روابط عمومی ارتش:
🔹بر اساس ابلاغیه ریاست حقوقی و امور مجلس نیروهای مسلح و متعاقباً نامه فرمانده نیروی هوایی ارتش به مراجع مرتبط در سرخرود استان مازندران، صراحتاً تصریح شده است «هرگونه خلع ید و رهاسازی اراضی و اماکن تحت اختیار نیروهای مسلح مستلزم رعایت تشریفات خاص قانونی و کسب مجوز از سلسله مراتب سازمانی نیروهای مسلح است»
🔹بدنبال صدور حکم مبنی بر تحویل گیری بخشی از زمین توسط افراد مدعی، پس از مراجعه مأموران جهت اجرای حکم خلع ید از قسمتی از اراضی نیروهای مسلح و پس از تنظیم صورتجلسه توسط ضابطین قضایی و ترک محل اجرای حکم، متأسفانه یکی از مدعیان مالکیت، روند اعتراضی خود را بهصورت غیر قانونی ادامه داده و با تحریک تعدادی از کارگران خود، موجب دامن زدن به ناآرامی و در نهایت هجوم بهسمت پادگان نظامی شد.
🔹مسئولان و کارکنان پادگان در تلاش بودند تا در آرامش و با مذاکره مسالمت آمیز مهاجمان را آرام کنند، لیکن بدنبال تشدید التهابها و پس از تعرض به منطقه نظامی، تعدادی اقدام به درگیریهای نزدیک با عناصر تأمین حفاظت فیزیکی نمودند.
🔹کارکنان و سربازان برای ممانعت از ادامه این تعرض به پادگان با وجود تجهیزات حساس هوایی و جلوگیری از خلع سلاح و احتمال تسخیر پادگان، اقدام به شلیک هوایی هشدار کردند که با توجه به وجود زمینهای غیر همسطح، متأسفانه بر حسب اتفاق دو تن از افراد حاضر در صحنه درگیری بر اثر اصابت گلوله فوت کردند.
🔹نیروی هوایی ضمن تسلیت مجدد به خانوادههای داغدار این درگیری، این موضوع را از مبادی قانونی ذیصلاح پیگیری و اعلام میدارد؛لیکن ضمن بررسی دقیق علل و عوامل حادثه، محرکان و مقصران این حادثه را از طریق مراجع قانونی مورد پیگرد قرار میدهد.
fna.ir/dbe8uf
@ranginkamaneshgh
🚩 هزاران کشمیری با شکستن حکومت نظامی به خیابانها آمده و علیه دولت هند شعار سر دادند
🔹مردم کشمیر اشغالی که هفت روز در حبس خانگی اجباری قرار داشتند امروز حکومت نظامی را شکستند.
🔹هفتصد هزار نظامی هندی مستقر در منطقه نیز نتوانستند مانع خشم مردم کشمیر شوند و هزاران کشمیری علیه سیاستهای دولت هند شعار دادند.
🔹مردم کشمیر خواستار بازگشت حالت خودمختاری منطقه شده و تصمیم جدید دولت هند در خصوص این منطقه اشغالی را رد کردند.
🔹این تظاهرات گسترده در حالی صورت میگیرد که دولت هند برای سرپوش گذاشتن بر حبس خانگی مردم، نه تنها سرویس اینترنت بلکه سیگنال تلفن و حتی تلویزیون را نیز در منطقه قطع کرده است.
🔹طبق اعلام منابع میدانی تظاهرات اولیه پس از اقامه نماز جمعه و از روز گذشته آغاز شد ولی اینک سراسر کشمیر اشغالی تبدیل به میدان اعتراض علیه دولت هند شده است.
🔹نظامیان هندی تلاش کردند با شلیک گاز اشک آور و استفاده از تفنگهای ساچمهای مردم معترض را متفرق کنند ولی تاکنون موفق به سرکوب معترضین نشدهاند.
https://tn.ai/2073251
@ranginkamaneshgh
4_6037186561617953533.pdf
1.82M
📝متن و ترجمه روان دعای روز عرفه امام حسین (ع)
@ranginkamaneshgh
در دنیاى امروز همه جا سخن از اکثریت ها است، و امروزه بسیارى از مسائل سرنوشتساز بشر، بر محور راى اکثریت دور مى زند، معیار چیست؟ از نظر دین مبین اسلام اکثریت از آن جهت که اکثریت است، معیار قرار نمی گیرد و ارزشی ندارد. رای و نظر اکثریت را نه می توان به طور مطلق پذیرفت و نه می توان به طور مطلق رد نمود، بلکه اسلام دین معیارها و ضوابط راستین است و معیار در پذیرش هر امری، حق بودن است. اما اینکه حق چیست و باطل کدام است با توجه به تعاریف گوناگونی که از دو مفهوم متضاد حق و باطل ارائه شده، جای تامل دارد. از دیدگاه اسلام حق مطلق، ذات مقدس خداوند است. بر همین اساس، معیار حقانیت هر امری به ارتباط یا عدم ارتباط آن به حق مطلق بستگی دارد. دین خداوند و به تبع آن، کتاب دین، قرآن نیز حق است. در نتیجه آنچه با پیام های قرآنی و موازین دینی مطابقت نداشته باشد، باطل خواهد بود. از نظر اسلام حکومت از آن خداست و قوانین باید قانون الهی باشد و فقط اصول و احکام دینی و الهی می تواند در جامعه جنبه عملی و اجرایی داشته باشد، از این رو کسی حق حکومت را داراست که عالم و آگاه به احکام و قوانین الهی باشد و بر اجرای آنها نظارت و کنترل داشته باشد. از این رو رای و انتخاب اکثریت باید تحت نظر قانون الهی و اصل الهیات باشد. قال على (ع): «اَیُّهَا النّاسُ لا تَسْتَوْحِشُوا فى طَریقِ الْهُدى لِقِلَّهِ اَهْلِهِ»؛ «اى مردم! در طریق هدایت از کمى طرفداران آن وحشت نکنید.» (نهج البلاغه، خطبه 201).
شرح و تفسیر
یکى از آفت هاى عقل انسان، تسلیم شدن در برابر اکثریت کمّى جامعه است که از آن در آیات قرآن و روایات معصومان (علیهم السلام) نهى شده بلکه در برخى از این آیات، به مدح اقلیت و مذمت اکثریت پرداخته شده است مثلا در آیه شریفه 116 سوره انعام مىخوانیم: «وَ اِنْ تُطِعْ اَکْثَرَ مَنْ فِى الاَْرْضِ یُضِلُّوکَ عَنْ سَبیلِ اللهِ»؛ «اگر از بیشتر کسانى که در روى زمین هستند اطاعت کنى، تو را از راه خدا گمراه مى کنند» علاوه بر این، در بیش از ده آیه اکثریت به جهالت، و در 5 آیه به ناسپاسى، و در 4 آیه به فقدان ایمان، توصیف شده است. مساله اکثریت در دنیاى امروز، راه چاره بیچارگى است! زیرا معیارى براى اکثریت کیفى در جوامع غیر دینى وجود ندارد و همه مدعى هستند که بهترین هستند. بنابراین براى حفظ نظام جامعه ناچارند طبق نظر اکثریت عمل کنند هر چند به مقتضاى آن، یک عالم دانشمند و مدیر و مدبّر یک راى، و یک فرد بى سواد ناآگاه هم یک راى داشته باشد! بنابراین آیات مزبور و مانند آن ناظر به یک جامعه سالم و صالح نیست.حال با توجه به آنچه از آیات و روایات استفاده مى شود که اکثریت مذمتشده، و از سوى دیگر در دنیاى امروز همه جا سخن از اکثریت ها است و امروزه بسیارى از مسائل سرنوشت ساز بشر، بر محور راى اکثریت دور مى زند، معیار چیست؟ پاسخ این است که جوامع بشرى متفاوت است، اگر در جامعهاى صالحان متولیان امور آن باشند، بدون شک تبعیت از اکثریت تقوى و صلاح است، ولى اگر هواپرستان متولیان امور جامعه اى بودند، هیچ گاه اسلام تبعیت از اکثریت هواپرست را سفارش و توصیه نمى کند زیرا با منطق و عقل سازگار نیست. به تعبیر دیگر اسلام تابع اکثریت کیفى است، نه اکثریت کمّى! به همین جهت خداوند متعال در آیه شریفه هفتم سوره هود و دوم سوره ملک مى فرماید: «لِیَبْلُوَکُمْ اَیُّکُمْ اَحْسَنُ عَمَلا» و نفرمود: «اَکْثَرُ عَمَلا» چون اکثریت کیفى مهم است، نه اکثریت کمّى!
پیام این حدیث
ما نباید در زندگى اخلاقى خویش تابع اکثریتها باشیم، هر چند مجبوریم در زندگى سیاسى تابع باشیم. بنابراین اگر اکثریت مردم روى زمین مال حرام مى خورند و پرهیز نمى کنند، ما نباید به رنگ جماعت اکثریت درآییم. اگر اکثریت مردم به هنگام به خطر افتادن منافع خویش دروغ مى گویند، ما نباید از صف راستگویان، به بهانه در اقلیت بودن آنها، خارج شویم و از کمى تعداد و نفرات صادقین بترسیم و در صف دروغگویان درآییم. انسان مؤمن در مسائل اخلاقى باید مستقل باشد، یعنى اگر تمام مردم روى زمین (فرضا) آلوده شراب شدند او نباید از تنهاییاش در این مسیر به خود هراس راه دهد و از منطق رسواى «خواهى نشوى رسوا همرنگ جماعت شو!» پیروى کند. یا بگوید: «چه کسى راست مى گوید که ما راست بگوییم؟» و مانند اینها زیرا بدون شک فرداى قیامت این بهانه ها پذیرفته نیست. زمانى انسان صالح مى شود و در مسیر سلوک الى ا... قرار مى گیرد، که نگاه نکند دیگران چه مى گویند، بلکه بنگرد خداوند چه مى گوید. پروردگارا ما را همواره در طریق حق بدار و وحشت تنهایى در راه حق را از ما زائل کن.
@ranginkamaneshgh
#آیات_موضوعی ، #روابط_فردی_و_اجتماعی_مومن
✨مُحَمَّدٌ رَسُولُ اَللّٰهِ وَ اَلَّذِينَ مَعَهُ أَشِدّٰاءُ عَلَى اَلْكُفّٰارِ رُحَمٰاءُ بَيْنَهُمْ تَرٰاهُمْ رُكَّعاً سُجَّداً يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِنَ اَللّٰهِ وَ رِضْوٰاناً سِيمٰاهُمْ فِي وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ اَلسُّجُودِ ذٰلِكَ مَثَلُهُمْ فِي اَلتَّوْرٰاةِ وَ مَثَلُهُمْ فِي اَلْإِنْجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوىٰ عَلىٰ سُوقِهِ يُعْجِبُ اَلزُّرّٰاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ اَلْكُفّٰارَ وَعَدَ اَللّٰهُ اَلَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ مِنْهُمْ مَغْفِرَةً وَ أَجْراً عَظِيماً﴿ #فتح ۲۹﴾
محمد(ص) پیامبر خداست؛ و کسانى که با اویند، بر کافران، سختگیر[و] با همدیگر مهربانند. آنان را در رکوع و سجود مى بینى. فضل و خشنودى خدا را خواستارند. علامت [مشخصهء] آنان بر اثر سجود در چهره هایشان است. این صفت ایشان است در تورات، و مثل آنها در انجیل چون کشته اى است که جوانهء خود برآورد و آن را مایه دهد تا ستبر شود و بر ساقه هاى خود بایستد و دهقانان را به شگفت آورد، تا از[انبوهى ] آنان [خدا] کافران را به خشم دراندازد. خدا به کسانى از آنان که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده اند، آمرزش و پاداش بزرگى وعده داده است.✨
💠در این آیه،شیوه ارتباطات یک مومن ترسیم شده است:
رابطه با بیگانگان 《اشداء》
با خودی ها 《رحماء》
با خداوند 《رکّعا سجداً》
با خود 《یبتغون》
( #دقایقی_باقرآن ،استاد #قرائتی )
@ranginkamaneshgh
⚜حکمت ۱۶۶
امام على (ع) فرمود:
انسان را سرزنش نكنند كه چرا حق خود را دير درخواست نمود بلكه سرزنش در آنجاست که آنچه حقش نیست بگیرد.
💠ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعربی
⚜الحکمة ۱۶۶
قال امام علی عليه البته سلام :
لاَ يُعَابُ الْمَرْءُ بِتَأْخِيرِ حَقِّهِ إِنَّمَا يُعَابُ مَنْ أَخَذَ مَا لَيْسَلَهُ.
💠 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانگلیسی
⚜saying 166
Imam Ali ibn Abu Talib (PBUH) said the following:
No blame should be placed on one in delaying taking what belongs to him; blame should be on one who takes what does not belong to him.
@ranginkamaneshgh
📺همراه با فیلمهای سینمایی تلویزیون در عید سعید قربان
🔸فیلم سینمایی «کارآموز»، ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار
🔹فیلم سینمایی «پدینگتون ۱»، ساعت ۱۱ از شبکه نمایش
🔸فیلم سینمایی «نیش زنبور»، ساعت ۱۳ از شبکه نمایش
🔹فیلم سینمایی «بله برون»، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج
🔸انیمیشن سینمایی «کریستوفر رابین»، ساعت ۱۴ از شبکـه کودک
🔹فیلم سینمایی «گزارشگر ویژه»، ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه
🔸فیلم تلویزیونی «شوق هنگام»، ساعت ۱۶ از شبکه یک
🔹فیلم سینمایی «آماتور»، ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه امید
🔸فیلم سینمایی «آغازی دیگر»، ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو
🔹فیلم سینمایی «پدینگتون ۲»، ساعت ۱۹ از شبکه نمایش
🔸فیلم سینمایی «شک معقول»، ساعت ۲۳ از شبکه نمایش
@ranginkamaneshgh
تحریف بزرگ تاریخ
#قسمت4
آنچه از آیه 30 سوره بقره و فراز "انی جاعل فی الارض خلیفه" مشخص گردید این است که آنسان کامل ولی خدا و جانشین او در زمین و مدیر عالم است. با این نگاه فرازهای بلند زیارت جامعه کبیره بهتر درک می شود:
وَ رَضِيَكُمْ خُلَفَاءَ فِي أَرْضِهِ وَحُجَجاً عَلَي بَرِيَّتِهِ وَ أَنْصَاراًلِدِينِهِ
و شما را پسنديد براي جانشيني در زمينش،و دلايل محكمي بر مخلوقاتش، و ياورانيبراي دينش،
بِكُمْ فتحُ اَللَّهَُ و بِكُمْ يَخْتِمُ (اَللَّهُ) وَ بِكُمْيُنَزِّلُ الْغَيْثَ وَ بِكُمْ يُمْسِكُالسَّمَاءَ أَنْ تَقَعَ عَلَي الأَْرْضِإلاَّ بِإِذْنِهِ
با شما خداوند آغاز میکند و با شما ختم مي كند، و به خاطر شما بارانفرو مي ريزد، و تنها براي شما آسمان را ازاينكه بر زمين فرو افتد نگاه مي دارد، مگر بااجازه خودش،
وَ الْحَقُّ مَعَكُمْ وَ فِيكُمْ وَمِنْكُمْ وَ إلَيْكُمْ وَ أَنْتُمْ أَهْلُهُوَ مَعْدِنُهُ وَ مِيرَاثُ النُّبُوَّهِعِنْدَكُمْ
و حق همراه شما و در شما و از شما و بهسوي شماست، و شما اهل حق و سرچشمهآن هستيد و ميراث نبوّت نزد شماست
تدوین:جوادعباسی
@ranginkamaneshgh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 #جهان_مدیا| سَر جُدا
🔺 روایت حاج حسین یکتا از راز داستان تولد شهید همت در كربلا و امانت حضرت زهرا(س) به مادر شهید
@ranginkamaneshgh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | امتحان الهی
🔻 حضرت آیتالله خامنهای:«اگر به حکمت مندرج در عید قربان توجه شود، خیلی از راهها برای ما باز میشود. در عید قربان یک قدردانی بزرگ الهی نهفته است از پیامبر برگزیدهی حضرت حق، حضرت ابراهیم (علیهالسّلام) که آن روز ایثار کرد. بالاتر از ایثار جان، در مواردی ایثار عزیزان است ...
امتحانهائی که ما میشویم، در واقع نقطهی اصلیاش همین است؛ پای یک ایثار و یک گذشت به میان میآید ... امتحان الهی برای این نیست که خدا ما را بشناسد، ببیند ما در چه وزنی، در چه حدی هستیم؛ خود امتحان در حقیقت یک گام است به سوی مقصد... امتحان یعنی عبور از وادی محنت. یک محنتی را، یک شدتی را جلوی پای یک انسانی یا یک ملتی میگذارند؛ عبور از این محنت، امتحان است. اگر توانست عبور کند، به آن منزل مقصود میرسد.» ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
🔺 پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR بهمناسبت عید سعید قربان نماهنگ « امتحان الهی» را منتشر میکند.
📥 سایر کیفیتها:
http://farsi.khamenei.ir/video-cont
@ranginkamaneshgh
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ترفند
ترفندهای خیلی جالب برای برش زدن میوه ها و راحت شدن کارتون
@honarmandankhane
جزئیاتی از سفر هیئت فلسطینی به تهران
پیش از این دیدار، هیئت فلسطینی یک نامه از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به آیتاللهالعظمی خامنهای تحویل دادند که چهار محور داشت. نخست، خطرات «معامله قرن» برای منطقه و راهبرد حماس برای مقابله با آن؛ دوم، تصور حماس از نحوه ایستادگی کشورهای منطقه در برابر این طرح؛ سوم، خوانش حماس از تنش منطقهای و سازوکار مقابله با آن؛ چهارم، تشکر از ایران برای حمایت از جریان مقاومت. پس از اینکه کار عکاسان به پایان رسید و خبرنگاران خارج شدند، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به این جمع اضافه شد. هیئت حماس درباره تغییرات در ساختار نظامی این جنبش و موانع پیش روی آن و سلاح مورد نیاز خود سخن گفت. حضار بر اهمیت اتحاد محور مقاومت تأکید و اعلام کردند، اگر حملهای علیه یکی از طرفهای محور مقاومت انجام شود، دیگر جبهههای مقاومت، به یاری آن خواهند شتافت. یکی از کسانی که در جریان جزئیات این دیدار قرار داشت، اعلام کرد، نکته قابل توجه این بود که حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای تأکید کردند حماس «در قلب جنبش فلسطین قرار دارد و فلسطین نیز در قلب جنبش جهان اسلام». هیئت حماس هم اعلام کرد، این اظهارات سبب شد نقش حماس در ضمن محور مقاومت تثبیت شود.
@ranginkamaneshgh
💐 فواید #نماز اول وقت:
۱- باعث طولانی شدن عمر می شود.
🌸٢- نماز اول وقت باعث نورانی شدن چهره ی انسان می شود.
٣-نماز اول وقت باعث ثروتمند شدن انسان ها و زیاد شدن روزی می شود.
🌸۴- نماز اول وقت باعث برآورده شدن دعا می شود.
٥- نماز اول وقت باعث می شود که انسان تشنه از دنیا نرود.
🌸۶- نماز اول وقت باعث آسان جان دادن می شود.
٧- نماز اول وقت باعث آسان شدن سؤال نکیر و منکر میشود.
🌸٨- نماز اول وقت انسان را بهشتی میکند.
٩- نماز اول وقت باعث شفاعت پیامبر(ص) برای وى مى شود.
🌸۱۰- نماز اول وقت باعث می شود که انسان به مقامات عالیه دست پیدا نماید.
📚منابع:بحارالانوار، ج82، ص204
#حی_علی_الصلاه
#نماز_اول_وقت 📿
@ranginkamaneshgh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ « تاثیر نماز در دوری از فحشا ومنکر...»
🎙️ #امام_خامنه_ای
#حی_علی_الصلاه
#نماز_اول_وقت
@ranginkamaneshgh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #نماهنگ " مولا جان، نیا نیا "
🎙️ حاج میثم #مطیعی
@ranginkamaneshgh
💠 #اصول_یک_حمام_خوب
1⃣✍🏻در حمام ابتدا دست و پا را با اب تماس دهید نه سر را،اگر ابتدا سر را با اب تماس بدهید،باعث سردرد و کاهش حافظه و باعث ریزش مو و سردی بدن می شود.
2⃣✍🏻با استفاده از روایات اول باید دست و پا را با اب تماس داد بعد کمی اب مزمزه کرد بعد تنه را خیس کرد و در اخرین مرحله سر را خیس کرد.
3⃣✍🏻یک دفعه زیر اب داغ رفتن خوب نیست شستشو را باید از اب ولرم شروع کرد و کم کم داغ کرد.
4⃣✍🏻حتما باید در حمام نشسته باشید ایستاده حمام کردن اصلا مطلوب نیست.(با استفاده از روایات و منابع طب سنتی)
5⃣✍🏻سنگ پا زدن در حمام موجب دفع سموم بدن و فواید بیشماری دارد و توصیه شده است.
@ranginkamaneshgh
رنگین کمان عشق
📸 پوستر فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری #نماز با عنوان "نماز و مدرسه" #پیام_رسان_فرهنگ_نماز_باش
باسمه تعالی
“مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان؛ این برترین تضمین برای سلامتی آیندهی جامعه است .”
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
📜فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان
“ نماز و مدرسه ”
موضوعات:
- شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز
- نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز
- نقش اولیاء در رونق نماز مدارس
- راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس
- چگونگی پیوند مدرسه با مسجد
- راهکارهای رونق نماز مدارس
- چگونگی نقش دانش آموزان در رونق نماز مدارس
♦️علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب های زیر ارائه نمایند :
۱ ) ایده ها و تجربیات موفق
۲) علمی و پژوهشی
کتاب و مقاله
۳) آثار ادبی و هنری :
• شعر، رمان ، قصه ، خاطره و سرود
• فیلم نامه ، نمایش نامه ، فیلم کوتاه ، مستند و پویانمایی ، موشن گرافی
• طرح های گرافیگی( عکس ، خط ، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله )
✔شرایط شرکت و پذیرش آثار :
اطلاعات تکمیلی و شرایط عمومی و اختصاصی از طریق پورتال و کانال های اعلام شده در بخش راه های ارتباطی قابل مشاهده می باشد.
✔مهلت شرکت در فراخوان :
تا ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸
✔نحوه ثبت نام و ارسال آثار:
ثبت نام و ارسال از تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ از طریق سایت
www.ejlas28.namaz.ir
توجه: تنها دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کدثبت نام از سامانه صرفا بصورت پستی مورد پذیرش می باشد.
✔زمان اعلام نتایج:
۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸
از طریق سایت های
www.namaz.ir
www.qunoot.net
www.ejlas28.namaz.ir
✔جوایز و هدایا:
به ۱۲۸ نفر برگزیده فراخوان هدایایی به شرح ذیل تقدیم خواهد شد :
۵ تقدیر ویژه : لوح تقدیر، ربع سکه بهار آزادی به همراه انگشتری متبرک مقام معظم رهبری
۱۵ نفر رتبه های اول هر بخش : لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات
۱۵ نفر رتبه های دوم هر بخش : لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
۱۵ نفر رتبه های سوم هر بخش : لوح تقدیر به همراه کارت هدیه نقدی
۷۸ نفر شایسته تقدیر : لوح تقدیر به همراه کمک هزینه خرید محصولات فرهنگی
توجه: به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.
♦️راه های ارتباطی با دبیرخانه اجلاس:
شماره های تماس: ۸۸۹۹۵۸۸۳ – ۸۸۹۹۵۸۷۸ – ۰۲۱
سامانه پیام پیام کوتاه: ۳۰۰۰۸۶۲۸
پایگاه اطلاع رسانی: www.namaz.ir
پایگاه اطلاع رسانی بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز: www.ejlas28.namaz.ir
#پیام_رسان_فرهنگ_نماز_باشیم
@ranginkamaneshgh
May 11