『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
تو تیکتاک ازین استرایک ها داره، ی ااتیشه که اگر پیام ندیم میمیره 😭😭
عهه از اوناا یادش بخیر منم قبلا با دوست مجازیم داشتیم اسمش غلام چان بود بعد به خاطر اینکه نتا ملی شد مرد دوستمم دیلیت اکانت کرد😭