eitaa logo
مرضیه رمضان‌قاسم
486 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
951 ویدیو
95 فایل
🌻بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم سلام ارشد تفسیر و کلام، مداح، سخنران مبلغ‌ دفتر تبلیغات اصفهان پاسخگوی‌شبهات،داستانک‌ دلنوشته و یادداشت‌نویس تلاشم در جهش‌تولید جهت‌فرمانبرداری از امر رهبرم منتظرامام زمانم هس تم پل‌ارتباطی‌جهت‌ارتقاءکانال⬇ @M_Rghasem110
مشاهده در ایتا
دانلود
"مشقِ احسان" از فرط خستگی امان‌مان بریده بود مرد عربی با التماس و اشتیاق فراوان گروه‌مان را به منزلش دعوت کرد. منزل‌شان دو در داشت آقایان از درِ حیاط و ما خانم‌ها از درِ رو به ساخت وارد منزل شدیم. خانمِ عرب با دیدن ما گُل از گُلش شکفت. دخترهایش قد و نیم قد به ترتیب با صورت‌های گل انداخته مقابل‌مان نشستند رو به دختر بزرگ‌تر کردم و گفتم: مااسمکِ از اینکه دید می‌توانم عربی صحبت کنم برق شادی را در چشمهایش دیدم، برق چشمانش خستگی را از تنم به در کرد. آلاء خودش را معرفی کرد و به ترتیب خواهرهایش احلام، ازهار، حیفا و اسماء پسته‌ها را از کیفم بیرون آوردم و تعارف‌شان کردم، طفلکی‌ها با تعجب به آن نگاه کردند و نمی‌دانستند چطور بخورند، یکی از آن‌ها با پوست در دهانش گذاشت دیگری آن را به آشپزخانه برد و با تعجب به مادرش نشان داد و می‌پرسید این چیست؟ لواشک‌های ترشی که به شوق دخترک‌های عراقی درست کرده بودم را از ساک بیرون آوردم ذوق زده شدند. دختر کوچک‌تر با خوردن آن دلش لیس برداشت و گرسنه شد، سریع دوید سمت آشپزخانه و از مادر طلب غذا کرد، مادرش او را دعوا کرد و تُن صدایش را پائین آورد و گفت فعلا خودمان هیچی نمی‌خوریم وقتی مهمان‌ها رفتند اگر غذائی اضافه آمد می‌خوریم بیا این سفره را بگیر برو پهن کن. دخترک به همراه سفره به اتاق پذیرائی برگشت و من تاسف خوردم از اینکه زبان عربی را متوجه می‌شوم و سر سفره بجای غذا غصه‌خوردم و به دست و دل‌بازی‌ آنها با وجود فقر، غبطه..‌. نویسنده: مرضیه‌ رمضان‌قاسم خوب شد مشهدالرضا داریم ما که از خاک کربلا دوریم...🕊 @ramezan_ghasem110
قمر در عقرب آری یا نه/مذهب و علم هر کدام چه می گویند؟ mehrnews.com/xW8hT @javadheidari110
5.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"هجران" قلب داغدار است بسان شمعی بی‌صدا می‌گرید، عجب دنیایی است غم خاتم الانبیا و نگین آفرینش بر دل‌مان می‌نشیند رسالتی داشت برای انسانیت برای انسان ماندن ما و هجرت از خصلت‌های ناپسندی که ما را به کج‌راهه‌هائی می‌کشاند و روز به روز دور می‌شویم از او. انسان که باشی جایگاهی داری بس رفیع، تقرّبی داری به ختم رسل. چقدر غم‌انگیز است کوچ انسانی آزاده و پاسدار بشریت به معنای واقعیش. محفل بر پا می‌کنی اما باز دلت آرام نمی‌گیرد. بغض همه وجودت را می‌گیرد و کاری از دستت برنمی‌آید اشک میهمان چشمانت می‌شود و به یاد لبخند صدیقه طاهره -سلام‌الله‌علیها- که می‌افتی آتش دلت شعله‌ور می‌شود. بغض‌هایت همه آتش زیر خاکسترند. دل باید صبور باشد تا فاطمیه بیاید و دلیل لبخند را در اشک‌هایش جستجو کند. نویسنده: مرضیه رمضان‌قاسم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌••✾❀زنگ‌بیداری 👇❀✾••• https://eitaa.com/joinchat/2786918448C6bafa932ef
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️آیا امام‌حسین نژادپرست بودند؟ چون در روایتی آمده که امام حسین فرموده‌اند:ما از تبار قریش هستیم هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانیان هستند روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از بدترین دشمنان ما بدتر است ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد زنانشان را به کنیزی اعراب به فروش رسانید و مردانشان را به غلامی و بردگی اعراب گماشت«سفینه‌البحار و مدینه‌الاحکام و الاثار ترجمه شیخ عباس قمی،ص۱۶۴» پاســـ🖊ــــخِ استادحیــــــدرے زید عزه 1⃣منظور از اباعبدالله در سندِ روایت امام‌صادق است نه امام‌حسین 2⃣روایت از جهت سندی ضعیف و فاقد اعتبارست زيرا در سند آن عثمان بن جبلة قرار گرفته كه مجهول است و همچنين سلمة بن‌الخطاب در سند آن است،نجاشي متخصص فن رجال،او را در حديث ضعيف می‌داند 3⃣عجم به معنای غیر عرب است،نه ایرانی 4⃣درذیل روایت نقل مرحوم مجلسی از صاحب کتاب مناقب که گزارشی از برخورد خلیفه‌ دوم با ایرانیان را بیان می‌کند و حمایتی که امام علی از آنان داشته‌اند و هیچ ارتباطی با خود روایت ندارد 5⃣خداوند در آیه ۱۳حجرات می‌فرماید 《ان اکرمکم عندالله اتقاکم》این آیه دلالت بر نامعتبربودن این روایت دارد 6⃣درسیره‌ اهل‌بیت احترام به تمام اقوام و گروه‌ها مشهوداست و تعداد زیادی از یاران خاص معصومین از غیر اعراب بوده‌اند ♻️نتیجه‌اینکه ✳️روایت غیرقابل اعتماد است ✳️شبهه‌افکن به مباحث دینی بی‌اطلاع بوده ✳️شبهه‌افکن قصد ایجاد سوءظن نسبت به اسلام داشته در حالیکه《يريدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَالله...》صف/۸ @javadheidari110 🚩🏴🚩🏴🚩 @ramezan_ghasem110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5855120351024907613.mp3
13.2M
🔉 فخر‌الذاکرین یا رسول‌الله این کشته‌ی فتاده به هامون حسین‌توست این صید دست و پا زده در خون حسین توست 🚩زنگ بیداری🚩 https://eitaa.com/joinchat/2786918448C6bafa932ef
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🐈 چِقَدِه قشنگه😊 باشوماما شوما تالا گربه این شکلی اِز نِزیک دیدِیند؟ من که همچین گربه‌ِی تا امروز ندیده بودم. 🌹زنگ بیداری🌹 https://eitaa.com/joinchat/2786918448C6bafa932ef
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
🔗 مروری بر دیدگاه نویسندگان حوزوی ✍️ الهی زارعی نوشت: خدا گوید: تو ای انسان ! بدان آغوش من باز است شروع كن ... یک قدم با تو تمام گامهای مانده اش با من... 🔗 ادامه ... ✍️ علی کردانی نوشت: ای کاش، کاش‌های ما واقعی می‌شد و «یا لیتنا کنا معک» را در شب عاشورا به پایت زمزمه می‌کردیم و اشک‌های ما در آن شبی که بیعت برداشتی برای تو خون می‌چکید. 🔗 ادامه ... ✍️ مرضیه‌رمضان‌قاسم نوشت: شهر اصفهان در آستانه‌‌ هفته‌ دفاع مقدس شاهد عروج شیرمردی بود که سالیان متمادی با مجهز بودن به دو سلاح تقوا و نظم، درس دفاع از آرمان‌های دین مقدس اسلام را به تشنگان دانش آموخت 🔗 متن کامل ... ✍️محمد مهدی احسانی فر در یادداشتی با عنوان «کدام طب؟» نوشت: ‏نگارنده در طول چند سال، دوازده هزار روایت مرتبط با سلامت و درمان روحی و جسمی را از حیث سند و دلالت حدیثی (نه دلالت پزشکی) بررسی کرده است. اما هیچگاه خود را طبیب و حکیم و ... نمی داند؛ چراکه پژوهش رجالی، فقه الحدیثی و اعتبارسنجی روایات، چیزی است و طبابت و پزشکی، چیزی دیگر. 🔗 متن کامل ... ✍️ هاشم جنگجو هم نوشت: 🔻حرّ با همین مقایسه، راه خود را خیلی زود پیدا کرد. فرمود: ....اُخیَّرُ نَفسِی بَینَ الجَنّهِ و النّارِ... خودم را بین بهشت و جهنم میبینم و به خدا قسم من هرگز چیزی را بر بهشت ترجیح نمیدهم اگر چه تکه تکه و سوزانده شوم. 🔗 متن کامل ... ✍️محمدجواد محمودی درباره نسبت کرونا و آخرالزمان نوشت: فضای آخرالزمان پر از ویروسه که اگه یه لحظه کنی و حواست به ماسک اندیشه‌ات نباشه... 🔗 متن کامل ... @HOWZAVIAN 📌پ.ن: آثار خود را در تحریریه مدادالفضلاء به اشتراک بگذارید؛ نویسندگان غیر حوزوی هم می توانند برای ستونِ بنویسند.