دیدید این جماعت وقیح و بی شرم با پنهان شدن پشت سر رهبر عزیز انقلاب ، چقدر علیه مردم مبعوث شده و حافظ و ضامن امنیت ملی و آرمان های انقلاب، مزخرفات و لاطائلات گفتند؟!
رهبر حکیم و انقلابیِ ما خوب رسوایشان کرد.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
فرمودند:
بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم...
می دانید چرا ایشان از عبارت «علی الاصول» استفاده فرمودند؟
یعنی بدیهی بود که نظر من چیز دیگری است.
بله واضح و بدیهی برای ولایت شناسان نه ولایت معاشان!
اما عده ای معلوم الحال قصد داشتند خودشان را پشت سر رهبر انقلاب پنهان و هزینه توافق را بر گُرده ایشان بیاندازند.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
اتحاد امام و امت...
چقدر این جملات و عبارات با شکوه و رهبرانه است.
او به امت خود هویت میدهد ، آنها را پاسبانان و حافظان منافع ملی در سطح خودش مینشاند.
«از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود».
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
آنچه از بیانیه رهبر معظم انقلاب باید فهمید:
۱. تفاهمنامه بین رئیسان جمهور ایران و آمریکا بوده نه بین ایران و آمریکا
۲. مخاطب ایشان مردم باوفا و پرشور(حماسی) ایران هستند نه مسئولان
۳. عمل مسئولین امر از سر دلسوزی بوده و با خوشبینی!
۴. رئیس جمهور آمریکا خیلی به دنبال این تفاهم بوده و از هر وسیلهای برای نیل به هدف بهره برده و به خواستهاش رسیده
۵. این تفاهم بر مبنای اصول ولی فقیه نیست
۶. حرفی از تعهد دشمن نیامده و مبنای اجازه رهبری، تعهد رئیس جمهور از طرف خود و اعضای شعام بوده است
۷. سخن از اجازه رهبری است نه اذن ایشان (فراموش نکنید یک فقیه مسلّم این بیانیه را صادر فرمودهاند که حتما با مداقه و آگاهی از تفاوت این دو واژه ، کلمه «اجازه» را استفاده نموده اند نه «اذن».
۸. همه مسئولیت نتایج تفاهمنامه برعهده رئیس جمهور و اعضای شعام است
۹. رئیس جمهور تصریح کرده (قول داده) زیر بار زیادهخواهی آمریکا نخواهد رفت.
۱۰. تعریف جدید از عبارت «ما» ؛ این یعنی از این به بعد ما یعنی ملت و ولی فقیه یعنی امام و امت.
۱۱.استفاده از قید «علیالاصول» یعنی بدیهی بود که نظر ایشان چیز دیگری باید میبود و طبعاً نیاز به بیان هم نداشت و اهل معرفت خودشان باید میفهمیدند.
۱۲. ما از این لحظه با دقت تحقق شروط گفته شده رو باید رصد کنیم.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
رحمت بر پدر و مادر و درود به بصیرت ایرانیهایی که «علی الاصول» نظر دیگری داشتند!
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
@raefipour
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید چگونه خامنهای بزرگ ، پرچم شیعیان را در سرتاسر جهان بالا برد
حالا همه جهان میدانند شیعه کیست و چیست.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
علیالاصول، یکی تنگه را رها کردهست
میان معرکه بر ترس، اقتدا کردهست
علیالاصول یکی برخلاف رأیِ ولی
برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده است
علیالاصول، یکی وقت رزم در میدان
به اجتهاد خود اینگونه پابهپا کردهست
علیالاصول، یکی پشت پا زده به اصول
یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کردهست
اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر...
در این نبرد، کم آورده و خطا کردهست
چه سود میبَرد آنکس که دور از این مردم
بر این معامله اصرار نابجا کردهست؟!
چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی
که نانوشته دریدهست و نقضها کردهست
و جنگ راه خطیریست، مرد میطلبد
و جنگ، جوهر افراد برملا کردهست
و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز
چنانکه عافیت اندیش، ادعا کردهست
علی الاصول، امام شهید، خامنهای
برای مردم ما صبح و شب دعا کردهست
علیالخصوص همین بعثت خیابانی
برای دیدن خورشید، کوچه وا کردهست
علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوث
شگفتمعجزهای گاه با عصا کردهست
عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد
عصای معجزه عشق است و کارها کردهست
🖌 میلاد عرفان پور
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بن شاپیرو تحلیلگر رسانهای مشهور یهودی آمریکا و از اعضای حلقه اصلی رسانهای ترامپ- نتانیاهو:
ترامپ بعد از انتخابات میاندورهای مجلس مجدد ایران را بمباران خواهد کرد.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک خبر خوب
یک خبر بد
شهر وان ترکیه تنها در همین چند ماه گذشته بدلیل شرایط جنگی کشورمان و عدم حضور هموطنان در این شهر ، نزدیک نیم میلیارد دلار ضرر کرده است (۸۰ درصد درآمد این شهر از ولخرجی ایرانیهاست).
اما متأسفانه با عادی شدن شرایط مرزها و هجوم گردشگران ایرانی به ترکیه، خرید ارز مسافرتی در داخل افزایش یافته و همین امر منجر به افزایش مجدد قیمت دلار خواهد شد.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
هدایت شده از موسسه مصاف
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از Hamodi.ir
این توئیتها رو دیدم و داشتم فکر میکردم یک جریان خاص با اینا وفاق کردند
و این خطبه امیرالمومنین یادم اومد که در مدينه با ایشان بيعت كردند خطبه رو خوندن:
«آنچه مى گويم بر عهده من است و من خود ضامن آن هستم. آن كس كه حوادث عبرت آموز روزگار را به چشم ببيند و از آن پند پذيرد، پرهيزگاريش او را از آلوده شدن به كارهاى شبهه ناك باز مى دارد.
بدانيد كه بار ديگر همانند روزگارى كه خداوند، پيامبرتان را مبعوث داشت، در معرض آزمايش واقع شده ايد. سوگند به كسى كه محمد را به حق فرستاده است، در غربال آزمايش، به هم درآميخته و غربال مى شويد تا صالح از فاسد جدا گردد. يا همانند دانه هايى كه در ديگ مى ريزند، تا چون به جوش آيد، زير و زبر شوند. پس، پست ترين شما بالاترين شما شود و بالاترينتان، پست ترينتان. واپس ماندگانتان پيش افتند و پيشى گرفتگانتان واپس رانده شوند. به خدا سوگند، كه هيچ سخنى را پنهان نداشته ام و دروغ نگفته ام كه من از چنين مقامى و چنين روزى آگاه شده بودم. »
حمودی(اخبار جنگ)
https://eitaa.com/hamodi313