『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
یزیدتو 😭😭😭 بابا من جا خواب دارم چرا حیاط 😭😭😭
منظورم انا بود🤣
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
کلا از موقعی ک رفتی مارو کلا یادت رقت
ولی ار خدایی یکم محتاط بودم تو تماسگرفتن، بالاخره ی انایمپلویدی مثل من درست نیست تو تایم کاری.... اره 😭
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
من زنگ نزنم اصلا یادت نمیمونه ی حسینیم هست
تو همه کارا جلو چشممی یزید 😭
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
خودش که قراره امشب تو حیاط قلعه بخوابه
کدوم پادشاهی توی حیاط قلعه میخوابه اخه