eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 و در واقعهء و عکس العمل آنان به انتساب علی علیه السلام و نزول آیات در مذمت آنان از ⭕️ بن یمان ، صاحب سِر رسول خدا صلی الله علیه و آله نیز از راویان شأن نزول آیه تبلیغ در واقعه غدیر است، در « شواهد التنزیل » می خوانیم: ✅فُرَاتٌ قَالَ: حَدَّثَنِي إِسْحَاقُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْقَاسِمِ بْنِ صَالِحِ بْنِ خَالِدٍ الْهَاشِمِيُّ حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ الرَّازِيُّ مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ بْنِ يَعْقُوبَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ بْنِ نَبْهَانَ بْنِ عَاصِمِ بْنِ زَيْدِ بْنِ طَرِيفٍ مَوْلَى عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ «2» حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى الدَّامَغَانِيُّ حَدَّثَنَا سَلَمَةُ بْنُ الْفَضْلِ، عَنْ أَبِي مَرْيَمَ، عَنْ يُونُسَ بْنِ حَسَّانَ، عَنْ عَطِيَّةَ عَنْ حُذَيْفَةَ بْنِ الْيَمَانِ قَالَ: كُنْتُ وَ اللَّهِ جَالِساً بَيْنَ يَدَيْ رَسُولِ اللَّهِ ص [وَ] قَدْ نَزَلَ بِنَا غَدِيرَ خُمٍّ، وَ قَدْ غَصَّ الْمَجْلِسُ بِالْمِهَاجِرِينَ وَ الْأَنْصَارِ، فَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ ص عَلَى قَدَمَيْهِ- فَقَالَ: يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّ اللَّهَ أَمَرَنِي بِأَمْرٍ- فَقَالَ: يا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ ثُمَّ نَادَى عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ فَأَقَامَهُ عَنْ يَمِينِهِ- ثُمَ‏ قَالَ: يَا أَيُّهَا النَّاسُ- أَ لَمْ تَعْلَمُوا أَنِّي أَوْلَى مِنْكُمْ بِأَنْفُسِكُمْ قَالُوا: اللَّهُمَّ بَلَى. قَالَ: مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَعَلِيٌّ مَوْلَاهُ- اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ، وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ، وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ. فَقَالَ حُذَيْفَةُ: فَوَ اللَّهِ لَقَدْ رَأَيْتُ مُعَاوِيَةَ قَامَ- وَ تَمَطَّى وَ خَرَجَ مُغْضَباً وَاضِعٌ يَمِينَهُ عَلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ قَيْسٍ الْأَشْعَرِيِّ وَ يَسَارَهُ عَلَى الْمُغِيرَةِ بْنِ شُعْبَةَ ثُمَّ قَامَ يَمْشِي مُتَمَطِّياً وَ هُوَ يَقُولُ: لَا نُصَدِّقُ مُحَمَّداً عَلَى مَقَالَتِهِ وَ لَا نُقِرُّ لِعَلِيٍّ بِوَلَايَتِهِ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى: فَلا صَدَّقَ وَ لا صَلَّى- وَ لكِنْ كَذَّبَ وَ تَوَلَّى، ثُمَّ ذَهَبَ إِلى‏ أَهْلِهِ يَتَمَطَّى فَهَمَّ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ ص أَنْ يَرُدَّهُ فَيَقْتُلَهُ- فَقَالَ: لَهُ جَبْرَئِيلُ: لا تُحَرِّكْ بِهِ لِسانَكَ لِتَعْجَلَ بِهِ. فَسَكَتَ عَنْهُ. 📚 شواهد التنزيل لقواعد التفضيل، ج‏2، ص: 391 ⭕️حذيفة بن يمان گفت: 🔰 به خدا سوگند پيش روى پيامبر خدا نشسته بودم هنگامى كه ما را در غدير خم پياده كرد و مجلس از و پر بود، پيامبر خدا بر روى پاى خود ايستاد و گفت: اى مردم خداوند به من فرمانى داده و گفته: «يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليك من ربك اى پيامبر آنچه از جانب پروردگارت به تو رسيده است برسان» سپس علىّ بن ابى طالب (ع) را خواند و در طرف راست خود قرار داد، سپس گفت: اى مردم آيا نمی‌دانيد كه من به شما از خودتان هستم؟ گفتند:آرى. 🔰👈گفت: كس_كه_من_مولاى_او_هستم_على_مولاى_اوست ، خدايا هر كس را كه او را بدارد دوست بدار و هر كس را كه او را دشمن بدارد بدار و هر كس را كه به او دشمنى كند دشمن باش و هر كس را كه به او يارى كند، يارى كن و هر كس را كه او را خوار سازد، خوار كن. 🔰👈حذيفه می‌گويد: به خدا سوگند كه ديدم برخاست و خود را گرفت و در حال دست راست خود را بر عبد اللّه بن قيس اشعرى و دست چپ خود را بر م بن شعبه گذاشت و از روى تكبر گام برداشت در حالى كه می‌گفت: ما سخن محمد را تصديق نمی‌كنيم و به اقرار نمی‌كنيم. 🔥پس خدا اين را نازل كرد: 📖 «فلا صدق و لا صلى و لكن كذب و تولى ثم ذهب الى اهله يتمطى» ☑️ پيامبر خواست كه او را برگرداند و بكشد ولى جبرئيل به او گفت: زبان خود را به آن حركت مده تا به آن شتاب كنى. پس پيامبر از آن ساكت شد. 👈⭕️ همین اعتراض لعنت الله علیها مشخص کننده معنای و تایید دیدگاه شیعه مبنی بر انتساب امیرالمومنین علی علیه السلام در واقعه غدیر به مقام اولی به نفس بودن و سرپرستی و بالاتبع، خلافت و جانشینی است. روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 روز و دعا برای ⭕️أمیرالمؤمنین صلوات‌الله‌علیه فرمودند: 🔰 نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد در روز ۲۵ماه ذی‌القعده روز بوده است و هرکس این روز را روزه بدارد و شب آن را به عبادت بپردازد، به پاداش عبادت صد‌ساله رسیده است.. ⭕️ ؛ روزِ دعا برای امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ➖در فراز پایانی دحوالارض این چنین به پیشگاه خداوند متعال عرضه می‌داریم: ✅ «اَللَّهُمَّ دَاحِيَ الْكَعْبَةِ وَ ... اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِ وَ عَلَى جَمِيعِ آبَائِهِ وَ اجْعَلْنَا مِنْ صَحْبِهِ وَ أُسْرَتِهِ‏ وَ ابْعَثْنَا فِي كَرَّتِهِ حَتَّى نَكُونَ فِي زَمَانِهِ مِنْ أَعْوَانِهِ‏ اللَّهُمَّ أَدْرِكْ بِنَا قِيَامَهُ وَ أَشْهِدْنَا أَيَّامَهُ.. 🔰 خدايا بر او و بر پدران پاکش درود فرست و ما را از اصحاب و سپاهیانش قرار ده و در رجعتش ما را برانگيز تا اینكه در زمان دولت او، از ياورانش باشيم؛ خدایا درک قیامش را روزی‌مان کن و در دوران ظهورش ما را حاضر فرما و درود بر او فرست و سلامش را هم به ما برسان؛ که سلام و رحمت و برکات خدا بر او باد.. 📚اقبال الاعمال، ج۱، ص۳۱۲ 📚زادالمعاد، ص۱۵۹ روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 فضیلت زمين مقدس نسبت به (روز دحوالارض) ✅ حَدَّثَنِي أَبُو الْعَبَّاسِ الْكُوفِيُّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي الْخَطَّابِ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْعُصْفُرِيِّ عَنْ عَمْرِو بْنِ ثَابِتٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ: خَلَقَ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى أَرْضَ كَرْبَلَاءَ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَ الْكَعْبَةَ بِأَرْبَعَةٍ وَ عِشْرِينَ أَلْفَ عَامٍ وَ قَدَّسَهَا وَ بَارَكَ عَلَيْهَا فَمَا زَالَتْ قَبْلَ خَلْقِ اللَّهِ الْخَلْقَ مُقَدَّسَةً مُبَارَكَةً وَ لَا تَزَالُ كَذَلِكَ حَتَّى يَجْعَلَهَا اللَّهُ أَفْضَلَ أَرْضٍ فِي الْجَنَّةِ وَ أَفْضَلَ مَنْزِلٍ وَ مَسْكَنٍ يُسْكِنُ اللَّهُ فِيهِ أَوْلِيَاءَهُ فِي الْجَنَّةِ. 🔰 خداوند تبارك و تعالى بيست و چهار هزار سال پيش از خلقت كعبه زمين كربلاء را آفريد و آن را مقدس و مبارك قرار داد و پيوسته قبل از خلقت مخلوقات مقدس و مبارك بود تا آن را برترين زمين در بهشت نمود و برترين منزل و مسكنى قرارش داد كه اولياء و دوستانش در بهشت در آن سكنا مى‌گزينند. 📚نام کتاب : كامل الزيارات - ط دار المرتضوية نویسنده : ابن قولويه القمي جلد : 1  صفحه : 268 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 یا ، کدامیک بنظر شما آمیزتر است؟ ✅کافی است به دستور این دو کتاب نسبت به نگاهی بیندازیم، در این صورت پاسخ سوال محرز خواهد بود. 📚قرآن کریم سوره الممتحنه (60) آیه 8 می فرماید که: 🔰 حتی با دشمنان تان که با شما پیکار نکرده و از دیارتان بیرون نرانده اند 👈 پیشه کنید و از به آنها نهی نشده اید.👉 📚کتاب مقدس در خرج 22 : 20 می نویسد که: 🔰 اگر کسی برای غیر از یهوه قربانی کند 👈باید شود.👉 ✅برمبنای کتاب مقدس بیش از یک میلیارد هندو، سیک و بت پرست محکوم به هستند. اما برمبنای قرآن کریم نه تنها نباید با آنها به خصومت برخاست بلکه حتی به آنها و در حق آنها نیز توصیه شده است. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 حضور در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و اجرای مراسم 😳😱 ⭕️ میشه بفرمایید جماعت کافر در حرم مطهری رضوی چه غلطی میکنند که وجودشان موجب حرم مطهر است!!؟ 🔗 البته وقتی جریان های مثل های لاله زاری و امثال صوفی در مشهد به گمراهی مردم می پردازند باید منتظر احداث در مشهد باشیم. ✅به سند صحيح از بزنطى و اسماعيل بن بزيع از حضرت روايت كرده اند كه فرمود : ✅من ذكر عنده الصوفيه و لم ينكرهم بلسانه و قلبه فليس منا و من انكرهم فكانما جاهد الكفار بين يدى رسول اللّه» 🔰هر كس در نزد او از صوفيه ذكرى بشود، و به زبان و دل انكار ايشان ننمايد؛ چنين كسى از ما نيست و هر كس «صوفيه» را انكار كند مانند آن كسى است كه در راه خدا و در حضور رسول خدا جهاد كرده باشد . 📚حديقة الشيعه، مقدس اردبیلی ، ص 747 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 از بودن (1) ✅حدّثنی محمّد بن موسی بن المتوکّل [باسناد یرفعه عن مالک بن الجهنی، عن أبی عبداللَّه علیه السلام قال: یا مالک أ ما ترضون أن تقیموا الصلاة و تودّوا الزکاة و تکفّوا أیدیکم وتدخلوا الجنّة؟ ثمّ قال: یا مالک انّه لیس من قوم ائتمّوا بامام فی دار الدنیا الاّ جاء یوم القیامة یلعنهم و یلعنونه، الاّ أنتم و من کان بمثل حالکم، ثمّ قال: یا مالک من مات منکم علی هذا الأمر شهید بمنزلة الضارب بسیفه فی سبیل اللَّه. قال: و قال مالک: بینما أنا عنده ذات یوم جالس و أنا احدّث نفسی بشی ء من فضلهم، فقال لی: أنتم و اللَّه شیعتنا لا تظنّ أنّک مفرط فی أمرنا. یا مالک انّه لایقدر علی صفة اللَّه أحد، فکما لا یقدر علی صفة اللَّه فکذلک لا یقدر علی صفة الرسول صلی الله علیه وآله و کما لا یقدر علی صفة الرسول فکذلک لا یقدر علی صفتنا و کذلک لا یقدر علی صفة المومن. یا مالک إنّ المومن لیلقی أخاه فیصافحه فلا یزال اللَّه ینظر الیهما و الذنوب تتحاتّ عن وجوههما حتّی یتفرّقا و انّه لا یقدر علی صفة من هو هکذا. و قال: إنّ أبی علیه السلام کان یقول: لن تطعم النار من یصف هذا الأمر. 🔰مالک جُهَنی گفت: امام صادق علیه السلام فرمود: ای مالک! آیا نمی خواهید که نماز بخوانید و زکات بدهید و دست به حرام دراز نکنید و در عوض به بهشت بروید؟ ای مالک! هر گروهی که از رهبری در دنیا پیروی کنند، روز قیامت، رهبر و پیرو هر دو یکدیگر را لعن می‌کنند، جز شماها یا هر کس که مانند شما باشد. ای مالک! کسی از شما که بر دوستی ما بمیرد، شهید است و مانند کسی است که در راه خدا جنگیده است. مالک گفت: روزی نزد آن حضرت بودم و با خود حدیثی از فضایل آنها می‌گفتم، که به من فرمود: به خدا قسم! شما شیعیان گمان نکنید که درباره ما افراط کردید. ای مالک! کسی نمی تواند خداوند را آنطور که شایسته است، ستایش کند و همان طور که نمی تواند خدا را توصیف کند، از وصف کردن رسول خدا صلی الله علیه وآله هم عاجز و ناتوان است و به همین صورت، ما را هم نمی تواند، توصیف کند و همچنین از تعریف مؤمن نیز درمانده و عاجز است. ای مالک! مؤمن با برادر مؤمن خود برخورد می‌کند و مصافحه می‌نماید، در همان هنگام خداوند به آنها نظر می‌کند و گناهانشان را می‌ریزد، تا هنگامی که از یکدیگر جدا شوند. کسی توانایی ندارد چنین افرادی را آن طور که باید و شاید ستایش کند. پدرم می‌فرمود: آتش، کسی را که این امر را توصیف کند نمی سوزاند. 📚 عنه البحار: ۷/۱۸۰ ح ۲۱ (قطعة) و ج ۶۸/۶۸ ح ۱۲۴ عن صفات الشیعة 📚الکافی: ۸/۱۴۶ ح ۱۲۲ 📚 تنبیة الخواطر: ۲/۱۴۶ 📚العوالم: ۴۲/۲۰۸ ح ۵ و ص ۴۷۶ ح ۱. 📚فضایل شیعه - شیخ صدوق ره - ص۷۵-۷۷ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🔴 سلام الله علیه از زبان (1) ⭕️ از علما اهلسنت با ذکر سند خود از و او از و او از نقل می کند که از " صلوات الله علیه و آله " شنیدم که فرمود : ✅ان الله تعالی خلق من نور وجه علی بن ابی طالب ملائکه یسبحون و یقدسون و یکتبون ثواب ذلک لمحبیه و محبی ولده 🔰همانا خداوند از نور چهره فرشتگانی آفرید که او را تسبیح کنند و تقدیس نمایند و ثواب آن را برای دوستان علی و دوستان فرزندش می نویسند . 📚 مقتل خوارزمی ص۹۷ ➖ شبیه همین حدیث را در کتاب دیگر خود نیز ذکر می نماید ( مناقب خوارزمی ص۲۳۶) ❤️الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین " سلام الله علیه " و لعنت الله علی اعدائه❤️ روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑تصویر واقعی و تخیلی کوروش 🛑 ویژگی مهم کوروش ⭕️جان John W.I. Lee از اساتید معروف در حوزه در مورد بیان می کند : ✅if you look at what Cyrus actually says in the Cyrus Cylinder, there’s no declaration of human rights, period 🔰اگر به آنچه کوروش در واقع در استوانه کوروش می گوید نگاه کنید، هیچ اعلامیه حقوق بشر وجود ندارد. ✅You’ll find some fake translations of the Cylinder that talk about how he established a minimum wage, how he abolished slavery.” 🔰شما ترجمه های جعلی استوانه (کوروش) را خواهید یافت که در مورد چگونگی تعیین حداقل دستمزد و نحوه لغو برده داری صحبت می کند. ✅the Cylinder is at odds with Babylonian documents as well. “We have a number of contemporary documents, the Babylonian Chronicles, which talk about the entry of Cyrus into Babylon,” he notes. “There are some important divergences. For example, the Cylinder says his troops entered Babylon peacefully, but one of the Chronicles tells us there was a battle north of the city, so there was fighting. The image you’re getting from the Cylinder is a scrubbed-clean image of what Cyrus is. Here is the best way to think about it. It’s 539 BC. You’re Cyrus and you have a small army. You’re king of a very upstart kingdom. Anshan is not a big player in the world of the first millennium BC. All of a sudden you have conquered the biggest, greatest city in the world: Babylon, the navel of the universe.” 🔰 استوانه با اسناد بابلی در تضاد است.ما تعدادی سند معاصر داریم، رویدادنامه های بابلی، که در مورد ورود کوروش به بابل صحبت می کند. برخی از دوگانگی های مهم وجود دارد. برای مثال، استوانه کوروش می گوید سربازانش با آرامش وارد بابل شده اند، اما یکی از رویدادنامه ها به ما می‌گوید که در شمال شهر نبردی بوده است، بنابراین درگیری وجود داشته است. تصویری که از استوانه می‌گیرید تصویری صیقلی و تمیز (تحریف شده) از آن چه کوروش است می باشد. 🔰 در اینجا بهترین راه برای فکر کردن در مورد آن است. 539 قبل از میلاد است. شما کورش هستید و ارتش کوچکی دارید. شما پادشاهی بسيار تازه کار هستید. انشان(محل سلطنت کوروش در استان فارس) بازیگر بزرگی در جهان در هزاره اول قبل از میلاد نیست. شما ناگهان بزرگ ترین و شگرف ترین شهر جهان را فتح کرده اید:بابل، مرکز جهان. 🖇البته جناب لی در ادامه در نوشتار بیان می کنند که بجای تصورات در مورد کوروش، باید او را با توجه به شرایط موجود در باستان سنجید که کوروش 2 ویژگی مهم داشته است : ➖اینکه ارتش قوی و کم او حتی در زمستان نیز توانایی حمله را داشته است ➖ و اینکه در شهرهای گرفته شده سعی می کرده از مدیریت های بومی بهره بگیرد. ☑️خلاصه کلام اینکه کوروش را باید با تصویر شاهان باستان سنجید که علاوه بر تبلیغات فاتحین و عدم جعل تصویری سازی مدرن، نوع آوری هایی را نیز داشته است روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🔴 برخورد با کودک از منابع ✅ عَنْ شُمَيْسَةَ الْعَتَكِيَّةِ قَالَت: ذُكر أَدَبُ الْيَتِيمِ عِنْدَ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا فَقَالَتْ: 👈إِنِّي لِأَضْرِبُ الْيَتِيمَ حَتَّى يَنْبَسِطَ👉 📣🔰 عایشه گفت: آنقدر یتیم را می‌زنم تا پخش زمین شود. 📚نام کتاب : صحيح الأدب المفرد نویسنده : البخاري جلد : 1 صفحه : 76 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑👇👆
🛑 احتجاج سلام الله علیها به : ⭕️شیخ طبرسی در الاحتجاج می نویسد : ✅ فدعا عمر بحطب ونار وقال: والذی نفس عمر بیده لیخرجن أو لأحرقنه على ما فیه. فقیل له: إن فاطمة بنت رسول الله وولد رسول الله وآثار رسول الله صلى الله علیه وآله فیه، وأنكر الناس ذلك من قوله، فلما عرف إنكارهم قال: ما بالكم أترونی فعلت ذلك إنما أردت التهویل، فراسلهم على أن لیس إلى خروجی حیلة لأنی فی جمع كتاب الله الذی قد نبذتموه وألهتكم الدنیا عنه، وقد حلفت أن لا أخرج من بیتی ولا أدع ردائی على عاتقی حتى أجمع القرآن. قال وخرجت فاطمة بنت رسول الله صلى الله علیه وآله إلیهم فوقفت خلف الباب ثم قالت: لا عهد لی بقوم أسوء محضرا منكم، تركتم رسول الله صلى الله علیه وآله جنازة بین أیدینا وقطعتم أمركم فیما بینكم ولم تؤمرونا ولم تروا لنا حقا، كأنكم لم تعلموا ما قال یوم غدیر خم، والله لقد عقد له یومئذ الولاء لیقطع منكم بذلك منها الرجاء، ولكنكم قطعتم الأسباب بینكم وبین نبیكم، والله حسیب بیننا وبینكم فی الدنیا والآخرة . 🔰عمر هیزمی جمع کرد و گفت قسم به خدایی که جان عمر در دست قدرت او هست یا باید بیایید بیعت کنید یا تمام خانه را با ، حضرت زهرا (س) آمد پشت در ایستاد فرمود : من قومی بدتر از شما را سراغ ندارم ، جنازه پیغمبر (ص) رو در میان ما گذاشتید و رفتید برای خود خلیفه معین کردید؟؟ و ما را در نظر نگرفتید؟؟ ما را نادیده گرفتید، گویا شما فراموش کردید آنچه را که رسول خدا (ص) در بیان کرد؟؟ بخدا سوگند پدرم در روز غدیر خم (ع) را تثبیت کرد و از شما عهد (بیعت) گرفت، از هرگونه امید را از همه شما بست ولی شما آمدید آن عهد و پیمانی که پیامبر (ص) با شما بسته بود همه را این خدا هست که باید داوری کند بین ما و بین شما در دنیا و آخرت . 📚 الطبرسی، أبی منصور أحمد بن علی بن أبی طالب (متوفای 548هـ)، الاحتجاج، ج 1 ، ص 105 . (طبق برنامه مکتبه اهل بیت) روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 🔰 علیه السلام با يحيى بن أكثم از علمای اهل سنت . در مورد فضائل و پاسخ های امام جواد ⭕️ مطالعه در اسکن 🖼 🖤شهادت امام محمد بن علی الجواد صلوات الله علیه تسلیت🖤 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari