هدایت شده از Hamodi.ir
این توئیتها رو دیدم و داشتم فکر میکردم یک جریان خاص با اینا وفاق کردند
و این خطبه امیرالمومنین یادم اومد که در مدينه با ایشان بيعت كردند خطبه رو خوندن:
«آنچه مى گويم بر عهده من است و من خود ضامن آن هستم. آن كس كه حوادث عبرت آموز روزگار را به چشم ببيند و از آن پند پذيرد، پرهيزگاريش او را از آلوده شدن به كارهاى شبهه ناك باز مى دارد.
بدانيد كه بار ديگر همانند روزگارى كه خداوند، پيامبرتان را مبعوث داشت، در معرض آزمايش واقع شده ايد. سوگند به كسى كه محمد را به حق فرستاده است، در غربال آزمايش، به هم درآميخته و غربال مى شويد تا صالح از فاسد جدا گردد. يا همانند دانه هايى كه در ديگ مى ريزند، تا چون به جوش آيد، زير و زبر شوند. پس، پست ترين شما بالاترين شما شود و بالاترينتان، پست ترينتان. واپس ماندگانتان پيش افتند و پيشى گرفتگانتان واپس رانده شوند. به خدا سوگند، كه هيچ سخنى را پنهان نداشته ام و دروغ نگفته ام كه من از چنين مقامى و چنين روزى آگاه شده بودم. »
حمودی(اخبار جنگ)
https://eitaa.com/hamodi313
بله فقط ۴ هفته ...
یک ماه دیگر !
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جیدی ونس خطاب به بنگویر و اسموتریچ گفت با کشتن نمی توانید همه چیز را حل کنید.
شما دیدهاید که برخی افراد در ساختار حاکمیتی آنها، مانند بنگویر و اسموتریچ، به این توافق حمله کردهاند.
و فکر میکنم پاسخ من به آنها این باشد: پیشنهاد دقیق شما چیست؟
شما کشوری با ۹ میلیون نفر جمعیت هستید. نمیتوانید صرفاً با کشتن، از حل هر مشکل امنیت ملی که با آن روبهرو هستید، خارج شوید.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour
حسین پاک خبرنگار مستقر در لبنان.
لبنان چه شد؟
پس از نماز صبح، شماری از مردمی که با اعتماد به این وعده که «لبنان شرط اول است» و آتشبس فوراً پس از تفاهم اجرا خواهد شد، به خانههای خود بازگشته بودند، هدف حملات قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. در این میان در هشت ساعت، ۲۲ نفر از محبان آلالله؛ همانهایی که این روزها همچون شما برای امام کربلا اشک عشق میریختند، به شهادت رسیدند.
همچنین در نتیجه تفاهم نقض غرض و عدم اجرای بند نخست آن، از دیشب تا این لحظه، جنوب لبنان تنها توسط جنگندههای دشمن بیش از ۱۱۰ بار بمباران شده است؛ جدای از حملات توپخانهای و پهپادی که همچنان ادامه دارد.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour