eitaa logo
تربیت و حکمرانی
1.2هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
677 ویدیو
33 فایل
🔰طلبه درس خارج حوزه علمیه، #مبلغ اسلام ناب 🔰افتخارم #معلم بودن، آرزویم #مربی شدن 🔰پژوهشگر و نویسنده حوزه #تربیت (تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب، قالبهای برنامه‌سازی تربیتی، خلوت ناامن و...) 🔰دانش‌پژوه دکتری #حکمرانی #مرتضی_رجائی
مشاهده در ایتا
دانلود
✨ اتفاقی که خیلی پیش‌تر منتظر بودیم صورت بگیرد 🔸دیروز از مترو استفاده کردم و خط ۷ ایستگاه مهدیه بیشتر نگه داشت و پلیس مترو خیلی با احترام و صبر بالا آقایون رو از واگن خانم ها بیرون کردن. ماهم به احترامشون ایستادیم و ازشون تشکر کردیم... 🔸گاهی با وجود عجله دقیقه ها صبر میکنیم تا سوار واگن قسمت بانوان بشیم، تو اون جمعیت حضور آقایون خیلی آزار دهنده است .امیدواریم و انتظار داریم این کار پلیس تو همه ایستگاهها به جد صورت بگیره http://eitaa.com/velenjak313 👆👆👆👆👆👆 از کارهای خوب باید گفت و نوشت، تا بقیه هم بعد شنیدن و خواندن نشرش بدن. این یه کار خوبه. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 کتاب صوتی رشد 📣اثر جدید انتشارات لیله القدر 🔸کتاب صوتی رشد 🎙با صدای نجم الدین شریعتی | عضو شوید 👉🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨📽🔞حزبی که شعارش «زن، زندگی، آزادی»ست، ولی در عمل پلیدترین سوءاستفاده‌ها را از زنان و کودکان می‌کند 🔸 به کودکان در اردوگاه کومله http://eitaa.com/velenjak313 👆👆👆👆👆👆
🔻در سال ١٣٨٩ در موضوع حدیث "کل رایة" و قیام در زمان غیبت از مراجع معظم تقلید استفتا کردم. متن استفتاء و پاسخ مرحوم آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی را در ذیل ملاحظه می فرمایید: 🔹متن استفتاء: همانطور که مستحضرید در منابع روایی شیعی روایاتی از قبیل «كُلُّ رَايَةٍ تُرْفَعُ قَبْلَ قِيَامِ الْقَائِمِ فَصَاحِبُهَا طَاغُوت یعبد من دون الله » وجود دارد. آیا برای اثبات بطلان کلیه قیام ها در زمان غیبت کبرای امام عصر (عجل الله تعالی فرجه ) می توان به اینگونه روایات استناد کرد ؟ نظر مبارک حضرتعالی در این زمینه چیست؟ 🔸باسمه جلت اسمائه مفاد این روایت و امثال آن جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر نیست، و نیز مفاد آن تشکیل یک حکومت اسلامی تابع امام مهدی ارواحنا فداه مانند حکومت جمهوری اسلامی نیست، بلکه مفاد آن مطابق آن روایتی است که قبل از ظهور امام عصر (عجل الله فرجه) ۱۲ نفر به نام به نام مهدی آخر الزمان قیام می کنند که الان اولی آنها در عراق قیام نموده است. ۲۶ ربیع الاول ۱۴۳۱ @seyyed_hossein_kashfi این مطلب دوست عزیزم، حجت‌الاسلام سید حسین کشفی، حداقل از سه جهت حائز اهمیت است: 1️⃣یکی پاسخ به شبهه‌ای مبتنی بر گروهی از روایات که در میان برخی متدینان و شماری از ضد انقلاب مشهود است. 2️⃣دوم، تبیین دیدگاه یک عالم و فقیه شیعی تراز اول درباره انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی که سبب تقویت جایگاه این نظام مقدس در نظر متشرعه است. 3️⃣سوم، دفع شبهه مخالفت مرحوم آیت‌الله سید صادق روحانی با جمهوری اسلامی و تهمت ضد انقلاب بودن ایشان. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 "باباجون آرتین حالت خوبه؟" 🔹حاشیه‌های دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)
«شکست حامیان پرچم همجنسگرایان یک پیروزی برای زنان ومردان آزاده کل جھان است وکارخدا بود». قرار بودباپیروزی فرانسه درجام جهانی پرچم کثیف همجنس گرایان جلوی چشم تماشاگرحقیقی ومجازی به اهتزاز درآورند. این حرف آخوندای جمهوری اسلامی نیست،حرف حاج ولادیمیرپوتین هست.:) 🗣صدای آزادی✌️🇮🇷 @twtenghelabi
🔆 سید منیرالدین حسینی الهاشمی: حضرت امام خمینی در جریان «حملۀ خونین عوامل رژیم شاه به مدرسۀ فیضیه»، به من فرمودند که: این ما بودیم که پیروز شدیم و این واقعه، به نفع اسلام تمام شد! ◀️ استاد سید منیرالدین حسینی الهاشمی: «خبردار شدیم که امام دقایقی است از سخنرانی شدیداللحن علیه دستگاه حاکمه فارغ شده‌اند. به آقای شیخ حسن صانعی گفتم: می‌خواهم با آقا ملاقات کنم. آقای صانعی گفت: امام تازه از سخنرانی فارغ شده‌اند و خسته‌اند. گفتم: بفرمایید سید منیرالدین این‌جاست و می‌خواهد شما را ببیند. آقای صانعی نزد امام رفت و بازگشت و گفت: بفرمایید. بنده وارد اندرونی منزل شدم و خدمت امام رسیدم. پدرِ عیال، که خدا رحمتش کند، همراه من بود و در حضور امام به دو مطلب اشاره کرد. نخست این که گفت: بنده با لرها از زمان مرحوم آقاسید نورالدین رابطه دارم. هرگاه که احساس خطر کرده، نیاز به اسلحه پیدا می‌کردیم، از این طریق عمل می‌کرد. در حال حاضر هم، این گروه به‌شدت به شما ارادت دارند. اگر اجازه بدهید بنده می‌توانم با عشایر و تفنگچی‌های آنان تماس بگیرم تا علیه دستگاه حاکمه حرکت‌های حرکت ایذایی انجام دهند! حضرت امام اجازۀ این کار را ندادند. بعد از آن، پدرخانمِ ما به حضرت امام گفت: فلانی (منظورش من بودم و به من اشاره کرد)، دیشب تا صبح خواب نداشت و مدام گریه می‌کرد. بنده در آن مقطع حدوداً شانزده-هفده سال سن داشتم. امام به من نگاه کردند و با قاطعیت گفتند: برای چه ناراحتی؟! سکوت کردم. امام سؤالشان را تکرار کردند و این تکرار به بار سوم هم کشید. گفتم: این‌ها به مدرسه فیضیه ریخته‌اند و همه‌چیز را به‌هم زده‌اند! در مقابلِ حضرت امام، میز تحریر کوچکی بود که کنار آن، میز کوچک دیگری قرار داشت. روی میز چند کتاب قرار گرفته بود، از جمله قرآنی که بالاتر از همه بود. امام با انگشت به قرآن اشاره کردند و گفتند: آیا معتقدی که این کتاب را خدا نازل کرده‌ است؟ گفتم: بله! گفتند: هیچ تردیدی نداری؟ گفتم: خیر! گفتند: "ما به این کتاب عمل کردیم؛ چه پیروز شویم و چه شکست بخوریم، در هر حال پیروزیم و معنای اِحدَی‌الحُسنَیَین همین است!" قسمت آخر را امام با لحن بسیار عجیبی به زبان آورده‌اند، لحنی بسیار نافذ که در عمق روح من اثر کرد. بعد افزودند: ما دیروز پیروز شدیم! اگر می‌خواستیم دیروز صدهزار مُبلّغ به سراسر کشور بفرستیم تا ماهیت شاه را برای مردم روشن کنند، و برای این منظور، صد میلیون خرج می‌کردیم، نمی‌توانستیم ماهیت شاه را برای مردم روشن کنیم. اما شاه به دست خودش، هویت پلید خود را در یک محدودۀ وسیع به نمایش گذاشت و این امر به نفع اسلام تمام شد. من وقتی وارد منزل امام شدم، مانند جوجۀ پروبال‌شکسته‌ای بودم که در فصل سرما در آب یخ قرارش داده باشند! در بدو امر وقتی به تنهاییِ حضرت امام فکر کردم و به یاد مراجع تقلیدی افتادم که قبل از حضرت امام به بیوت ایشان مراجعه کرده و با در بسته مواجه شده بودیم، تأثّر و تحسّر تمام وجودم را فراگرفته بود. احساس می‌کردم که دستگاه جور در متفرق کردنِ مراجع از گرد حضرت امام به پیروزی دست یافته‌ است؛ ولی وقتی حضرت امام‌ با بیان نافذشان، آن چند کلمه را با من در میان گذاشتند، به‌‌طور کلی تغییر روحیه دادم و وقتی از منزل امام خارج شدم، مانند افسری پیروز بودم؛ دست حضرت امام را بوسیدم و خارج شدم». (منبع: خاطرات سید منیرالدین حسینی شیرازی، قم، مرکز اسناد انقلاب اسلامی) ☑️ @AndisheMonir
نقل است: مرحوم بعد از توبه، هر جا مجلس می‌دید، سعی می‌کرد شرکت کند و اشک بریزد؛ هرچند حضورش چند دقیقه بیشتر نباشد. تا جایی که مثلاً اگر در ایام عزاداری محرم در یک کوچه چند مجلس برقرار بود، در هر مجلس چند دقیقه می‌نشست و اشک می‌ریخت و بعد به مجلس بعد می‌رفت. از او پرسیدند: این چه کاری است؟ چرا در یک مجلس نمی‌نشینی و یک دل سیر اشک نمی‌ریزی به جای حضورهای کوتاه در چند مجلس؟! گفت: در گوشه گوشه تهران تکه زمینی نیست که رسول بر آن گناه نکرده باشد؛ حالا که توبه کرده‌ام سعی می‌کنم در جاهای مختلف در مجلس روضه سیدالشهدا شرکت کنم و بر زمین آن اشک بریزم، تا وقتی در روز قیامت آن زمین‌ها علیه من و به گناه‌هایم شهادت دادند، این‌ها هم بگویند که رسول بر روی ما برای عزاداری کرده و اشک ریخته است. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
هدایت شده از کوکب خانم
⭕️ آیا خانواده های قدیمی که معمولا بیشتر از ۴ فرزند داشتند ، راه را اشتباه و شیوه ی زندگی و باور اشتباهی داشته اند⁉️⁉️ 🔰 این مستند رو از شبکه افق ببینید و با روایت شیرین فرزند آوری آسان و کم هزینه آشنا بشید🙏 🧕🌸 👇 https://eitaa.com/joinchat/1652031595Cb152fa869a
برنامه ریزی برای واحدهای ۵۵ متری در بلوکهای ۷ طبقه با تراکم حداکثر ۵۲۰ نفر در هکتار! کجا؟ نهضت ملی مسکن در شهر مقدس قم! برای اینکه عمق فاجعه را بهتر متوجه شویم عنایت بفرمایید که اکنون تراکم تهران به عنوان متراکم ترین کلانشهر کشور، حدود ۱۵۰ نفر در هکتار است. وقتی تهران با تراکم ۱۵۰ نفر در هکتار با این همه معضلات زیست محیطی و آسیبهای اجتماعی و ... مواجه شده است آنگاه با چنین طرحهای متراکمی چه اتفاقی در انتظار قم خواهد بود؟ به علاوه، نسبت این نوع طرحهای عمودی و متراکم با شهرسازی اسلامی ایرانی چیست؟ اگر حتی در قم (به عنوان مرکز علوم دینی) هم قرار نیست به اصول اولیه شهر اسلامی ایرانی پایبند باشیم پس چرا اینقدر این شعار تکرار شود؟! آقایان رسما اعلام کنند که مانیفست ما همان اصول شهرسازی مدرن و مبتنی بر تمدن غربی و نظام سرمایه داری است و تکلیف خودشان با مردم را مشخص کنند. اساسا مشکل آقایان برای طرحهای با تراکم کمتر و معقولتر چیست؟ در طرح نهضت ملی مسکن که زمین رایگان است و هزینه ای برای مردم ندارد، اصرار بر توسعه عمودی چه توجیهی دارد؟ بر فرض که در برخی استانهای کوهستانی محدودیت زمین داشته باشیم، اما قم که هیچ محدودیت جغرافیایی برای الحاق اراضی ندارد. مدیران مربوطه چه پاسخی برای قضاوت آیندگان خواهند داشت؟ انتظار می رود باتوجه به تاثیر چنین الگوهای شهرسازی بر تضعیف ارزشهای دینی و افزایش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی، خود علمای عظام به این فاجعه ورود کنند و اجازه تکرار اشتباهات گذشته را ندهند. در غیر این صورت اگر این اتفاق در قم رخ دهد پس فاتحه سایر شهرها را هم باید پیشاپیش بخوانیم. @baladetayyeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی تو یه خونه دعوا به پا می‌شه، درنهایت هیچ کدوم از اهالی اون خونه برنده نیست؛ تو این جور دعواها، درنهایت برنده کسیه که اصلاً تو خونه نیست و دعوا بهش هیچ ربطی نداره... ؛ حتماً ببینید و به بقیه زن و شوهرها هم نشون بدید، حتی به دختر و پسرهای دم بخت... اصلاً درستش اینه که به همه بگید این فیلم رو ببینن... نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
نامه به رئیس جمهور.pdf
601.8K
متن کامل نامه بسیار مهم ۱۰ نهاد دانشگاهی و حوزوی فعال در زمینه معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی خطاب به رئیس جمهور محترم درخصوص لزوم تجدید نظر جدی در سیاستهای کلان مدیریت شهری و شهرسازی و تقاضا برای توقف دو کلان پروژه در تهران و قم (به عنوان پایتختهای سیاسی و مذهبی کشور). بخشهایی از این نامه مهم: - آیا صلاح است که در دولت انقلابی جنابعالی، برخی مدیران دائماً شعار شهر اسلامی ایرانی را در رسانه ها مطرح نمایند ولی در عمل، شهرسازی حاصل از تمدن معاصر غربی و نظام سرمایه داری را حتی در مهد علوم دینی و پایتخت مذهبی ایران بدون کم و کاست اجرا نمایند؟ آیا عملکرد چنین مدیرانی مصداق آیه شریفه لِمَ تَقولونَ مالا تَفعَلون (صف/۲) نیست؟ - در حالی که مساحت مجموع شهرها و روستاهای کشور فقط حدود یک درصد از مساحت کشور را تشکیل می دهد، خساست مدیران مربوطه در آزادسازی بخش ناچیزی از اراضی ملی برای شکستن احتکار زمین و تمرکز زدایی از کلانشهرها محل سوال جدی دلسوزان است. - اصرار برخی مدیران بر تداوم سیاستهای اشتباه شهرسازی و تراکم افزایی در کلانشهرها که محصول نظام سرمایه داری غربی است، سبب افزایش فاصله طبقاتی و افزایش ضریب جینی فضایی شده است و طبق پژوهشهای معتبر، این نوع سیاستهای شهرسازی عملاً به محرومتر شدن قشر محروم جامعه و ثروتمندتر شدن هرچه بیشتر قشر مرفه و دهکهای ثروتمندتر منتج شده است. متاسفانه شواهدی در دست است که احتمالاً یکی از دلایل تداوم این نوع تراکم افزایی و توسعه عمودی کلانشهرها، تعارض منافع عده ای از مدیران یا نزدیکان ایشان است. @baladetayyeb
📄نامه و درد و دل ‌جمعی از زمین درباره بسم الله الرحمن الرحیم محضر محترم رئیس جمهور اسلامی ایران حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی(زید عزه) سلام و عرض ادب و احترام چند وقت قبل خبر مسرت بخش به گوشمان رسید که ساخت آپارتمان در پروژه های مسکن مهر متوقف شد! لذا ما جمعی ازمادران تصمیم گرفتیم به همراه و همسران و کودکان مان، نامه ی تشکری برایتان بنویسیم، اما خبری امد و همه رویایمان دوباره فرو ریخت! جناب آقای رئیسی! اگر دغدغه ی امروز کشور جمعیت است، پیشنهادی داریم: فقط به مدت ۶ماه، آقایان تصمیم گیر در حوزه مسکن را با سه فرزند تحت نظر یک روانشناس خانه نشین کنید! البته به آنها بگویید که لازم نیست خیلی نگران باشند چون مادر ها هستند اما فقط در نقش یک حامی عاطفی برای خانه که البته با رعایت تقوا و حجاب، اجازه دارند هر وقت خواستند از منزل خارج شوند! آنگاه بعد از ۶ماه این اقایان، با تایید روانی همان روان شناس حق بازگشت به کارهایشان را خواهند داشت جناب آقای رئیسی! اگر دغدغه این روزها حجاب است، دختر نوجوان من چرا نباید فریاد آزادی سر دهد؟! درحالیکه آسمانی ندارد که زیر سایه ی امن نگاه از نامحرم، موهایش را باز کند و شادی و خنده کند؟ ! چرا نباید از حجاب بدش بیاید در حالی که اگر مهمان داشته باشد، باید در فضا و هوای نامطلوب آپارتمان، سختی حجاب را تحمل کند و ساعاتی که در کنار خانواده میتوانست برای او گشایش قلب باشد را با رنج سپری کند؟ ! این حجاب اجباری، اجبار ناجوانمردانه ی این قوطی های آجری و سیمانی است، نه خدای مهربان ما! یک خانم برای قدم زدن در هوای آزاد دو راه بیشتر ندارد، یا حجاب بگیرد و به خیابان برود و یا با داشتن فرزند کوچک در سرمای زمستان، پشت پنجره، به امید بهار، با حسرت به آسمان کوچکی که از لابلای ساختمانهای بلند پیداست ،بنگرد! و در این زندانهای سیمانی و تمیز... چقدر برای تربیت نسل انقلابی، بی پناه و دست خالی هستیم...! اما ما حتی فرصت تحصن هم نداریم، «انما اشکوا بثی و حزنی الی الله!» شکایت ما نه از مردان خودمان، نه از مردان دولت و نه از هیچ مرد دیگری نیست شکایت ما از تمدنی ست که ما را به اسارت خود درآورده ست. از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاج قاسم های آن میخواهیم که صدای ناله زنان و دخترانی که در اسارت این زندانها هستند را بشنوند آنها را از این زندان ها و قفس های ناجوانمرد آزاد کند! خدا به اخلاص و تلاش و مجاهدت شما برکت دهد جمعی از مادران این سرزمین دی‌ماه ۱۴۰۱ 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسمه تعالی خانه های حیاط دار وسیع با هزار و یک دلیل و آپارتمان بدون هیچ دلیل مقبول! در برنامه خبری یکشنبه شب 4 دی ماه 1401 که با حضور آقایان دکتر جهانبخش و ایلاتی و مصاحبه تلفنی آقای دکتر معتمدی معاون عمرانی استاندار قم مطرح شد برای خانه های حیاط دار هزار و یک دلیل وجود دارد از جمله: 💠مجموع هزینه های ساخت و زیرساخت خانه های حیاط دار نسبت به آپارتمانی مقرون به صرفه تر است؛ 💠مصرف آب واحدهای ویلایی و آپارتمانی تقریباً برابر است. 💠توسعه افقی در مقایسه با توسعه عمودی و آپارتمانی، به مراتب آسیب های زیست محیطی کمتری به شهر وارد می کند؛ 💠مهمتر از همه، دار واسعه مطلوب آیات و روایات اسلامی است چنانچه خدای حکیم در قرآن کریم خانه را مایه آرامش انسان معرفی کرده است؛ «وَ اللهُ جَعَلَ لَکُم مِن بُیوتِکُم سَکَنّا» (نحل/80) و بنابر روایت امام کاظم علیه السلام زندگی مطلوب در بستر دار واسعه حاصل می شود؛ «العیش السعه فی المنزل» 💠آسیب ها و مسائل اجتماعی، روانی و فرهنگی آن نیز به مراتب کمتر است. 💠و... 💠اما یک دلیل قابل قبول برای آپارتمان سازی از جناب دکتر معتمدی نشنیدیم! چرا که اصولا آپارتمان نه اسلامی است نه ایرانی و بلندمرتبه سازی محصول تجربه شکست خورده غرب است که پس از جنگ جهانی برای جبران حجم بالای ویرانی ها و اسکان تعداد زیاد آوارگان به این سبک معماری روی آوردند که خود غربی ها بعدها به این نتیجه رسیدند که آپارتمان بستر جرم و بی امنی است لذا در برخی دولتهای غربی اقدام به تخریب آپارتمانها کردند ولی متاسفانه برخی مسئولان جمهوری اسلامی با تقلید از این تجربه شوم غرب بر اشتباه بزرگشان هنوز اصرار می ورزند که اصلا قابل توجیه نیست. 💠امید است هر چه زودتر توبه کنند و مردم عزیزمان را نسبت به حق الهی خود بهره مند نمایند. 🔸ستاد راهبری معماری و شهرسازی اسلامی حوزه های علمیه🔸 عضوشوید🔻 eitaa.com/setad_memari
تربیت و حکمرانی
بسمه تعالی خانه های حیاط دار وسیع با هزار و یک دلیل و آپارتمان بدون هیچ دلیل مقبول! در برنامه خبر
🔹️توصیه می‌کنم حتما گفتگوی خبری ۴دیماه را با مشارکت آقایان ایلاتی، جهانبخش و معاون استانداری قم آقای معتمدی ببینید و خودتان قضاوت کنید... برنامه ساخت خانه های حیاط دار در طرح نهضت ملی مسکن را در تلوبیون ببینید http://www.telewebion.com/episode/0x53eb2e3
آقای رئیس جمهور، شعار شما ‎ بود؛ ولی حالا که چند متخصص ازجمله دکتر ‎ بعد چندسال پژوهش، با یه طرح کارشناسی و موجه از نظر دینی و علمی اومدن سراغ دولت شما برای تحول ‎ از آپارتمان سازی به مسکن ویلایی، حتی در ‎ که پایتخت مذهبی است، حرفشان را نشنیدند! ✍آقای جهانبخش رو از نزدیک می‌شناسم. کافیه یه بار تو جلسات ارائه ایشون از طرحشون شرکت کنید، تا مطمئن بشید که تخصص و تعهدش اجازه نمی‌ده حرف بی حساب بزنه و از طرحی دفاع کنه که کاملاً به درستی و کارآمدی‌ش اعتماد نداشته باشه. 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 🟢 فیلمی که می بینید مربوط به مراسم ترحیم همسر حاج حسن خلج است. این مراسم که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ با حضور جمع زیادی از محبین اهل بیت (علیهم‌السلام) و مداحی اکثر مداحان شاخص کشور در مهدیه تهران برگزار شد از ماندگارترین جلسات روضه سال های اخیر است. 🔹 در میانه این مراسم حاج سعید حدادیان با دعوت از حاج حسن خلج از وی خواست دقایقی برای حضار روضه بخواند. 🔸حاج حسن خلج با حضور در کنار منبر یکی از به یادماندنی ترین روضه هایش را خواند که هنوز پس از سال ها در خاطر هیئتی ها مانده است. 🔹دقایقی از این مراسم را به مناسبت ایام_فاطمیه بشنوید. 🆔 @rajaaei_ir
استاد از نهج البلاغه و چهار صفت دنیا می‌گفت، که دنیا دار فانی است که در عین فنا، به‌دست آوردن آن با رنج همراه است. و من از حال منقلب نوجوانی که مقابلم نشسته و چشمانش از شنیدن این حرف‌ها تر شده است و از تکان نخوردن دل خودم منقلب شده‌ام.
14011005_42952_64k.mp3
6.95M
🔴 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده مرحوم علامه آیت الله مصباح یزدی ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
و شناخت آن پیچیده‌تر از چیزی است که به ذهن ما می‌رسد؛ مخصوصاً ، آن هم در عصر انقلاب اسلامی. واقعاً درباره این دو تصویر و رفتار خاص مشخص شده، آن‌هم در این روزها و پس از ماجراهای اخیر، چه چیزی می‌توان گفت، جز: 🆔 @rajaaei_ir