eitaa logo
قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها
6.1هزار دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
8.4هزار ویدیو
136 فایل
۴ رکن جهاد تبیین از لسان مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی است تشکیل سه شنبه۱۲ مهر۱۴۰۱ قرارگاه_رفع_شبهات_وشناخت_فتنه_ها @rafeshobahatemajazi زیر نظر استاد امیرعلی حیدرِ امیری آیدی ادمین ارشد کانال و پذیرش تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨آرمانی نگاه کنیم، منطقه‌ای عمل کنیم 🌀در پی گلایه‌های مردم مؤمن بروجرد نسبت به هنجارشکنی در یکی از مراکز تجاری شهر، تعدادی از مسؤولین شهر برای بررسی موضوع در این مرکز حضور يافتند تا مسأله را از نزدیک پیگیری کنند. 🔹️این حرکت الگوی مناسبی برای نیروهای انقلابی در سایر شهرهاست که به جای کلی‌گویی و متمرکزشدن روی پایتخت کشور و شعارزدگی، در گام اول، شهر و منطقه و محله خود را از مظاهر فساد پاکسازی کنند. 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
نماینده روسیه در سازمان ملل: تنظیم‌کنندگان قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن، اول به سوابق خودشان نگاه کنند 🔹آیا بعد از قتل اشلی بابیت در روز حمله به ساختمان کنگره آمریکا، دموکراسی‌های غربی خواستار حذف آمریکا از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شدند؟ 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
نماینده چین: حذف ایران از کمیسیون مقام زن رویه‌ای خطرناک را پایه‌گذاری خواهد کرد 🔹قطعنامه برای پایان عضویت ایران در کمیسیون مقام زن قلدری آشکار، ریاکاری و استاندارد دوگانه است. حکومت ایران و مردم این کشور می‌توانند مسائل داخلی را بدون دخالت دیگران مدیریت کنند. 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
دیدم طرفداران پهلوی چندعکس از دیوار گذاشتند که مردم از شدت فقر اجناس خانه را با مایحتاج زندگی معاوضه میکنند؛ منکر فقر در جامعه نیستیم ولی در دیوار میشه آگهی فیک هم ثبت کرد ولی میخوام از روزنامه رسمی سال ۱۳۵۶ و فروش قانونی اعضای بدن در بورس رونمایی کنم ببینم سکوت میکنید یا نه؟!... 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔻گفتاری از آیت‌الله حائری شیرازی: ⭕️ فوتبال زیباست؛ اعدام به‌موقع هم زیباست!! 🔻 مرحوم آیت الله حائری شیرازی در یکی از سخنان خود به «ارتباط فوتبال با زندان و اعدام» اشاره کرده بودند که متن آن بدین شرح است: ◻️ این فوتبال، یک جامعه کوچک است که مجرم دارد، قاضی دارد، زندان دارد، اخراج دارد. همه این چیزهایی که در جامعه هست در فوتبال هست. ◻️ببینید، قوانین فوتبال هر جریمه‌اش، به شدت متناسب با جرم است. مثلاً در منطقه جریمه وقتی که یک کسی یک خلافی را می‌کند، یا با دستش توپ را می‌گیرد، این موجب پنالتی است. بازی فوتبال است، بنا بوده که با پا بازی کنید. در فوتبال، کارت زرد دادنش هم زیباست. کارت سرخ دادن هم زیبا است. طرف را هم که اخراج می‌کنند، زیبا است. مردم لذت می‌برند، نه اینکه ناراحت بشوند. معنایش این است که در احکام جامعه هم اگر اعدامش باشد، زیبا است. نباید از حکم اعدام ترسید. ببینید چه کار کرد؟ وقتی کارت قرمز داد یعنی از بازی برو بیرون؛ اعدام هم یعنی از بازی برو بیرون. ◻️کارت زرد و قرمز، خشونت نیست. کسی که زیباشناسی دین را بداند، می‌فهمد که دست دزد را قطع کردن، بسیار قشنگ است. صد در صد قشنگ است. صد در صد زیبا است. چرا؟ یک دست قطع کن، یک شهر آرام بشود! یک دست قطع کن، یک عالَم نفس بکشد! راحت بشود! چقدر روی دیوار خانه‌ها سیخ برای امنیت آویزان کرده‌اند، قفل روی قفل، قفل روی قفل! چه فایده دارد؟ این زندگی است؟! این زندگی است که زن امنیت نداشته باشد بخواهد بیاید در کوچه؟ کار این آقا که مزاحم ناموس مردم می‌شود، زشت است، اما دار زدن او قشنگ است. ◻️عالَم نمی‌فهمد، می‌گویند کردن، خشونت است. بیچاره‌ها! شما اینهمه سال که زندان درست کردید در اروپا، چندتا دزد را از دزدی بازداشتید؟ شما که دیگر مشکل بیکاری ندارید، پس این گانگسترها چیست؟ شما راهی ندارید غیر از همان کاری که در فوتبال می‌کنید! همان را عمل کنید. کارت زرد و سرخ لازم است. عالَم همین است. بروید هرچه در فوتبال پیدا کردید از جامعه و حکومت مطالبه کنید. 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔻 سقوط در آغوش کومله 🔴 شعار قرآنیِ "لاحُکم الا لله" به معنای این است که هیچ حکمی جز حکم خداوند نیست و لذا این عبارت مفهوم ارزشمندی دارد. 🔴 اما اگر کسی همین شعار را در دوران حکومت امام علی(ع) بکار می بُرد در بستر ذهنیِ جامعه به عنوان حمایت از خوارج در برابر امیرالمومنین(علیه‌السلام) به شمار میرفت؛ زیرا این شعار توسط خوارج به اسم رمز مخالفت با امام علی(ع) تبدیل شده بود. ♨️ امیرالمومنین(ع) در نقد این شعارِ خوارج فرمودند: سخن درستى است كه از آن هدفی باطل مى طلبند. ♨️ شعار «زن زندگی آزادی» هم اینگونه است و کلمات آن مفهوم خوبی دارند ولی چیدمان این کلمات توسط تجزیه طلبان، کومله و‌ منافقین، در بستر معناسازیِ رسانه‌های لندنی، اسم رمز ویرانی ایران است. به نظر می‌رسد محمد خاتمی در بیانیۀ اخیرش که طبق معمول دارای تنیدگی‌های ذهنیِ مشمئزکننده است، ضمن حمایت از اسم رمز کومله و تجزیه طلبان، تلاش کرده بر ویرانه های اغتشاشات بنشیند و خود را به عنوان نجاتبخش فاکتور کند! 🔴 واضح است مشکلاتی که زمینۀ اغتشاشات اخیر را فراهم آورد، عمدتاً ناشی از عملکرد مسئولان غربزده در دهه‌های اخیر است؛ لذا اگر بنا باشد اصلاحی در کشور صورت گیرد باید فکر و مسئول غربزده از صفحۀ مدیریت کشور پاک شود. بنابراین امثال خاتمی که پدر بزرگوارش هم او را غربزده میدانست، با این حجم از التقاط فکری و مذهبی، هیچ جایگاهی در اصلاح حقیقی کشور ندارد. 🖌حمیدرضا ابراهیمی 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi
🔴 همه وحوش بین‌المللی باهم یکدست شدند تا حساب انقلاب اسلامی ما را برسند اما وقتی این همه فشار و ظلم علیه ما زیاد می‌شود، ان شاالله تعالی حتما نصرت خدا در راه است. شاید هیچ موقع این‌گونه و تا این حد فشار، سنگین نبوده است. یک عده همجنس‌باز و فاسد و... به جان ملت ما افتاده‌اند و دشمنان ما این‌ها شده‌اند، حاشا و کلا که خداوند دین و نظام الهی را تنها بگذارد و جوابشون را ندهد. وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔻امام خمینی و حجاب (۲): دورۀ پس از انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۴. «وزارتخانه‌ها ... باز همان صورت زمان طاغوت را دارد؛ وزارتخانۀ اسلامی نباید در آن معصیّت‏‎ ‎‏بشود. در وزارتخانه‌های اسلامی نباید زن‌های لخت بیایند. زن‌ها بروند ... لکن با حجاب شرعی باشند.»(صحیفۀ امام، ج۶، ص۳۲۹، ۱۵ اسفند ۱۳۵۷). هنوز «یک ماه» از پیروزی انقلاب نگذشته است که امام خمینی، چنین توقعی را به صورت عمومی مطرح می‌کند. ایشان «معصیّت» را ملاک قرار می‌دهد و «اسلامی‌بودن» را با آن می‌سنجد و تصریح می‌کند که «حضور زن‌ها» در مراکز دولتی، برخلاف شرع نیست و نباید زن‌ها را در خانه‌ها «حبس» کرد، اما حضورشان مشروط به رعایت «حجاب شرعی» است. این سخن به آن معنی است که در نظر امام خمینی، باید «به محض پیروزی انقلاب»، دست‌کم «ظواهر شرعی» مراعات شود و این‌گونه نباشد که با وجود پیروزی انقلاب، همچنان همان «قالب‌ها» و «شکل‌ها»ی طاغوتی برقرار باشد. به‌این‌ترتیب، ایشان در این عرصه، «تقدّم کار فرهنگی و فکری» را بیان نکرده و فقط «اجرای حکم شرع» را طلبیده است؛ چراکه گویا بر این باور بوده که جامعه، دست‌کم این اندازه با شرع آشناست و می‌داند که نباید در سایۀ حکومت دینی، احکام شرع زیر پا گذاشته شوند و حجاب در عرصۀ عمومی نیز یکی از همین احکام است. امام خمینی نمی‌گوید اکنون در «روزهای آغازین انقلاب» قرار داریم و نباید برای اجرا کردن این احکام، «عجله» کرد و باید در ابتدا، «زمینه‌های فرهنگی» را به وجود آورد و «مقدّمه‌ها» را تدارک دید و آن‌گاه رعایت حجاب را «الزامی» کرد، بلکه بی‌پروا و آشکارا، تصریح می‌کند که یکی از شروط اسلامی‌بودن مراکز دولتی، ملاحظۀ همین ظواهر شرعی است و «اعتراض» می‌کند که چرا این وضع، تاکنون اصلاح نشده است. فهم اجتماعیِ ایشان این بوده که جامعه، نه‌فقط «کشش» و «ظرفیّتِ» اجرای حکم حجاب شرعی را دارد، بلکه این امر، «مطالبه»‌ و «خواسته»‌اش است و انتظار دارد که پس از وقوع انقلاب، دگرگونی فرهنگی پدید آید و «معصیّت‌های اجتماعی»، ممنوع شوند. درعین‌حال، روشن است که پاره‌ای زنان، همچنان به همان ارزش‌های نظام طاغوتی معتقدند و با وجود تحقّق انقلاب، حاضر نیستند حجاب اسلامی را برگزینند. هم‌اینان نیز پدیدآورندگان وضع بی‌حجابی در جامعه بودند و به‌گونه‌ای در جامعه ظاهر می‌شدند که اعتراض امام خمینی را برانگیخته بودند. سخن امام خمینی دربارۀ «الزام به حجاب»، معطوف به این بخش اندک از زنان است. ۵. «اسلام نمی‌گذارد که لخت بروند توی این دریاها شنا کنند؛ ... با زن‌ها لخت بروند آنجا، و بعد زن‌ها لخت بیایند توی شهرها. مثل کارهایی که در زمان طاغوت می‌شد. ... اینها از آزادی، این را می‌خواهند؛ آزادیِ غربی می‌خواهند. ... اسلام از فسادها جلو گرفته. و همۀ آزادی‌ها را که مادون فساد باشد داده. ... و ما تا زنده هستیم نمی‌گذاریم این آزادی‌هایی که آنها می‌خواهند ... تحقّق پیدا کند.»(صحیفۀ امام، ج۸، صص۳۳۸-۳۳۹، ۷ تیر ۱۳۵۸). از این گفته روشن می‌شود که با وجود «گذشت چند ماه از پیروزی انقلاب»، همچنان فشار بخش اندکی از جامعه از برای رهاسازی حجاب در میان است و این‌گونه نیست که به صرفِ همان گفته‌های آغازین امام خمینی، بی‌حجاب‌ها تسلیم شدند باشند و حجاب در جامعه برقرار شده باشد، بلکه حتّی رفتارهایی در سطوح بالاتر از معصیّت نیز انجام می‌شده است و این امر، امام خمینی را واداشته است که واکنش نشان بدهد. در اینجا نیز منطق فرهنگیِ امام خمینی، همان است که بند قبلی مطرح کرده است؛ یعنی هم به حجاب، «اهمّیّت فراوان» می‌دهد و معتقد است که باید در همین گام‌های ابتدایی انقلاب، بر آن اصرار ورزید و آن را طلبید، و هم توقع دارد که نامتعتقدانِ بی‌حجاب، به صرف «پیروزی انقلاب» و عبور از نظام طاغوتی، به آن گردن بنهند و در عرصۀ عمومی، به مخالفت با احکام اسلام نپردازند. ایشان، «اسلام» را در برابر این رفتارها می‌نشاند و با استناد به اسلام، آنها را «باطل» می‌شمارد. در نظر ایشان، مسأله این نیست که آنها به اسلام، «اعتقاد» دارند یا ندارند، بلکه مسأله این است که از نظر اسلام، «فساد» چیست و نباید در جامعه، «تجاهر به فساد» صورت بگیرد. معیار مطلق و قطعیِ امام خمینی برای موضع‌گیری و تدبیر جامعه، «ارزش‌های اسلامی» است و ایشان به طور قاطع، غیر از این آن را فساد و تباهی می‌شمارد. از آنجا که این بخش از زنان و حامیان فکریِ آنها که جزو جریان روشنفکری هستند، از ادبیّات «آزادی» برای ملامت و نفیِ موضع امام خمینی استفاده می‌کردند، ایشان نیز سخن از آزادی به میان می‌آورد، اما این نوع از آزادی را «آزادیِ غربی» می‌انگارد. به‌این‌ترتیب، دامنۀ مناقشه به «تضادهای تمدّنی» کشیده می شد.. جنگ نرم و دشمن شناسی 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔴 ‏اگر ‎بحرين و ‎جزیره آریایی و ‎زرکوه از ‎ایران جدا نمیشد ، الان این ناحیه از ‎خلیج فارس ، متعلق به ایران بود و رسماً حرکت هر کشتی و نفتکشی به سمت عربستان و کویت و عراق ، فقط با اجازه ایران و پرداخت حق ترانزیت ممکن بود. 🔹️ شاه پهلوی با واگذاری این ۳ جزیره ، نیمی از آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس را از حاکمیت ایران خارج کرد‼️ در دوره جمهوری اسلامی به زعامت ولی فقیه حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشده و نخواهد شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک فریضه است🍃 توصیه رهبر معظم انقلاب به بسیجیان: ✅وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلْأَعْلَوْنَ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ☫اکبر بسیج پاره تن مردم است. 🏷 رهبر معظم انقلاب : ✊️در دفاع از نظام اسلامی هیچ تقیه نکنید، صریح باشید... 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
✅ وقتی حقایق رو برعکس بیان می کنند پاسخ به شبهه تاریخی این معلم 👇 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
1.31M
✅ واقعیت امام حسین علیه السلام و خانم شهربانو 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین استاد امیری @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔥 حامیان اغتشاشگران و شعار «زن، زندگی آزادی» چه کسانی هستن؟ 1️⃣ پادشاه عربستان که به چند همسری نه، به شصت همسری معتقد است. 2️⃣ مسعود رجوی که همه زنان سازمان مجاهدین را به عقد خود در آورده و رحم آنها را خارج کرد تا باردار نشوند! خاطرات خانم مریم سنجابی را درباره کثافت کاری های مسعود رجوی بخوانید. منافقین بازیگر مهم رسانه ای در آزادی زنان هستند. 3️⃣ بن سلمان که حتی به مادر خودش هم رحم نکرد و او را حبس خانگی کرد. وی شبکه اینترنشنال را برای آزادی زنان ایران تاسیس کرده است! 4️⃣ مولوی عبدالحمید هم در تبعیت از سلطانِ زن دوستِ عربستان، بلوچ ها را به چند همسری تشویق میکند و زنان حق ورود به مسجدش را ندارند اما خب شعار آزادی زن میدهد! 5️⃣ عبدالله اوجالان موسس پ ک ک و سازنده شعار زن زندگی آزادی معتقد بود که ازدواج، مرد کُرد را فلج می کند پس زنان باید بصورت مشترک در اختیار همه اعضای حزب مخصوصا خودش باشد. حجم کثافت کاری اوجالان به حدی بود که همسرش از دستش فرار کرد با اینحال، بخاطر آزادی زنان ایرانی تروریست تربیت میکند! 👌 حالا اگر کسی به این شعار و پدران آن علاقه دارد، خود داند 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات مجازی جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد