.ir
هدایت شده از اندیشه مهدوی
❤️ قرار عاشقی وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا إِلَىٰ أُمَمٍ مِنْ قَبْلِكَ فَأَخَذْنَاهُمْ بِالْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ لَعَلَّهُمْ يَتَضَرَّعُونَ ﴿٤٢﴾ انعام. و بی تردید ما به سوی امت‌های پیش از تو [پیامبرانی] فرستادیم؛ پس آنان را به تهیدستی، سختی، رنج و بیماری دچار کردیم، باشد که [در پیشگاه ما] فروتنی و زاری کنند. ⏱ ‏ساعت‌هایمان را به وقت عاشقی کوک کنیم! 💚 به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) و رفع گرفتاری مردم جهان هر شب رأس ساعت 22 دعای هفتم صحیفه سجادیه را که توصیه امام جامعه مسلمین در این شرایط کنونی است به همراه دعای سلامتی و دعای فرج زمزمه کنیم. #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #معنای_انتظار #وظایف_منتظران ‎#ThePromisedSaviour 🔅اندیشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران ✅ eitaa.com/andishkadehmahdavi ✅ https://t.me/andishkadehmahdavi
سالی که شروع آن با ندبه، گریه و دعای برای ولی خداست بهترین هدیه توفیق سربازی در رکاب مولاست. در این سال بهترین ها را برای هم بخواهیم و بهترین توفیق ثبات قدم در مسیر بندگی و سربازی مولا در سراسر زندگی است. سال‌تان مهدوی ✅ 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani.ir
قیام تحریم تنباکو و درس‌هایی برای امروز.mp3
1.74M
قیام تحریم تنباکو و درس‌هایی برای امروز 🎤 حجت الاسلام علی قهرمانی در ماجرای تحریم تنباکو، «میرزای شیرازی» با صدور فتوای یک‌خطی در اولین روز جمادی‌الاولی سال 1309 ق، قرارداد کشت، خرید، فروش و صادرات توتون و تنباکو را که «ناصرالدین‌شاه» به شرکت رژی واگذار کرده بود، لغو نمود. پس از این فتوا، سفیر روسیه در ایران در مهمانی می‌گوید: «از ترتیب این مجلس غرضی جز این نیست که شرح دهم... امروزه معادل دو کرور از اجناس و محمولات فرنگستان از قبیل قلیان، سرقلیان چینی و بلور معطل‌مانده و حال معلوم نیست چه خواهد بود... . اگر آن مرد بزرگ بنویسد که تمام البسه و اجناسی که از فرنگستان به ایران حمل‌ونقل می‌شود، حالش همین و استعمالش روا نیست، بلکه مایحتاج مسلمانان باید مثل سابق از داخل مملکت فراهم شود، شماره گرفته‌اید چند باب بزرگ از تجارت تمام دولت اروپا از این رهگذر به‌کلی مسدود خواهد گردید؟» (تاریخ معاصر ایران، ص 148 و 149.) شهید مدرس (ره) پس از پیروزی نهضت تنباکو، سفری به عراق و دیداری با میرزای شیرازی دارد. می‌گوید: «در سامرا خدمت میرزا رسیدم، داستان پیروزی واقعه دخانیه را برایش تعریف نمودم. آثار تفکر و نگرانی در چهره‌اش پیدا شد و دیده‌اش پر از اشک گردید... . فرمود: حالا حکومت‌های قاهره (استعماری) فهمیدند قدرت اصلی شیعیان کجاست. حالا تصمیم می‌گیرند این نقطه و این مرکز را نابود کنند. نگرانی من از آینده جامعه اسلامی است.» (در مشروطه چه گذشت، ج 2، ص 205) 🔅اندیشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران ✅ eitaa.com/andishkadehmahdavihttps://t.me/andishkadehmahdavi 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani
❤️ قرار عاشقی «امام صادق (عليه السلام)»: إِنَّ الْعَبْدَ لَيَدْعُو فَيَقُولُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ لِلْمَلَكَيْنِ قَدِ اسْتَجَبْتُ لَهُ وَ لَكِنِ احْبِسُوهُ بِحَاجَتِهِ فَإِنِّي أُحِبُّ أَنْ أَسْمَعَ صَوْتَهُ وَ إِنَّ الْعَبْدَ لَيَدْعُو فَيَقُولُ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى عَجِّلُوا لَهُ حَاجَتَهُ فَإِنِّي أُبْغِضُ صَوْتَهُ؛ هر آينه بنده دعا مى كند و خداوند عزوجل به دو فرشته مى فرمايد: من دعاى او را مستجاب كردم اما حاجتش را نگه داريد، زيرا دوست دارم صداى او را بشنوم و همانا بنده دعا مى كند و خداوند تبارك و تعالى مى فرمايد: زود خواسته اش را برآوريد كه من خوش ندارم صداى او را بشنوم. «كافى(ط-الاسلامیه) ج 2، ص 489، ح 3.» ⏱ ‏ساعت‌هایمان را به‌وقت عاشقی کوک کنیم! 💚 به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) و رفع گرفتاری مردم جهان هر شب رأس ساعت 22 دعای هفتم صحیفه سجادیه را که توصیه امام جامعه مسلمین در این شرایط کنونی است، همراه با دعای سلامتی و دعای فرج زمزمه می‌کنیم. #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #معنای_انتظار #وظایف_منتظران ‎#ThePromisedSaviour 🔅اندیشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران ✅ eitaa.com/andishkadehmahdavi ✅ https://t.me/andishkadehmahdavi
حمایت از برگزاری چله دعای فرج در صدا و سیما خبرگزاری انقلابی فارس در حرکتی خوب اقدام به برگزاری حمایت نامه ای برای برگزاری چله دعای فرج در صدا و سیما نموده است. بدون شک بزرگترین مشکل بشر امروز دوری از دستورات امام معصوم یعنی حضرت مهدی علیه السلام است. ایشان بارها و بارها به طُرق مختلف توصیه فرمودند که شما امت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله، مشابه امت موسی علیه السلام هستید. وقتی مشکلات و بلاهای این امت زیاد شد، آنها به صورت گروهی دست به دعا برداشتند. استغاثه کردند به درگاه الهی گریه و زاری کردند تا اینکه خداوند، موسی علیه السلام را که منجی آن قوم بود، زودتر از وقت تعیین شده برایشان فرستاد. این توصیه وظیفه منتظران را در این دوران سخت پر بلا و امتحان را بیش از پیش به دعای خالصانه متوجه می داند. از آنجا که این طرح وابسته به هیچ حزب، گروه و تفکر خاصی نیست، شایسته است عموم مردم در برگزاری این طرح فعال باشند و هرکدام از ما به نوبه خود گامی موثر در این مسیر برداریم. لذا مستدعی است به آدرس ذیل مراجعه و از این جنبش حمایت نمایید. https://my.farsnews.ir/c/20959 وعده ما از نیمه شعبان، هر شب ساعت 22، 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani
🔻محمدحسین ، عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه طلاب در گفتگو با : 🎬 دچار ضعف مشهود اندیشکده‌ای و پژوهشی در حوزه هنر و سینمای راهبردی هستیم 🔻 مهمترین مباحث مطرح شده: ◽️ نیازمند و هنر راهبردی هستیم ◽️ و سریال‌های استراتژیک باعث جذب مخاطب انبوه می‌شود ◽️چرا همچنان فیلم‌های استراتژیک چند اپیزودی می سازد! ◽️پایتخت ۵ قوی‌تر و محبوب‌تر از ۶ ◽️باید به سبک و شیوه خودمان عمل کنیم ◽️تأثیرگذاری آثار و بر سینماگران مطرح غرب ◽️کدام فیلم ها در زمره سینمای استراتژیک قرار می گیرند!؟ ◽️نفوذ مافیای سرمایه دار و تغییر جهت گیری ◽️ضعف فعالیت‌های اندیشکده‌ای و پژوهشکده‌ای در حوزه سینما ◽️رویکردهای صرف فرمالیستی جوابگو نیست! ◽️دغدغه اهالی سینما نباید فقط گیشه و شهرت باشد ◽️ و سینمای پس از مورد توجه دنیا قرار گرفته است مشروح گفتگو: hawzahnews.com/news/894035 •┈┈••✾••┈┈• @savad_rasaneh
سینما و گسست اجتماعی - سیاسی چندی پیش مفاهیم تعدادی از فیلم‌های تولیدشده در سال‌های اخیر برای مخاطبان ایرانی را در ذهن مرور می‌کردم؛ فیلم‌هایی مانند شیطان وجود ندارد و مطرب بیش از همه نظرم را جلب کرد. دنبال رگه‌های مشترک در این دو فیلم می‌گشتم که به ناگه ذهنم سراغ سیاه نمایی هر دو فیلم و سایر فیلم‌های دهه اخیر سینمای ایران افتاد. نقطه مشترک این سیاه نمایی‌ها متوجه قانون، ارکان و ساختار قدرت موجود، اسلامیت نظام و فرهنگی دینی جامعه است که در این آثار به‌شدت مورد تخریب قرار می‌گیرد. فیلم شیطان وجود ندارد، داستان زندگی جوان را به تصویر می‌کشد که سرباز اجرای احکام شده و قرار است در اولین روز کاری متهمی را به دار بیاویزد. وی به هر دری می‌زند تا این اتفاق نیفتد. تلاش‌های او ثمر نمی‌دهد و برای اینکه به قول خودش مرتکب قتل نشود دست به گروگان‌گیری و فرار از خدمت می‌زند تا به خارج بگریزد و در خوشی زندگی کند، اما پیش از آنکه فرار کند... . در اپیزود بعد جوان دیگری را می‌بینیم که برای دیدن نامزد خود آمده اما آن‌ها حال روحی مساعدی ندارند. گرچه نامزد او تلاش می‌کند تا روحیه خودش را حفظ کند و از او به‌خوبی پذیرایی نماید اما اتفاقی که افتاده این اجازه را به او و خانواده‌اش نمی‌دهد. در انتهای فیلم دختر متوجه می‌شود که نامزد کنونی‌اش دوست‌پسر قبلی او را که داغدارش هستند به چوبه دار سپرده و این مرخصی پاداش این کار اوست... . فیلم مطرب داستان زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که می‌خواست خواننده بزرگی شود اما وقوع انقلاب کاروکاسبی او را به هم می‌ریزد. او که با دو بچه همسرش را ازدست‌داده زندگی را با مطربی می‌گذراند. سال‌ها بعد دخترش با زدوبند راهی برای رفتن او به ترکیه و اجرای کنسرت مشترک با خواننده‌های ترک در هفته فرهنگی می‌یابد اما سفارت خیلی زود می‌فهمد که او خواننده‌ای اصیل نیست بلکه مطربی دون‌پایه است. از همین رو عذر او را می‌خواهند. وی دیگر مصمم است که به ایران برنگردد و این خوشبختی و رهایی را حفظ کند اما برای این کار ابتدا باید شناخته شود تا بتواند پناهندگی بگیرد. خانم خواننده ترک که این مطرب به‌اشتباه نامزد پسرش می‌داند راهی پیدا می‌کند و در کنسرت خودش اجرایی نیز به او می‌دهد... . در هر دو فیلم خط سیر داستان به گونه است که مخاطبِ همراه با شخصیت‌های اصلی فیلم، علت عقب‌افتادگی و بدبختی آن‌ها را که به‌نوعی نمایندگان جامعه حاضر هستند انقلاب، ارزش‌های دینی، حاکمان، حاکمیت، قانون و ساختار موجود معرفی می‌شوند. این دو نمونه‌ای بود از ده‌ها فیلمی که علاوه بر سیاه نمایی داخل، بهشتی برین از خارج می‌سازند و به مخاطب القا می‌کنند که اگر به خارج فرار کند خوشبخت و سعادتمند خواهد بود. در میانه تفکراتم شعر پایانی فیلم مطرب شروع به پخش شد؛ یِ صدای قدیمی‌ام که تو گلو مونده آرزوی قدیمی من آرزو مونده آرزوی ترانه خوندن با لبی خندون آرزوی قدم زدن باهم زیر بارون این صدای منه آه این صدای منه ابر پر بارون یِ عمره تو چشای منه در همین زمان صفحه‌ای از تحلیل جناب سعید حجاریان در مقابلم بود که درباره تبعات اجتماعی کرونا نوشته بود: من نمی‌دانم چرا کرونا را ویروسی دموکرات نامیده‌اند... . ۱. کرونا، کشتار دسته‌جمعی می‌کند... . ۲. کرونا، به “گسست اجتماعی” می‌انجامد... . ۵. کرونا، ساخت قدرت را منهدم کرده است... . ۶. کرونا، خرافات را احیا کرده است... . مضاف بر این موارد به جست‌و‌جو حول ریشه لغوی کرونا پرداختم و آن را هم‌ریشه لغت (crown) به‌معنای “تاج” یافتم... . از این منظر، می‌توان خصلت شاهانه و جبارگونه کرونا را برجسته کرد. این خصلت علاوه بر پزشکی،‌ در سیاست هم مسبوق به سابقه است. نمی‌دانم چرا متن تحلیل این فرد در نظرم بیشتر شبیه بیانیه‌های اعتراضی جلوه نمود آن‌هم وقتی سینما که از نظر فکری وابسته به طیف سیاسی اصلاحات است به‌ویژه در دهه اخیر تمام‌قد در راستای گسست اجتماعی تلاش کرده و حتی شعار جدید شورش‌طلبان را نیز آماده ساخته است: یِ صدای قدیمی‌ام که تو گلو مونده این صدای منه آه این صدای منه 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani
11.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 آزاد زندگی کن! 💠 روایت استاد از شیوه زندگی حضرت (ع) 🌺میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان مبارک باد🌺 🔅اندیشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران ✅ eitaa.com/andishkadehmahdavihttps://t.me/andishkadehmahdavi
⚠️ «پایتخت6» مجموعه‌ای ناتمام از ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی با پخش 15 قسمت از سری ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت»، پخش این سری بر اساس توافق و اعلام قبلی به پایان رسید. در حالی که بنا به ادعای سازندگان آن، قسمت پایانی این سری یعنی قسمت شانزدهم، به دلایلی از جمله محدودیت‌هایی که شیوع بیماری کرونا به‌وجود آورده، اساساً فیلمبرداری نشده و وعده داده‌اند به محض برطرف شدن محدودیت‌های فوق، قسمت آخر را آماده ساخته و در یکی از اعیاد به پخش تلویزیونی می‌رسانند. این در شرایطی است که آنچه از 15 قسمت پخش شده عاید تماشاگر و مخاطب این سریال شده، به جز عدم وجود یک قصه و داستان درست و درمان و کلکسیونی از پراکنده‌گویی‌ها و پرحرفی‌ها و صحنه‌ها و ماجراهای بی‌ربط و اضافی، مجموعه باور نکردنی از رفتارها و اخلاق ناهنجار و پرآسیب و بدآموز بوده است. گستاخی‌ها و بددهنی‌ها و بی‌ادبی‌های بچه‌ها و فرزندان علیه بزرگ‌ترها و پدر و مادرها تحت عنوان «شکاف بین نسل‌ها»!، توهین به شعائر و مناسک مذهبی به بهانه «بیان ریاکاری»، رواج دروغ‌گویی و پنهان‌کاری و فریب در میان شخصیت‌های داستان،‌ ترویج و عادی‌سازی روابط و ارتباطات نامناسب و شکستن حریم محرم و نامحرم، القای رواج سوء‌ظن‌های فاجعه‌بار در خانواده‌های ایرانی، استفاده از شوخی‌های غیراخلاقی در میان خانواده که تاکنون در میان فیلم‌های سخیف سینمایی رایج بود و اینک به رسانه ملی راه یافته و... از جمله این ناهنجاری‌ها است که اگرچه از سری چهارم به بعد در مجموعه «پایتخت»، قوت گرفت ولی اینک در سری ششم به اوج خود رسید. آنچه روال معمول این دست از سریال‌ها محسوب شده و می‌شود، این بوده که فرضا در یک مجموعه 30 قسمتی، پس از 29 قسمت نمایش انواع و اقسام بداخلاقی‌ها و نابسامانی‌های رفتاری، ناگهان در قسمت آخر همه متحول شده و بنا به اجبار ضوابط تلویزیونی، همه چیز به خوبی و خوشی پایان می‌یابد که البته همین رویه هم مورد انتقاد و اعتراض بسیاری از کارشناسان و متخصصان امور رفتاری و روانشناسی قرار داشته و دارد. اما اینک در سری ششم «پایتخت»، حتی از آن یک قسمت پایانی جمع‌کننده سیاهی‌ها و تباهی‌ها هم دریغ شده و علی‌رغم توضیح ناظر کیفی این سریال مبنی بر برجسته‌سازی نکات مثبت در قسمت پایانی، ساخت و تولید این قسمت به زمان نامشخصی در آینده حواله داده شد و سری ششم مجموعه «پایتخت» در شرایطی گنگ، فاقد قصه و با رویکردی ضدخانواده به پایان رسید. ممکن است گفته شود که چنین انتقادهایی عجولانه بوده و در قسمت پایانی (که هنوز ساخته نشده) همه چیز جمع و جور گردیده و درست می‌شود. همه ناگهان متحول شده و نتیجه مورد نظر مدیران رسانه ملی ارائه می‌گردد ولی عجالتا به جز یک سریال در هم ریخته و پریشان احوال، آنچه در اذهان باقی مانده و می‌ماند، مجموعه‌ای از ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی و نابسامانی‌های روحی و روانی است که شرح‌شان آمد. از طرف دیگر، این فصل از سریال پایتخت می‌تواند مصداقی بر ادعای همیشگی منتقدان و معترضان این‌گونه ساخت‌وساز مجموعه‌های تلویزیونی باشد که معتقدند تولیداتی از این دست به سبک بساز و بفروشی، با سرعت هرچه تمام فقط برای رسیدن به آنتن، بدون صرف وقت و دقت کافی بر روی فیلمنامه ساخته می‌شوند؛ آثاری دم‌دستی از آب درمی‌آیند که آسیب‌زایی فرهنگی آنها بسیار بیشتر از فواید کوچک و انگشت‌شمارشان است. سعید مستغاثی - روزنامه کیهان - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ - کد خبر: ۱۸۴۹۹۲ 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani
حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه*: دوستانی از بنده خواستند تحلیلی از پایتخت۶ داشته باشم و اینک بعد از مشاهده قسمت ۱۵، ضمن تشکر از دست اندرکاران این سریال و تبریک سال نو و اعیاد رجبیه و شعبانیه به نقدی کلیدی اشاره میکنم. البته کارشناسان نقدهای واردی بر آن گرفتند؛ از جمله: اختلاط نامحرم، ترویج بی حد رقص و موسیقی، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصا نسبت به والدین و بزرگترها، بی‌احترامی به نماز و حج و ... لکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال به نظر بنده، رویکرد ایران‌گریزی و ایران تضعیفی است که متأسفانه از دوره قاجار توسط مستشرقین و بعد روشنفکر نمایان داخلی دنبال میشود و کتابها در باب ناتوانی و مجمع الرذایل بودن ایرانیان نوشته میشود. این سریال با نشان دادن ایرانیانی که یا قاچاقچی (ارسطو) هستند یا روانی(بهبود) یا مسئول ناتوان و بی‌عرضه و منفعل(نماینده مجلس) یا دارای کمبود شخصیت(بهتاش) یا نوجوانان غرق در اینستاگرام و فضای مجازی(دختران دوقلو) یا مدعیان پرادعای هیچ کاره و فرصت‌طلب(نقی) یا مروج آرایشگری و رفتارهای نامناسب(رحمت و فهیمه) یا عقل کلی که در مواردی احساسی داوری می کند(هما) که برای بیننده مخصوصاً بیننده خارجی تصویر بسیار منفی علیه ایران می‌سازد. سوال این است که چرا عده‌ای از نویسندگان و هنرمندان با هم تلاش می‌کنند تا ایرانی را با موفقیت‌ها، مقاومت‌ها و فرهنگ و تمدن بزرگ به ایرانی بی عرضه، ناکارآمد و احساسی و فاقد فرهنگ و تمدن معرفی کنند. انتظار این بود لااقل واقعیت‌های ایران اعم از ضعف‌ها و قوت‌ها به نمایش گذاشته شود تا ناامیدی در مخاطب تحقق نیابد. نکته قابل تأمل اینکه چرا پایتخت۶ بعد از پایتخت۵(مقابله با داعش) ساخته می شود؟ آیا نباید مدیران صدا و سیما در باب جریان شناسی سریال‌های ایرانی دقت بیشتری نمایند‌. * استاد فلسفه ومعاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا – شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱ - کد خبر: ۴۱۰۴ 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani
📌مدیران باید پاسخگو باشند بعداز فوت مرحوم فردی به نام سکان نویسندگی پایتخت 6 را به دست گرفت. از امضا کنندگان نامه سراسر جسارت ۹۸ است و از نمایش‌نامه تئاترها و آثار این فرد به خوبی پیداست سابقه خوبی در مواجهه با دین، ارزش‌ها و انقلاب ندارد. با این اوصاف انتخاب چنین فردی برای خلق اثری که در فصل پنجم به عنوان افتخاری ملی بود چه مناسبتی دارد؟ چرا باید با سستی، بی تدبیری و عدم مدیریت مناسب، هزینه بیت المال و باورهای جامعه جولانگاه چنین افرادی شود؟ ⁉️مدیران باید پاسخگو باشند که چرا اجازه داده اند آرش عباسی با این ، نویسندگی سریال پایتخت ۶ با مخاطب میلیونی برعهده بگیرد و ارزش های دینی، ملی و فرهنگ ایرانی اسلامی را سخره بگیرد. 🆔 eitaa.com/qahramani 🆔 sapp.ir/qahramani