『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
چه دیدگاه جالبی خوشم اومد
من با دریچه فلسفه ، منطق ، ترس و سیاست سینما و آثار مشابهشو دنبال میکنم
ولی خب سرگذشت جکسم خوب بود... من ۹ رو بخاطر پایان بندی و نتیجه گیری قشنگش دوست داشتم
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
اخ من بمیرم برا این آهنگ یادش بخیر قبل از اینکه ترند بشه و خزش کنن چقدر گوشش دادم ، عاشقش بودم
یادم باشه تو چنلم بفرستمش
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
من با دریچه فلسفه ، منطق ، ترس و سیاست سینما و آثار مشابهشو دنبال میکنم ولی خب سرگذشت جکسم خوب بود..
اومگ میگم چند سالته؟
بنظرم خوب میشد اگه جکس دوباره برمیگشت و میتونست شکست بده اونجوری شدن رو ( اسم اونجوری شدنه رو یادم نمیاد )