eitaa logo
@rasunorg☀️
1هزار دنبال‌کننده
403 عکس
553 ویدیو
5 فایل
این کانال برای اطلاع از برنامه ها و کلاس های آموزشگاه زبانهای‌خارجی‌ رَسان☀️ℛ𝓪𝓼𝓾𝓃 و ارتباط ما، والدین و زبان آموزان می باشد. دختران_پسران از سال ۱۳۹۶ هشت بهشت غربی مدیریت @Pourkaramrasun 09126871158
مشاهده در ایتا
دانلود
دقت کرده اید که آدم های بیخیال و خوش بین؛ خوشبخت ترند و مسیر زندگی شان به مراتب هموارتر است؟ و بالعکس؛ آدم های بدبین، در هر مسیری که وارد شدند سختی و ناملایمات بیشتری متحمل می شوند و به قولی؛ بخت با آنها یار نیست؟! اما این جریان هیچ ارتباطی با شانس یا بخت و اقبال ندارد ! این همان نیروی تفکر و کلام آدم هاست که همچون بومرنگی از سلول های ذهن و زبانشان رها شده و با نیرویی دوچندان، به سمت خودشان باز می گردد. محال است به سقوط بیندیشی و پرواز کنی، به سکون بیندیشی و عبور کنی، یا دائم از اتفاقات ناگوار سخن بگویی و میزبان معجزه و رویدادهای خوب باشی! کائنات را دیواری فرض کن؛ اگر مشت بزنی، این دستان توست که آسیب می بیند، اما اگر به اصالتِ دیوار،مؤمن شوی و به استحکام آن تکیه کنی؛ امن و آرام خواهی بود. حواست باشد که نیروی خشم و بدبینیِ هر مشتِ رها شده، به وجودِ خودت باز می گردد.
Good Morning 🍂
It’s never too late to start over. If you weren’t happy yesterday, try something different today. Don’t stay stuck. Do better✨ برای از اول شروع کردن هیچ وقت دیر نیست. اگه دیروز خوشحال نبودی، امروز یه چیز متفاوت رو‌ امتحان کن. دست از تلاش نکش. یه کار بهتری بکن
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/3231580323Ca4465cc4ac لینک کانال اصلی آموزشگاه در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Before you give up, think how far you will be next year if you don't quit!! قبل از اينكه بيخيال و تسليم بشى به اين فكر كن كه سال ديگه اين موقع چقدر پيش رفتى، اگر الان جا نزنى!!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ادامه بده، حتی اگر هیچ‌کس حواسش به زانوهای خسته و ابرهای گرفته‌ی آسمان تو نبود. حتی اگر هیچ‌کس نفهمید که چقدر کم‌ آورده‌ای و داری لابلای لبخندهات، چه اندوه عظیمی را حمل می‌کنی. حتی اگر خودت را تنها و آسیب‌پذیر حس می‌کردی و دیگران فقط نگاه می‌کردند. ادامه بده، چون این مسیر توست و در انتها این تویی که طعم رضایت و خوشبختی را می‌چشی و دیگران فقط نگاه می‌کنند.