سلام عزیزان
کلیه کلاسهای ترمهای پاییز، زمستان و بهار دو روز در هفته و در نوبت عصر برگزار میگردد.
⭕️ لطفا تمام زبان آموزانی که در مدارس دو نوبته هستند یا شرایط یا ساعت خاصی برای ترم پاییز دارند، نام و نام خانوادگی، ترم جاری و مدرس کلاس را در پی وی اطلاع بدهید که در برنامه ریزی در حد امکان در نظر گرفته شود.
از همکاری شما متشکرم.
ضمنا برنامه پاییز، آخر شهریور ماه در گروه های کلاسی اعلام میگردد، بعد ازون اعتراض یا اطلاعی پذیرفته نیست.
➖➖➖➖➖➖
📌 https://eitaa.com/rasunorg