هدایت شده از أَشــک ِمـآه؛
شب ِهشتم...
[اون دنیا، وقتی میگی: بخاطر جوونیم گناه کردم؛
حضرت قاسم و حضرت علی اکبر رو میارن و میگن: مگه اینا جوون نبودن؟ مگه اینا نمیتونستن جوونی کنن؟! خونِت از اینها رنگین تر بود؟! ...]
حضرت علی اکبر! شهزادهٔ کربلا!
ما هم مثل خودت جوونیم؛ ولی ما خییلی گناه کردیم..
میشه کمکمون کنی جوونیمون مثل شما بگذره؟!
ما رو از شرّ ِخودمون رها کن
نشون بده اصل عالَم کجاست و چجوریه
ما خیلی ضعیفیم آقا! تو دستمون رو بگیر و برسون به حقیقت ِدنیا...
"التماس دعا از هرکی متن رو میخونه"
https://eitaa.com/randooom/16725
هرکی یه گوشه از هیئته💔رفقا التماس دعا.
-
ما که تازه برگشتیم..
التماس دعا بچه ها
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
اوه اوه پسر من الان یادم افتاد میگفتن شیعه محرم امسال رو نمیبینه
کی فکرشو میکرد پرچم امام حسین رو ببریم امریکا؟😂😂😂
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
337.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سه تن از شهدای کربلا را بدرقه نکردند چرا که...
@sebastin🇮🇷
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
زندگی اینجوری شده که 2_3 ساعت بهت خوش میگذره بعد یهو ته دلت خالی میشه و یک دلشوره عجیبی میاد سراغت
@sebastin🇮🇷
یه دنیای رندوم؛☫🏴
https://eitaa.com/randooom/16707 هیئت خودتون کجاس؟ - تهران خصوصیه
چقدر از هیات های خصوصی بدم میاد
یعنی چی آخه هیات برای اینه که جذب بشن
-
خجسته، منظورم از خصوصی اینه که هیئت معروفی نیست.
واگرنه همسایه ها میان هیئت اکثرا.
ضمنا از چیزی که روضه اباعبدالله داخلش برگزار میشه و اسم اباعبدالله توش برده میشه بدت میاد؟
خیلی کم پیام میذاری جدیدا زکی😕
-
محرمه اخه..
فعالیتی نمیتونم بکنم که.
بعد جدیدا خیلی سرم شلوغه وقت نمیکنم اصلا بیام تو گوشی.
یه دنیای رندوم؛☫🏴
چقدر از هیات های خصوصی بدم میاد یعنی چی آخه هیات برای اینه که جذب بشن - خجسته، منظورم از خصوصی ای
مداح هیات کیه ؟
-
خدایا منو صبر بدههه
میگم هیئت معروفی نیست یعنی مداحشم معروف نیست دیگه🤦🏻♀