❁❁
🍂 #اشڪ_غمٺ بہ ساحل پلڪ ترم نشسٺ
💔سنگ فراق شیشہے قلب مرا شڪسٺ
🍂امن یجیب خواندن من بےنتیجہ ماند
💔 #زهرا_یتیم گشٺ و پدر بےخدیجہ ماند
#وفات_حضرت_خدیجه(س)🥀
#تسلیت_باد. 🏴🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 #بازنشر/ با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، #کشف_حجاب در ملأ عام، در جامعه و حکومت اسلامی، حرام شرعیست که باید با آن قاطعانه برخورد شود.
┏━━🍃🌻🍂━━┓
☀️@jazabtarin☀️
┗━━🍂🌻🍃━━┛
.
♻️ آمر به معروف و ناهی از منکر، وقتی منکر میبینه باید آتیش بگیره و بسوزه ولی مثل #عود نه مثل #چوب. چوب که آتیش میگیره، میسوزه ولی همه جا دودی میشه، نفسا میگیره، چشما میسوزه اما عود که آتیش میگیره، همه جا خوش عطر و بو میشه...
وقتی منکر دیدی، با #عصبانیت و بددهنی، مثل چوب میشی ولی با #دلسوزی مثل عود
اگر آن فردی که سطل ماست را روی سر دو بیحجاب خالی کرد، واقعا با نیت و هدف امر به معروف و نهی از منکر این کار را کرده باشد (که البته مشخص نیست) کارش از جنس سوختن چوب است نه سوختن عود.
🌺هرکس که بیشتر برای خدا کار کرد، بیشتر باید فحش بشنود ما باید برای فحش شنیدن ساخته بشویم. برای تحمّل تهمت و افترا و دروغ، چون ما اگر تحمّل نکنیم باید میدان را خالی کنیم.
🌱 #شهید_ابراهیم_همت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی زیباست🌹🌹☘🌺
خیلی عالی یک خلاقیت دینی👆👆
🌹شرایط محیطی ایمان حضرت خدیجه سلام الله علیها
♦️امام خمینی قدس سره الشریف: پیغمبر اکرم ـ صلی الله علیه وآله و سلم ـ از اول که قیام کرد، تنها ـ تنهاـ قیام کرد و دعوت کرد مردم را. قومش را دعوت کرد به حقْ تعالی و به توحید و هیچ کس همراهش نبود. تنهایی قیام کرد اول هم. مثلاً زنش که در منزل بود ـ حضرت خدیجه ـ به او ایمان آورد، و حضرت امیر که بچه ای بود آن وقت ایمان آورد؛ و بعد کم کم در مدینه.
♦️در مکه هم که بودند ـ در سیزده سال ـ نشد یک کاری انجام بدهند، برای اینکه مکّیها همه مقتدر و چیزدار بودند و میدیدند که اگر این رشد بکند با منافعشان مخالف است.
♦️تا در مکه بودند ـ تقریباً ـ می شود گفت تنها بودند. یکی ـ دو تا، چند نفر مختصری به ایشان گرویدند و اینها. فعالیت هم در مکه جز اینکه دعوت می کردند و دعوت زیرزمینی ـ به اصطلاح ـ میکردند چیزی نبود؛ تا وقتی که مقتضیات جور شد و رفتند به مدینه؛ آن وقت از مدینه شروع کردند و در مقابل قدرتهای بزرگ.(28آبان1357 - صحیفه امام ج5 ص36)